Název:
Ether – Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu
Překlad názvu:
Ether – The analysis of the czech designer brand and its development on czech and foreign markets
Autoři:
Jamborová, Nikola ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; SAnická, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Analýza lokální módní značky ether z pohledu konkurence, marketingových nástrojů typických pro módní odvětví ale i mimo něj. Pohled na způsoby propagace na českém trhu a možnosti distribučních kanálů. Je možné, aby lokální značka se mohla dostat do povědomí široké veřejnosti a zaujala i zahraniční trhy?The analysis of local fashion brand ether in terms of competition, marketing assests not only typical for fashion industry and ways of promotion within the czech market and choice of distribution
Klíčová slova:
Cílová skupina; Design; Distribuční kanál; Móda; SWOT analýza; Značka; Brand; Design; Distribution channel; Fashion; SWOT analysis; Target group
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70428