Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
Menšíková, Šárka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu masmediální komunikace třech výrobců kolových nápojů, kterými jsou Kofola, Coca-Cola a Pepsi. Jejím cílem je podat ucelený přehled o masmediální komunikaci, zmapovat průběh marketingových kampaní v televizi a porovnat činnost hlavních hráčů v kategorii kolových nápojů na českém televizním trhu v období 2010-2015. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je provedena literární rešerše a jsou popsány základní oblasti spojené s touto kvalifikační prací, jako je reklama nebo masmediální plánování a je zde také shrnuta situace na televizním trhu a trhu nealkoholických nápojů. Druhá část práce je pak věnována samotné analýze masmediální komunikace zvolených výrobců kolových nápojů v České republice. V úvodu praktické části jsou popsány použité metody, jejímž základem je data mining souboru reklamních investic od společnosti Nielsen Admosphere, a. s.
Analysis of Marketing Communication of Business Chains on the Czech TV Market
Žarnayová, Klaudia ; Gunina, Daria (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu masmediální komunikace obchodních řetězců na českém trhu. Práce se věnuje analýze barev a emocionálních apelů, nacházejících se v reklamních spotech, uveřejněných prostřednictvím českých televizních stanic. V literární rešerši uvedené v teoretické části se nacházejí poznatky z oblasti masmediální komunikace, psychologických aspektů a emocionálních apelů, využívaných v televizní reklamě na trhu obchodních řetězců. Metodická část obsahuje popis využitých metod a postup při uskutečnění výzkumu reklamních spotů. V praktické části je uveden rozbor reklam z pohledu barev a následně aplikace jejich emocionálního a psychologického významu, které mohou v rámci televizního působení vyvolat u spotřebitelů. Závěr obsahuje výsledky analýzy, díky kterým jsou navrhnuta doporučení pro jejich následné praktické využití.
Sociální reklama v České republice
Filsaková, Petra ; Vinopal, Jiří (vedoucí práce) ; Vlček, Josef (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Sociální reklama v České republice" se zabývá specifickým propagačním prostředkem sociálního marketingu, kterému je nejčastěji připisován termín sociální reklama. Kromě jejího zasazení do širšího rámce se zabývá také klíčovými aspekty celé této reklamní disciplíny, jako jsou například její definice, formy a historický vývoj. Vzhledem k tomu, že je na ni nahlíženo jako na komunikační prostředek promlouvající k veřejnosti skrze média, jsou v práci charakterizovány také metody přesvědčování. Cílem práce je detailní popis specifik tohoto fenoménu v letech 2007 až 2014, jehož je dosaženo metodou obsahové analýzy. Výsledky ukázaly, že největší prostor v médiích dostávají sociální reklamy zaměřené na celospolečenské problémy a to především v oboru sociální odpovědnosti a ochraně a prevence zdraví. Konkrétně jsou to spoty zaměřené na chudobu, pomoc handicapovaným, komunikování nemocí (AIDS, rakovina, apod.) a vzdělanostní rozvoj. Ze sledovaného vzorku byla pouze ¼ dárcovského charakteru a mezi nejvyužívanější principy přesvědčování v sociálních reklamách patří emocionální apely a svědectví. Získaná data mohou být dále použita například k mezinárodnímu srovnání, dlouhodobému výzkumu účinků médií či k podrobnější analýze dobrovolnictví v ČR. Klíčová slova Sociální reklama, sociální...
Vnímání televizní reklamy adolescenty
Lepková, Klára ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Diplomová práce s názvem Vnímání televizní reklamy adolescenty analyzuje, jaký vztah existuje mezi reklamními sděleními prezentovanými na televizní obrazovce a mezi zvolenou cílovou skupinou, tedy adolescenty ve věku 17 - 20 let. Práce zkoumá, nakolik televizní reklama přispívá k formování představ cílového segmentu o světě a zda je reklamní tlak, který je na jeho příslušníky zaměřen, účinný, nebo zda mají dospívající svůj vlastní názor a úsudek, který jim napomáhá v kritickém nahlížení televizní reklamy. Předkládaná diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou, která vychází především z poznatků nabytých z tematicky relevantní literatury, a na analytickou, která prezentuje průběh a výsledky vlastního kvantitativního výzkumu. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké jsou postoje adolescentů ve věku 17 - 20 let k televizní reklamě a zda důvěřují v ní prezentovaným obrazům. Za účelem naplnění stanoveného cíle byla sledována skupina 105 studentů posledních dvou ročníků Církevního gymnázia v Plzni, u kterých se prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťovalo, jak prožívají a hodnotí reklamní sdělení, která denně vídají na televizních obrazovkách. Výzkum obsahoval čtyři základní výzkumné otázky a s nimi korespondující hypotézy. Výzkumné otázky zněly: VO1) Jak je televizní reklama...
Mediální prezentace značky Fanta - sémiotická analýza televizní reklamy
Veličková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce Mediální prezentace značky Fanta - sémiotická analýza televizní reklamy popisuje, jaké formy mediální prezentace společnost Coca-Cola Hellenic Bottling Company Česká republika, s. r. o. zvolila v letech 2010 až 2015 pro svou značku Fanta. Dále se detailněji zaměřuje na televizní reklamy na stejnojmenný nápoj, jež byly v těchto letech vysílány. Na začátku práce je popsána historie společnosti i vznik nápoje Fanta. Dále následuje část věnující se marketingové oblasti a tomu, jak by měly být prezentovány sycené nápoje, aby zaujaly danou cílovou skupinu. V oblasti médií práce rozebírá specifika mediální komunikace i mediálního mixu, u nichž by si měly podniky předem dobře promyslet, jaký druh komunikace a pomocí kterého média v závislosti na své cílové skupině povedou. Dále jsou nastíněny možnosti, jak lze média, zvláště mediální obsahy, analyzovat. Práce vysvětluje také základní pojmy spojené se sémiotikou, jakými jsou například znak a kód. Ve druhé polovině textu jsou mimo jiné vyloženy výsledky průzkumu, jež si nechává společnost pravidelně zpracovávat. Z nich je možné vyčíst, na jaké pozici se udržuje značka Fanta mezi konkurencí. Závěrečná část se věnuje samotné sémiotické analýze televizních reklam a popisu použitých prvků. Na základě této analýzy a dalších popsaných skutečností...
Vliv televizní reklamy na hodnotový systém dětí mladšího školního věku
Benet, Tomáš ; Sak, Petr (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu televizní reklamy na hodnotový systém dětí mladšího školního věku v českém prostředí a v kontextu dnešní společnosti, která se vlivem infosféry a kyberkultury výrazně modifikuje. Vliv souvisí jak s nadměrným sledováním televize, tak i s využíváním ostatních digitálních video zařízení. Video reklama, zpravidla totožná s televizní, se zde objevuje také. Sledování televizního vysílání výrazně podporuje pasivní a konzumní životní styl. Proto je důležitá role rodičů, aby děti vedli k aktivitám a ke kritickému uvažování o jejich skutečných potřebách. Důležité je i pedagogické působení prostřednictvím mediální výchovy, která je stále opomíjena. Cílem práce je ověřit, zda a do jaké míry tento hodnotový systém prezentovaný reklamami děti přijímají za svůj, protože hodnotový systém člověka je směrodatný pro jeho vývoj.
Svět správného chlapa: Analýza diskursu televizních reklam na pivo
Kroulík, Jiří ; Švantner, Martin (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Tato práce má za cíl kriticky popsat a použít metodu archeologie Michela Foucaulta pro deskripci diskurzu současných televizních reklam na pivo vysílaných v České republice. Teoretická část se snaží definovat pojmy jako výpověď, diskurzivní formace a diskurz a navrhnout jejich možné použití v praktickém výzkumu. Práce předpokládá, že televizní reklamy na pivo se budou řídit stejným diskurzem, který byl použit v jiných reklamách na pivo a ty proto budou tvořit koherentní celek. Analytická část si poté klade za cíl tento koherentní celek popsat z hlediska diskurzu a specifického výběru výpovědí, který tvoří obraz piva a jeho role v mužském světě. Klíčová slova: Foucault, diskurz, archeologie, televizní reklama, pivo
Sémiotická analýza animované reklamy
Drahotová, Klára ; Svoboda, Aleš (vedoucí práce) ; Sluková, Tereza (oponent)
Diplomová práce bude na základě sémiotické analýzy reklamních videí zkoumat, jaké prostředky jsou uplatňovány v animované reklamě. Animovaná tvorba je zpravidla spojována s dětskými/rodinnými filmy, ve velké míře je však využívána i v reklamách, které mají za úkol ovlivnit dospělého diváka. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jak se animovaná reklama snaží upoutat zákazníka a současně jak se liší od hrané reklamy. Výchozí hypotézou je tedy, že animace není určena jen pro dětského diváka, ale dokáže úspěšně fungovat i v tvorbě pro dospělé. Zároveň práce vychází z předpokladu, že animovaná reklama využívá jiné prostředky k zaujmutí diváka, nežli reklama hraná. Teoretická část se soustředí na představení animace, jejího vývoje, specifik a metod analýzy. Dále na sémiotickou i praktickou stránku reklamy a vizuální znaky obrazů. V praktické části budu srovnávat vybrané animované a hrané reklamy. Mou snahou bude popsat nástroje animace v reklamě a najít, čím se tak liší od reklamy hrané. Klíčová slova: sémiotika v reklamě, reklama, televizní reklama, animovaná reklama, animace, sémiotická analýza, kódování, denotace, konotace, obraz
Vliv televizních reklam na děti mladšího školního věku
Pichalová, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Vliv televizních reklam na děti mladšího školního věku" zkoumá, jak využití psychologie v reklamě ovlivňuje spotřebitele, kterými jsou děti ve věku 6 až 11 let. V úvodu teoretické části je definován pojem reklama, její cíle a historie. Následující kapitola seznamuje se souvislostmi a propojením oborů psychologie a reklamy. Součástí práce je psychologická analýza reklamy a vysvětlení pojmů, které souvisí s jejím přijímáním a popis vývoje percepčních schopností dítěte ve věku školního dětství. Praktická část se soustřeďuje na popis tvorby výzkumu a prezentaci zjištěných výsledků. V neposlední řadě se práce věnuje praktické analýze televizních reklam, které respondenti zvolili za své nejoblíbenější. Tento krok odhaluje vlastnosti reklamy, které ji činí z pohledu dítěte jedinečnými. Cílem práce je získání poznatků v preferencích dětských diváků a jejich implementaci do návrhu tvorby účinné reklamy pro děti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Komunikace hobbymarketů Hornbach v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" : případová studie
Brezarová, Alžběta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" - případová studie" se zabývá třemi komunikačními kampaněmi a dalšími komunikačními aktivitami německého řetězce hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 v České republice. Cílem práce je nejprve definovat značku HORNBACH na českém trhu, porovnat ji s konkurenčními značkami ve stejném segmentu dále popsat a analyzovat tři komunikační kampaně - kampaň udržující povědomí o značce "Buď součástí svého projektu", kampaň propagující nízké ceny "Když zaplatíte příliš, nepřestane vás to nikdy mrzet" a komplexní kampaň "Pusť se do svého projektu", které je věnována největší pozornost. Práce se zaměřuje hlavně na televizní spoty, tiskovou reklamu, podporu prodeje a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a firemních webových stránek. Analyzované komunikační aktivity jsou dány do souvislosti s dlouhodobě budovaným positioningem značky, image značky a obchodními výsledky společnosti HORNBACH v účetním roce 2009/2010. K analýze a vyhodnocení komunikace značky byly využity informace nastudované v odborné literatuře a v odborných článcích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.