Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup zahraniční firmy na trh EU
Kryuchkov, Dmitriy ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Gunina, Daria (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřená na jeden aspekt mezinárodního obchodu, jehož cílem je prozkoumat vstup běloruské společnosti do zemí Evropské unie, popřípadě její export do Evropské unie. V teoretické části se bude zkoumat mezinárodní obchod a budou popsány jednotlivé metody, které budou nejvíce užívány v praktické části této práce. Jedná se především o situační analýzu 4C, Porterův model pěti sil a mezinárodní marketingový mix. Práce by se měla stát vodítkem pro nové společnosti, které chtějí zahájit svoje mezinárodní podnikání na trhu Evropské unie.
Analýza a návrh marketingové komunikace pro vybranou cateringovou firmu
Miklošin, Ondřej ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Gunina, Daria (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu marketingové komunikace společnosti White Circus catering a poté navrhnout potenciální komunikační aktivity pro tuto společnost. V teoretické části budou definovány základní pojmy týkající se marketingového mixu se zaměřením na komunikační mix včetně moderních marketingových trendů. Praktická část bude věnována společnosti White Circus, která je součástí společnosti Ambiente, bude provedena analýza konkurence této firmy a na základě hloubkového rozhovoru s marketingovým ředitelem bude analyzována marketingová komunikace, a nakonec bude proveden návrh nových komunikačních možností pro tuto společnost, které by mohla využít ve své budoucí marketingové komunikaci.
Analýza masmediální komunikace na trhu letecké dopravy
Pešová, Kamila ; Gunina, Daria (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části popisuje masmediální komunikaci a jednotlivé typy masmédií, přičemž se nejvíce zaměřuje na televizní reklamu, která je v této práci klíčová. Dále je zde definována marketingová komunikace služeb, letecký trh a letecké společnosti, jejichž data jsou popisována v praktické části. V praktické části jsou zpracovávány data za roky 2010-2016. Práce se zaměřuje na analýzu časových řad, popisuje vývoj časování reklam v rámci rozložení reklam během jednotlivých let a v rámci rozložení během dne a snaží se zachytit vývoj délky reklamního spotu.
Analysis of Marketing Communication of Business Chains on the Czech TV Market
Žarnayová, Klaudia ; Gunina, Daria (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu masmediální komunikace obchodních řetězců na českém trhu. Práce se věnuje analýze barev a emocionálních apelů, nacházejících se v reklamních spotech, uveřejněných prostřednictvím českých televizních stanic. V literární rešerši uvedené v teoretické části se nacházejí poznatky z oblasti masmediální komunikace, psychologických aspektů a emocionálních apelů, využívaných v televizní reklamě na trhu obchodních řetězců. Metodická část obsahuje popis využitých metod a postup při uskutečnění výzkumu reklamních spotů. V praktické části je uveden rozbor reklam z pohledu barev a následně aplikace jejich emocionálního a psychologického významu, které mohou v rámci televizního působení vyvolat u spotřebitelů. Závěr obsahuje výsledky analýzy, díky kterým jsou navrhnuta doporučení pro jejich následné praktické využití.
Marketingová komunikace firmy Prague Free Tour
Gyürkeová, Denisa ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Gunina, Daria (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Prague Free Tour. Daná problematika je nejprve rozebrána teoreticky metodou literární rešerše. V druhé části jsou zjištěné poznatky aplikovány na firmu, která je předmětem zkoumání. Cílem práce je pomocí empirického výzkumu zhodnotit nástroje marketingové komunikace firmy Prague Free Tour a na základě zjištěných výsledků podat firmě doporučení na zlepšení komunikační strategie. Došlo k potvrzení hypotézy, že pokud firma Prague Free Tour investuje do venkovní reklamy 0,- Kč, klesne počet zákazníků maximálně o 20 %.
Analýza marketingové komunikace hypotečních úvěrů a úvěrů na bydlení na českém masmediálním trhu v letech 2010-2015
Gunina, Daria ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu vztahů mezi masmediální komunikací bank a jejich postavením na českém trhu hypotečních úvěrů a úvěrů na bydlení v období mezi lety 2010 a 2015. V teoretické části práce je provedena literární rešerše a jsou shrnuty dosavadní poznatky o vývoji českého hypotečního trhu a českého masmediálního trhu ve zmíněném období. Ve druhé části je upřena pozornost k metodice výzkumu, konkrétně data-miningové metodě CRISP-DM. V této části jsou dále rozebrány použité nástroje deskriptivní statistiky a metody regresní, korelační a shlukové analýzy. Praktická část práce se zabývá zjištěním trendů masmediální komunikace hypotečních úvěrů, odhalení významných vlivů a rozpoznání vzájemných zákonitostí mezi masmediální komunikací poskytovatelů hypotečních úvěrů, jejich finanční silou a délkou působnosti na trhu. V závěru jsou výsledky analýzy shrnuty a jsou vznesena doporučení pro jejich využití v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.