Název:
Komunikace hobbymarketů Hornbach v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" : případová studie
Překlad názvu:
Communication of HORNBACH in year 2009 focused on campaign "Make it your project!" - case study
Autoři:
Brezarová, Alžběta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Komunikace hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" - případová studie" se zabývá třemi komunikačními kampaněmi a dalšími komunikačními aktivitami německého řetězce hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 v České republice. Cílem práce je nejprve definovat značku HORNBACH na českém trhu, porovnat ji s konkurenčními značkami ve stejném segmentu dále popsat a analyzovat tři komunikační kampaně - kampaň udržující povědomí o značce "Buď součástí svého projektu", kampaň propagující nízké ceny "Když zaplatíte příliš, nepřestane vás to nikdy mrzet" a komplexní kampaň "Pusť se do svého projektu", které je věnována největší pozornost. Práce se zaměřuje hlavně na televizní spoty, tiskovou reklamu, podporu prodeje a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a firemních webových stránek. Analyzované komunikační aktivity jsou dány do souvislosti s dlouhodobě budovaným positioningem značky, image značky a obchodními výsledky společnosti HORNBACH v účetním roce 2009/2010. K analýze a vyhodnocení komunikace značky byly využity informace nastudované v odborné literatuře a v odborných článcích.The bachelor theses "Communication of HORNBACH in year 2009 focused on campaign "Make it your project!" - case study" deals with three communication campaigns and further communication activities of HORNBACH DIY retail company in the Czech Republic in 2009. The aim of the theses is to define the HORNBACH brand on the Czech market, compare it with its competitors and then describe and analyze three campaigns - one that maintains the position of the brand, one that communicates low prices and finally the complex campaign called "Make it your project!". The thesis is focused particularly on TV commercials, print advertising and communication via social networks and a company website. Analyzed communication activities are put in context with the brand positioning, brand image and the economical results of the HORNBACH Company in the year 2009/2010. The communication activities were analyzed and evaluated according to information from literature and articles.
Klíčová slova:
DIY; hobbymarket; HORNBACH; image značky; kampaň; Marketingová komunikace; on-line komunikace; positioning; televizní reklama; tisková reklama; značka; brand; brand image; campaign; DIY; hobbymarket; HORNBACH; Marketing Communication; online communication; positioning; print advertising; TV commercials