Název: Komunikace hobbymarketů Hornbach v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" : případová studie
Překlad názvu: Communication of HORNBACH in year 2009 focused on campaign "Make it your project!" - case study
Autoři: Brezarová, Alžběta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: DIY; hobbymarket; HORNBACH; image značky; kampaň; Marketingová komunikace; on-line komunikace; positioning; televizní reklama; tisková reklama; značka; brand; brand image; campaign; DIY; hobbymarket; HORNBACH; Marketing Communication; online communication; positioning; print advertising; TV commercials

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/48029

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-312315


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet