|
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh cílené marketingové strategie a vhodně zvolený způsob a umístění propagace pro Hotel Pod Zámkem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické pojmy jako je na příklad marketingový mix, online marketing, analýzy jako je SWOT analýza, STEP analýza, Porterům model pěti sil a tak dále. Druhá část se věnuje praktickému provedení analýz, řešených v teoretické části. Pomocí dotazníkového šetření se zjišťuje preference hostů na plánované rozšíření hotelu pro usnadnění k tvorbě vhodné kombinace služeb ve wellness a fitness.
|
|
Podnikatelský záměr - Založení společnosti na prodej proteinových doplňků
Valeš, Tomáš ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba podnikatelského plánu pro založení společnosti na výrobu a prodej trojkombinace příchutí proteinových doplňků výživy. V první části práce jsou popsány teoretická východiska. V druhé fázi jsou provedeny všechny potřebné analýzy prostředí například konkurence nebo průzkumu trhu. A na závěr je zpracovaná kalkulace výrobku, finanční plán atd, kde ze všech výsledků dojdeme k závěru, jeslti je podnik realizovatelný.
|
|
Marketingový mix podniku
Trávníčková, Lenka ; Babáková, Šárka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je marketingový mix podniku Téma koncept. V její první části jsou objasněna teoretická východiska nutná pro správné chápání problematiky, jež je věnována následující analytická část zabývající se konkrétní společností, jejím prostředím, marketingovým výzkumem i plánováním s důrazným zaměřením na její marketingový mix, který závěrem této části shrnuje SWOT analýza. Část návrhová obsahuje několik vlastních samostatných návrhů pro společnost, vycházejících z výsledků analýz s jejich možnými přínosy.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení
Pilková, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků spolku Yoga House, z.s. a následným návrhům její zlepšení. První část práce se zabývá popisem důležitých teoretických východisek souvisejících s tímto tématem. V druhé části jsou realizovány analýzy obecného a konkurenčního prostředí spolku, dále je v ní zpracován jeho marketingový mix, zanalyzováno dotazníkové šetření, zaměřené na zákaznickou spokojenost, a v závěru je vypracována SWOT analýza z jednotlivých výstupů předešlých rozborů. Ve třetí části jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků u vybraného spolku.
|
|
Zřízení střelnice
Nečasová, Silvie ; Pulicar, Jaroslav (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá návrhem podnikatelského záměru – založení střelnice, v dnešních složitých podmínkách stávající společnosti. Práce je pojata jako projekt pro investora s dostatečnými financemi na realizaci. Podkladem pro jeho vypracování je komplexní analýza interních a externích faktorů okolí, jeho vlivů, změn a zhodnocení vnitřních výkonnostních parametrů, v souladu s navrženou strategií. Cílem je vytvořit klíčový dokument, který by měl ujasnit a upřesnit pozici a směrování podnikatelských aktivit do budoucna, jakož i prostředky pro jejich dosažení.
|
| |
|
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Sova, Ondřej ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomové práce se zaměřuje na návrh strategie expanze vybrané společnosti na zahraniční trh. Společnost sídlí v Brně a zaměřuje se na výroby Barefoot obuvi. Teoretická část práce je zaměřená na popis jednotlivých nástrojů, metod a analýz, které budou použity v analytické části diplomové práce. V analytické části je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Návrhová část diplomové práce je zaměřena na doporučení vhodných kroků vstupu na zahraniční trh včetně finančního plánu.
|
|
Analýza vybrané firmy
Závěrková, Jana ; Janáč, František (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komplexní a částečně finanční analýzu vybraného podniku. V bakalářské práci jsou popsány metody jednotlivých analýz, způsob jejich využití a samotná aplikace analýz na reálný podnik. Podnikové hodnoty jsou srovnávány s teoretickými poznatky. Nezbytnou součástí práce jsou návrhy a doporučení, která pomohou slabá místa podniku odstranit, popřípadě je zmírnit.
|
|
Analýza vybrané firmy
Majchráková, Denisa ; Sovjak, Josef (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je provedení komplexní analýzy firmy. V práci jsou využity analýzy PESTE, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a Fundamentální analýza. Na základě těchto analýz byly zjištěny nedostatky a navržena vhodní zlepšení. Hlavními problémy vycházejících z výsledných analýz je vysoké procento nákladů vynaložené na prodané zboží a špatná platební morálka odběratelů, díky nimž je firma nucena přistoupit k bankovním úvěrům. Proto je nutné tyto problémy eliminovat, a tím firma dosáhne vyšší obchodní marže a vyššího výsledku hospodaření.
|
|
Business Plan
Harajka, Viliam ; Mandincová, Zuzana (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
This diploma thesis is dealing with elaboration of a complex business plan, which main goal is its feasibility in practice. This plan is concerning with Seedea, s.r.o. company and its individual project, which arches over. In the first part I show a cross-section of theoretical basement, on which I elaborate my knowledge in analytics and practical part. Practical part is directly focused on elaboration of business plan itself, where the main emphasize is placed on feasibility in practice.
|