Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rebranding Kofoly a analýza její komunikační strategie v letech 2001-2012
Štarman, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Na českém trhu došlo v porevolučních letech k obrodě několika tuzemských značek, které těží ze své socialistické minulosti. Mezi ně patří také Kofola, která však při opětovném budování značky zvolila inovativní přístup spočívající ve využití nových motivů v komunikaci. Práce se popisuje teoretická východiska rebrandingu a možnosti jejich aplikace na specifický případ, kterým je obroda socialistické značky. V práci je dále popsána komunikační strategie Kofoly, na které jsou názorně ilustrovány inovativní přístupy v komunikaci. Součástí práce je také dotazníkové šetření zkoumající vnímání komunikačních sdělení Kofoly a jednotlivých elementů značky, které se v rámci rebrandingové procesu změnily. V závěru práce je k nalezení zhodnocení celého rebrandingového procesu a navazující komunikační strategie. Součástí závěru je také doporučení, s jakými prvky je vhodné v komunikaci značky nadále pokračovat. Toto doporučení je vytvořeno na základě již zmíněného dotazníkového šetření.
Adaptace marketingove strategie LGI pro český trh
Halfar, Jan ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této práce je zpracování konkrétního návrhu ke změně dosavadní marketingové strategie firmy LGI Czechia, který bude vycházet z aktuálního postavení firmy na českém trhu. První část práce poskytuje teoretické základy marketingové teorie a finanční analýzy, které jsou následně prakticky aplikovány ve druhé části práce. Praktická část úvodem nabízí představení firmy LGI Czechia. Následuje analýza současné marketingové strategie, marketingového prostředí a vnitropodnikové charakteristiky. Výstupy z jednotlivých analýz následně slouží k identifikaci problémů, vycházejících z aktuálního postavení LGI Czechia na českém trhu. V další části se práce zaměřuje na vytvoření konkrétních marketingových návrhů, které povedou k vylepšení jednotlivých problémových oblastí. Poslední kapitola je věnována finanční analýze firmy LGI Czechia a zároveň nabízí praktické srovnání výstupu s konkurenční firmou Kühne + Nagel.
Zhodnocení českého trhu s vínem
Košlerová, Veronika ; Regnerová, Olga (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením českého trhu s vínem v kontextu se světovým, zhodnocením menšího subjektu zabývajícího se prodejem vína se zájmem o podporu tuzemských vinařů a návrhy doporučení pro podporu místních vinařů. Teoretická část obsahuje informace týkající se vína, révy vinné, historie vína, vinařských oblastí v České republice, odrůdy révy vinné, druhy vín dle barvy, jakosti, obsahu cukru, rozdělení vín na vína tichá a šumivá, výroby vín, označování vín, legislativy vína a novely zákona o vinohradnictví a vinařství. První část je také zaměřena na obecnou stránku zahraničního obchodu a jeho významu v ekonomice, import, export, význam a účel marketingu. V praktické části je zhodnocena situace na trhu s vínem České republiky v kontextu se světovým, zejména produkce, spotřeba, import a export. Další významnou částí práce je zhodnocení internetového obchodu s vínem, který se výrazně angažuje v podpoře tuzemských výrobců vína. Dílčím cílem práce je posouzení faktu, že víno není zdraví škodlivé a určení, v jakém množství a poměru je velmi prospěšné. Závěrem jsou navrhnuty možné podpory pro tuzemské výrobce vín ze strany státu, ze strany prodejců, organizací a příležitosti, které mohou vinaři využít pro své zviditelnění.
Analýza a komparace úvěrových produktů vybraných bank v České republice
Malý, Martin ; Balcar, Aleš (oponent) ; Rejnuš, Oldřich (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat stav úvěrových produktů pro domácnosti na českém trhu. Dále porovnat nabídku spotřebitelských úvěrů u vybraných bank a na závěr charakterizovat výhody a nevýhody těchto produktů, které dané banky předkládají svým klientům. Práce by měla ulehčit a usnadnit rozhodování potencionálním klientům ve výběru produktu.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy of Company
Nguyen, Anh Khoa ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The focus of the master thesis is to propose the most appropriate business strategy of Jolla’s entry to the Czech smart device market. Defining the theory of internationalization and related international business strategy establishes an important basis for analysis of Jolla’s entry process. In the end the focus will be shifted towards the proposal of the suitable business strategy for entering and operating on the market.
Současná produkce tepelných výměníků v ČR
Dvořák, Jakub ; Bělka, Miloslav (oponent) ; Jaroš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je sestavit přehled výrobců výměníků tepla, kteří se vyskytují na českém trhu. V teoretické části práce je uvedeno rozdělení tepelných výměníků podle několika základních kritérií (např. charakter proudění). Toto rozdělení je následováno krátkým vysvětlením způsobů přenosu tepla. Na závěr teoretické části práce jsou představeny některé fyzikální závislosti a jejich popis. Hlavní část této práce obsahuje přehled výrobců tepelných výměníků a některých jejich výrobků, které jsou rozděleny do kategorií, převážně podle konstrukce. V závěru je provedeno rámcové porovnání pájených deskových výměníků různých firem v aplikaci pro ohřev teplé vody.
Investiční životní pojištění na českém pojistném trhu
Komárová, Daniela ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Kábrt, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je souhrnný popis a následné zhodnocení vývoje IŽP v rámci České republiky. Práce je zaměřena především na charakteristiku IŽP , jeho vývoj s dočasnou nabídku tohoto produktu. Součástí DP je také srovnání jednotlivých produktů IŽP s alternativními možnostmi financování, které jsou v současné době na finančním trhu v ČR poskytovány. V závěrečné kapitole je posouzena výhodnost tohoto produktu uvedením pozitiv a negativ, které tento produkt skýtá.
Postavení firmy Gunnebo na trhu s bezpečnostní technikou
Pexová, Tereza ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Kvetoň, Bohuslav (oponent)
Bakalářská práce analyzuje postavení firmy Gunnebo na trhu s bezpečnostní technikou. Zaměřuje se především na českou pobočku. Bakalářská práce se zabývá se historickým vývojem bezpečnostní techniky, současnými trendy, certifikací na evropském trhu a postavením mateřské firmy na světových trzích. Dále se věnuje analýze konkurence, SWOT analýze a marketingovému mixu české pobočky. Přínosem práce je zhodnocení postavení firmy Gunnebo na českém trhu a návrhy na další směřování firmy.
Digitální hudba na českém on-line trhu
Matějček, Karel ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce Digitální hudba na českém trhu se primárně zabývá analýzou českého trhu s digitální hudbou. Cílem této práce je poskytnout komplexní přehled hlavně současné situace českého trhu, z hlediska právní, technologické a distribuční problematiky v návaznosti na historický vývoj i ve srovnání s americkým trhem. Součástí je teoretický úvod do dané problematiky a bližší rozebrání jednotlivých technologií a zdrojů, včetně volných či nelegálních. V další, analytické části práce, jsou detailně představeny a porovnány konkrétní portály s digitální hudbou, a to zejména z hlediska nabídky, uživatelské přívětivosti a cen. Část práce je věnována i stručnému porovnání nákladů na distribuci a prodej digitální a fyzické nahrávky. Na závěr se práce věnuje licencím, současným trendům v oblasti distribuce digitální hudby a zejména pak vlastnímu doporučení pro subjekty na českém trhu spolu s predikcí budoucího vývoje, založených mimo jiné na vlastní analýze a empirickém sběru dat a rozhovorů s konkrétními subjekty na trhu, s popisem výhod a nevýhod digitální distribuce a její role v distribučním modelu, s ohledem na možný budoucí vývoj trhu.
Analysis of the Czech market of organic food
Peničková, Klaudia ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabýva tématikou nabídky a analýzy na českém trhu. Práce je rozdělena do třech kapitol. První část se věnuje vysvětlení pojmů v oblasti biopotravin a ekologického zemědělství, dále je zmíněna historie ekologického zemědělství ve světě a v ČR a taky se tu popisuje systém kontroly ekologického zemědělství. Další kapitola se věnuje analýze biopotravin na českém trhu a to z pohledu spotřebitelů, výrobců i distribučních cest. V závěrě je uvedena ekonomická situace na trhu a taky odpověď na to, proč jsou biopotraviny dražší oproti konvenčním potravinám. Zároveň se práce zabýva tématikou na velmi diskutovanou otázku, zda jsou biopotraviny zdravější, kvalitnější oproti konvenční produkce nebo se jedná jenom o komerční trik ze strany výrobců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.