Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 492 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball a její vnímání v Evropě
Čejka, Ondřej ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Autor: Ondřej Čejka Název: Digitální marketingová komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Cíl: Hlavním cílem této práce je zhodnocení digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc na sociálních sítích. Na základě provedené obsahové analýzy budou navrhnuta doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace společnosti a jejího dosahu. Metody: V této práci jsou v rámci teoretické části využity metody kvalitativního výzkumu, zahrnující rešerši literatury týkající se sportovního marketingu, digitálního marketingu, marketingu na sociálních sítích a content marketingu. V praktické části práce je jako hlavní výzkumná metoda použita obsahová analýza, která kombinuje prvky kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Obsahová analýza se zabývá digitálním obsahem, který zkoumaný subjekt publikuje na využívaných platformách. Obsah je rozdělen do skupin podle jeho typu původu a formátu a je spočítána četnost jednotlivých příspěvků. Dále jsou zkoumána tato kritéria: průměrný počet komentářů, průměrný počet zhlédnutí a průměrný počet liků. Na základě této analýzy jsou sestavena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem práce je rozbor digitální marketingové komunikace společnosti Spikeball.inc a návrhy a doporučení,...
Vyobrazování migrantů a uprchlíků v mediálním zpravodajství: Komparativní analýza uprchlické krize 2015, období pandemie Covid-19 a období po ruské agresi vůči Ukrajině
Kovář, Jan ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na komparativní výzkum politického vyobrazování imigrantů a uprchlíků v českém mediálním zpravodajství během tří klíčových období: migrační krize z let 2015 a 2016, pandemie Covid-19 a ruské invaze na Ukrajinu. Práce má dva hlavní cíle, a to podívat se na to které rámce pro vyobrazování imigrantů a uprchlíků převládaly v jednotlivých obdobích a také pokusit se o vysvětlení variace rámování, tak jak ho používali jednotliví politici v jejich mediálních vystoupeních. K dosažení těchto cílů práce využívá kvantitativní obsahové analýzy a také regresní analýzy. Obsahová analýza rámování imigrantů a uprchlíků je vykonána na datovém základě hlavních večerních zpravodajských relací nejsledovanějších českých televizních kanálů. V průběhu tří sledovaných období byly identifikovány klíčové rámce - administrativní, ekonomický, bezpečnostní, kulturní a humanitární. Výsledky naznačují, že politici adaptují své rámování imigrantů a uprchlíků na základě daného socio-politického kontextu a v závislosti na struktuře a charakteristikách příchozích imigrantů a uprchlíků. Analýza tak ukazuje na značné proměny rámování tří sledovaných období. Výsledky také naznačují, že použití jednotlivých rámců politiky má částečně souvislost s jejich stranickou a občas také vládně-opoziční příslušností.
Vývoj a implementace green marketingu v hodinářském průmyslu od roku 2019 do současnosti
Donnerová, Denisa ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Práce na téma vývoj a implementace green marketingu v hodinářském průmyslu od roku 2019 do současnosti má za cíl zjistit, jak moc hodinářské značky green marketing využívají, a jak jej implementují do své strategie. Zároveň je cílem zjistit, zda má sociální třída cílové skupiny značky vliv na množství využití green marketingu značkou. V teoretické části práce vysvětluje koncept green marketingu, který je stěžejní pro celý výzkum. Dále jej propojuje s konceptem sociální odpovědnosti firem. Zbylé kapitoly jsou věnovány vztahu spotřebitelů s udržitelným chováním a představení hodinářského průmyslu, jeho vývoje a environmentálních otázek s ním spojených. Mimo jiné jsou představeny i značky Citizen, Oris a IWC, které jsou dále zkoumány. Samotný výzkum byl proveden kvantitativní obsahovou analýzou a na sociálních sítích Facebook a Instagram i na webových stránkách pomocí klíčových slov zjišťoval, jak moc značky komunikují green marketing. V závěru práce jsou diskutovány nejen výsledky výzkumu, ale také jeho limity a příležitosti pro budoucí výzkum.
Hodnocení tréninku a výkonnostního vývoje atleta
Takácsová, Markéta ; Vostatková, Pavlína (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název: Hodnocení tréninku a výkonnostního vývoje atleta Cíle: Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit výkonnostní vývoj sprintera, který přešel k atletice z jiného sportovního odvětví ve věku 17 let. Práce se zaměřuje na analýzu sportovní přípravy, hodnocení výkonnostního vývoje v atletických disciplínách 60 m a 100 m a identifikaci klíčových faktorů ovlivňujících jeho sportovní úspěch. Metody: V práci byla použita metoda obsahové analýzy tréninkových deníků z RTC, ve kterém posuzovaný sprinter dosáhl osobního maxima v běhu na 100 m. Jedná se o RTC 2012/2013. V rámci analýzy byl hodnocen také předcházející RTC 2011/2012. Z tréninkových deníků byly získány a následně zhodnoceny obecné tréninkové ukazatele a speciální tréninkové ukazatele pro sprinty v atletice. Tyto tréninkové ukazatele byly porovnány s doporučenými hodnotami pro kategorii mužů dle Kampmillera a kol. (2002) a hodnotami, které byly zjištěny u jiných atletů v rámci jednotlivých studií. Výsledky: Z analýzy tréninkových deníků vyplynulo, že sledovaný sprinter P. B. překročil doporučené hodnoty u objemu posilování se zátěží a několikanásobně také u odrazových cvičení. V rámci porovnání s jinými závěrečnými pracemi dosahoval sledovaný sprinter také vyšších hodnot. Srovnatelné hodnoty s doporučenými a také dalšími studiemi vykazuje u...
Religion Overt and Covert in Post-secular International Relations
Pur, Matěj ; Parízek, Michal (vedoucí práce) ; Karlas, Jan (oponent)
Tato práce zkoumá vliv náboženství na mezinárodní vztahy, inspirovaný myšlenkou návratu náboženství. Teoretickým základem byla postsekulární teorie, kterou poprvé nastínil Jürgen Habermas. Tato teorie naznačuje, že i když organizované náboženství ztrácí své členy, spiritualita roste mimo tradiční instituce. Hlavním bodem zvratu, který vedl k návratu náboženství do mezinárodní politiky, byl konec studené války a následný proces globalizace. Tento posun otevřel dveře pro analýzu vlivu náboženství v mezinárodních vztazích, zejména po 11. září a během Arabského jara. Práce se zaměřila na tři hlavní oblasti: používání náboženského jazyka ve Valném shromáždění OSN, vzorce hlasování v OSN a přežití mezinárodních aliancí. Pro obsahovou analýzu projevů ve Valném shromáždění byla použita inovativní metodologie, která rozšířila lexikální sadu náboženských pojmů. Výsledky ukázaly, že navzdory teorii sekularismu zástupci států náboženský jazyk používají. Analýza vzorů hlasování odhalila statisticky významný vliv náboženství, zejména v souvislosti s palestinským konfliktem a rezolucemi týkajícími se lidských práv. Analýza přežití aliancí nakonec ukázala, že náboženská diverzita může vést k jejich kratšímu trvání, což potvrzuje hypotézu, že náboženství ovlivňuje mezinárodní koalice. Výsledky naznačují, že...
Porovnání současné podoby sportovních podcastů o akčních sportech v České republice a zahraničí
Ludvík, Martin ; Groman, Martin (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem sportovních podcastů. V rámci teoretické části se práce zaměřuje na obecné uvedení do tématu podcastingu, jeho historie a značnou část se také věnuje přiblížení současné podoby světového podcastového trhu a užšímu zaměření na sportovní podkategorii podcastingu. K tomu práce využívá řadu dostupných dat a analýz trhu. Cílem výzkumné části práce je kategorizovat a přiblížit pomocí kvantitativní obsahové analýzy aktuální podobu nejpopulárnějších podcastů zaměřených na sport v Česku, Americe a Velké Británii. Ze vzorku 600 podcastů vyplývá, že převládají podcasty zaměřené na tradiční sporty oproti akčním sportům a projevují se i sportovní preference daných zemí. V druhé části se práce zaměřuje na 3 vybrané české podcasty o akčních sportech a 3 americké podcasty. V rámci vybraných podcastů jsou reprezentovány 3 nejpopulárnější akční sporty z první části výzkumu, a to konkrétně horolezectví, jízda na horském kole a lyžování. Z vybraných podcastů, je na základě předem určených kategorií, dále analyzováno 5 epizod. Na základě této analýzy jsou vybrané podcasty popsány a charakterizovány. Výsledky analýzy jednotlivých podcastů a epizod jsou následně porovnány napříč třemi akčními sporty a dvěma zeměmi. Zároveň jsou vytvořeny celkové závěry za celou kategorii akčních...
Předvolební televizní debaty na příkladu prezidentských voleb 2023
Preissová, Viktorie ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá předvolebními televizními debatami před druhým kolem prezidentských voleb v roce 2023 v České republice, kdy proti sobě stáli Petr Pavel a Andrej Babiš. Práce vychází z teorie politické komunikace, normativní teorie médií, teorie nastolování agendy a dosavadních analýz televizních debat. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy je ve třech vybraných předvolebních duelech zkoumáno nastolování tematické agendy ze strany moderátora, typy moderátorových otázek a promluv, nastolování tematické agendy ze strany kandidátů, utíkání od tématu a typ a tonalita kandidátových sdělení. Z výsledků analýzy vyplývá, že každý moderátor přikládal jednotlivým tématům jinou důležitost. Nejčastěji se však moderátoři věnovali samotné prezidentské funkci, průběhu voleb, komunistické minulosti obou kandidátů, bezpečnostním otázkám a současné vládě. Jejich promluvy byly ve většině případů neutrální a neměly podobu otázky. Nejvíce rovnoměrné rozložení replik připadajících k jednotlivým tématům měla debata v České televizi moderovaná Martinem Řezníčkem. Televize Nova a Prima měly rozložení témat méně rovnoměrné a u obou bylo možné pozorovat dominanci dvou témat. U televize Nova i televize Prima byly ze strany moderátorů úplně nejčastěji komunikovány pokyny týkající se samotné debaty. Rey Koranteng...
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných řemeslných pivovarů v letech 2021-2023
Stanislav, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Práce Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných řemeslných pivovarů v letech 2021-2023 se věnuje marketingové komunikaci minipivovarů v českém prostředí. Jejím cílem je formulovat návrh na zlepšení marketingové komunikace pro konkrétní vybrané minipivovary, ale také obecné doporučení pro všechny ostatní. Dosahuje toho pomocí výsledků obsahové analýzy tří nejvlivnějších minipivovarů v České republice. V teoretické části se zabývá vývojem pivovarnictví na území České republiky a dosazuje tak do kontextu jeho současný stav a pozici minipivovarů v něm. Následně se věnuje komunikačním aspektům typickým právě pro minipivovary a představení bariér v marketingové komunikaci, se kterými si malé pivovary musí poradit. V praktické části se bakalářská práce věnuje samotné analýze komunikace vybraných minipivovarů, na jejíž základě jsou následně formulována doporučení pro zlepšení komunikace zkoumaných pivovarů, ale také obecná doporučení, kterými se mohou řídit i malé pivovary nezahrnuté ve výzkumu. Práce poskytuje cenný vhled do fungování minipivovarů na sociálních sítích a může sloužit jako základ pro budoucí výzkumy v této rychle se rozvíjející oblasti. Kromě toho, mohou správci sociálních sítí malých pivovarů využít tyto poznatky k lepšímu porozumění efektivity placené reklamy a jejího dopadu...
The history and current status of advice columns adn "agony aunts" in both English and Czech and Slovak journalism with a focus on the question of gender
Grestyová, Natália Jane ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Diplomová práca "História a súasnosť poradenských stĺpekov a 'agony aunts' v anglosaskej a tuzemskej žurnalistike s prihliadnutím na otázku genderu" analyzuje publicistický žáner poradenských stĺpekov, ktoré skúma z pohľadu genderovej a feministickej optiky. V historickej asti práca približuje dejiny tohto žánru od jeho vzniku po súasnosť a to v prostredí Veľkej Británie, Spojených štátov amerických a aj v esku a na Slovensku. V metodologickej asti sú v krátkosti nartnuté teoretické východiská výskumu, genderová ideológia, ako aj doterajšie štúdie v tejto oblasti. V analytickej asti práca skúma deväť rôznych poradenských rubrík; štyri z Veľkej Británie, dve zo Spojených štátov amerických a tri z eskej republiky, a to z rôznych typov médií (národných denníkov, bulvárnych denníkov, dámskych magazínov, rádia). V konkrétnych príkladoch z týchto rubrík hľadá odpovede na dve kľúové otázky; a to ako daný stĺpek vykresľuje genderové roly a aké ideologické inklinácie je možno nájsť v stĺpekoch, najmä na osi konzervatizmu-liberalizmu a feminizmu-patriarchátu. Vo výsledkoch analýzy poukazuje na aj prípadné rozdiely v týchto hodnotách medzi stĺpekmi z anglosaského vs. eského prostredia, aj stĺpekmi z komerných i bulvárnych médií vs. celoštátnych denníkov.
Zhodnocení potenciálu krajiny středního Polabí pro terénní výuku geografie
Hartmanová, Barbora ; Matějček, Tomáš (vedoucí práce) ; Rubáš, Dominik (oponent)
Bakalářská práce identifikuje hlavní geografická témata, kterými lze charakterizovat vymezené území ve Středním Polabí. Další fáze práce se zabývá vytipováním konkrétních výjimečných lokalit, na kterých lze tato témata nejlépe demonstrovat. Nakonec jsou vybrány lokality vhodné pro terénní výuku zeměpisu. Teoretická část se nejprve věnuje definici terénní výuky a zapojení terénní výuky do studia zeměpisu. Následně jsou vysvětleny koncepty krajinné interpretace a Sense of place, které jsou využívány ve výzkumné části. V další kapitole je provedena pomocí map charakteristika vymezeného území středního Polabí z hlediska reliéfu, klimatu, vodstva, vegetace, ochrany přírody a osídlení. V praktické části jsou provedeny obsahové analýzy učebnic zeměpisu, portálu mapy.cz a Vlastivědného zpravodaje Polabí za účelem zjištění hlavních geografických témat i konkrétních lokalit. Získané informace jsou analyzovány za účelem selekce nejvýznamnějších témat i lokalit. Následně jsou lokality analyzovány za pomocí kritérií dopravní dostupnosti a přístupu cest, jestli jsou vhodné pro terénní výuku. Klíčová slova: krajinná interpretace, Sense of place, střední Polabí, terénní výuka, obsahová analýza

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 492 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.