Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 436 záznamů.  začátekpředchozí208 - 217dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie podniku
Broklová, Jaroslava ; Vlčková, Michaela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je zhodno-tit současný stav komunikačního mixu a na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navrhnout vhodný komunikační mix. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marke-tingu, komunikačního mixu, marketingového prostředí a marketingového průzkumu. Druhá část seznamuje se základními údaji rekondičního studia, analyzuje vnitřní a vnější prostředí a na základě dotazníkového šetření jsou vybrány vhodné segmenty. Poslední praktická část zhodnocuje současný komunikační mix a na základě výsledků z druhé části diplomové práce je navržen nový komunikační mix rekondičního studia Figuraline.
Marketingová strategie
Pospíšilíková, Vendula ; Kašpar, Michal (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro Tenisovou halu ROCI. Teoretická část se zaměřuje na problematiku týkající se marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu. Obsažena je také oblast vytváření analýz hodnotících vnější a vnitřní prostředí podniku. Analytická část popisuje stávající situaci. Na základě provedeného marketingového výzkumu formou dotazníků jsou následně formulována taková doporučení, která slouží pro sestavení vhodné marketingové strategie.
Spokojenost zákazníků
Vajsarová, Markéta ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybrané společnosti. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy, ze kterých dále vychází následná analytická část. V analytické části je popsána stávající situace vybrané společnosti, její vnější a vnitřní marketingové prostřední, na tuto část dále navazuje dotazníkové šetření s vyhodnocením zjištěných výsledků. Poslední část diplomové práce se zabývá vlastními návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Marketingová komunikace
Tomášek, Vojtěch ; Havíř, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu marketingové komunikace pro novou platformu společnosti SKLADOMAT s.r.o., která se specializuje na prodej a pro- nájem skladovacích prostor. Práce se skládá ze tří částí. Teoretická část obsahuje literární rešerše týkající se marketingové komunikace a metod použitých v této oblasti. Analytická část se věnuje analýze současného stavu včetně analýzy makroprostředí, marketingového mixu, konkurence a segmentace, a také vlastnímu výzkumu. V poslední, návrhové části jsou představeny návrhy, které mají zlepšit současnou marketingovou komunikaci společnosti a sloužit jako příklad pro budoucí zaměstnance a externí dodavatele. Tato část zahrnuje také časový plán, finanční zhodnocení návrhů a doporučení pro měření výkonu jednotlivých návrhů.
Important Factors Influencing the Perception of Selected Small Business by the International Customers
Lešická, Martina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on detailed research in which we will find out how international customers perceive a local craft bakery, why they decided to visit this particular business, and which factors influence their behavior the most. The work is divided into five parts. The first and second parts contain a clear determination of the goals and methodology of the work, with which we will be helped by theoretical starting points, definitions, and analyses in the field of marketing, CRM, and gastronomy. In the third part, the selected company is presented, to which the research is applied. In the end, in the fourth and fifth parts, proposals for new marketing activities and their transferability to the real functioning of the company are determined.
Rozvoj obchodních aktivit v oblasti prodejů identifikačních systémů
Křižanová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje rozvoji obchodních aktivit společnosti v oblasti prodejů turniketů, docházkových systémů, vstupních zařízení a dalších identifikačních systémů. K tomuto rozvoji byly použity analýzy vnějšího, oborového a vnitřního prostředí podniku, z jejichž výsledků byla sestavena SWOT analýza. Následně byly popsány tři návrhy na zlepšení a vytvořen nový obchodní model.
Marketing Communication
Maroši, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This work focuses on designing a pay-per-click advertising campaign through Facebook Ads for the young outdoor brand Flipky., of which I am a co-founder. The work is divided into three parts: theoretical, analytical and proposal. The theoretical part aims to provide a brief overview of the necessary information for understanding marketing, paid advertisements, specifically focusing on marketing on Facebook. The second analytical part focuses on analyzing the current state and identifying opportunities for improvement of marketing for Flipky. The final proposal part takes into account findings of the previous sections and proposes a solution for the summer campaign 2023 for the brand Flipky.
Packaging Design as a Marketing Tool and Desire to Purchase
Svetlíková, Ema ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The bachelor's thesis is focused on the packaging design of the selected company. Packaging is a powerful marketing tool since the majority of today's consumers are subject to impulse buying. The theoretical part of the bachelor's thesis begins with an explanation of marketing and branding concepts, along with customer behaviour with a link to packaging in all the mentioned areas. In the analytical part of this work, qualitative and competition research will be carried out in order to understand purchasing behaviour and create innovative proposals for packaging design in the contributions part of the thesis.
Marketingový výzkum
Vávra, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu navrhnout produkt pro minipivovar, který bude vycházet z preferencí zákazníků. Práce obsahuje úvod do problematiky, na který navazují teoretická východiska práce. Praktická část se zabývá samotnou společností a jejím okolím. Pro naplnění cíle jsou zde využity analýzy v čele s Conjoint analýzou, pro kterou jsou získávána data pomocí focus group a dotazníku. Závěr práce obsahuje mimo jiné doporučení na dva konkrétní produkty, které vzešly z výsledků Conjoint analýzy a měly by tedy pomoci s rozšířením klientely pivovaru.
Marketingový mix hotelu
Vychodilová, Iveta ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix hotelu Valáškův Grunt. Práce je rozdělena do tří částí, na teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část je zaměřena na představení podniku, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu. Poslední část diplomové práce představuje případné návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 436 záznamů.   začátekpředchozí208 - 217dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.