Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 146 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing of the Guimaras island (Philippines) concerning mango as a symbol of the region
Hrušovský, Tadeáš
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými praktikami na ostrově Guimaras, Filipíny se zaměřením na mango jako symbol regionu. Cílem je vyhodnocení marketingových praktik a budování brandu na základě silných a slabých stránek zjištěných v analytické části, spolu s doporučením pro vylepšení nedostatků. Nejdříve je zpracovaný sekundární výzkum, kde byly získané informace o ostrově Guimaras ze sekundárních zdrojů, zejména online propagace s využitím symboliky manga. Následuje analýza marketingových praktik přímo z ostrova Guimaras, skrz rozhovory s místními a sběrem marketingových materiálů a dokumentů propojených na hlavní hráče ovlivňující tyto praktiky na ostrově. Jako poslední je analýza lokálních produktů a designu jejich balení. Ve výsledku je možné říct, že na ostrově Guimaras se mango jako symbol využívá v marketingových praktikách a při budování brandu, a to zejména v online marketingu, marketingových strategiích a skrz lokální produkty. Místo pro zlepšení je nalezeno hlavně v oblasti obalů lokálních produktů a využívaní ochranných/ indikačních známek.
Digitální marketing značky Lumene
Hudečková, Barbora
Cílem bakalářské práce je zhodnocení a analýza dosavadní marketingové strategie, včetně využívaných nástrojů digitálního marketingu kosmetické značky Lumene. Zvolené období pro hodnocení těchto aktivit je leden až prosinec 2020 s výjimkou dvou nástrojů, které jsme sledovali v období měsíce dubna 2021. Teoretická část se zabývá vymezením základní terminologie marketingu v online prostředí a vybranými nástroji digitálního marketingu. Jedná se především o nástroje, které jsou v současnosti využívány značkou Lumene. Praktická část je založena na analýze dosavadní marketingové strategie a zhodnocení současného stavu nástrojů digitálního marketingu značky Lumene. V této práci bylo zjištěno, že současný stav marketingových aktivit značky Lumene není efektivní. V závěru jsou představeny vlastní návrhy a doporučení pro zlepšení efektivnosti stávajících marketingových aktivit.
Evaluation of branding of regional products in Chile with the focus on small wine producers
Dvořáková, Gabriela
Cílem diplomové práce je zjistit, jaké jsou preference zákazníků při nákupu vína v Chile, konkrétně na základě balení a vinařské etikety a zda malí producenti vína potřebují zahrnout branding do marketingové strategie. Regionální produkt začal být za poslední dobu v Chile poptávaným zbožím, proto bylo zkoumáno, zda také regionální produkty mohou být spojeny s brandigem. V diplomové práci byla analyzována literatura s korespondujícími průzkumy a studiemi. V praktické části byl použit dotazník na pilotní bázi, který zkoumal preference zákazníků při výběru láhve vína. Výsledek je však limitován, a to z důvodu nerepresentativního vzorku, který nemůže být zobecněn na populaci. Na základě výsledků pilotního dotazníku bylo možné zjistit, jak respondenti rozumí otázkám a kde je možné provést kroky k lepšímu porozumění otázek při dalším průzkumu. Dotazník vyplnilo 80 respondentů. Výsledky ukázaly, že 71,25 % respondentů se rozhodlo koupit láhev vína na základě značky (brandu) nebo jména vinařství. Dále respondenti označili jako nejdůležitější prvky na vinné etiketě značku, jméno vinařství, rok a místo původu. Na základě výsledků dotazníku byl předložen návrh doporučení pro další průzkum, a to ve formě rozhovoru a focus groups. Největším problémem je vizuální představa respondentů, která může být lehce zaměněna a výsledky mohou být zkresleny. Na základě dat byla navrhnuta strategie brandu jako návod pro malé vinaře. Tato diplomová práce je zpracovaná pro chilský projekt Vitrina Campesina a výsledky budou použity pro jeho účely.
Vytvoření rozsáhlého Corporate Designu pro firmu Šmeral Brno a.s.
Pohl, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou Corporate Designu pro firmu Šmeral Brno a.s. a designem nových webových stránek společnosti. V první části práce jsou popsána základní teoretická východiska z oblasti grafického designu, Corporate Designu, webdesignu a internetového marketingu. Praktická část je zaměřena na tvorbu nového brandingu společnosti a grafického návrhu webových stránek. Byl také navržen základní internetový marketing pro propagaci firmy.
Využití NFT v rámci marketingu a budování komunity v České republice
Vojík, Vít ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na fenomén NFT (nezaměnitelných tokenů) a jejich potenciálního využití v rámci marketingové komunikace značek a osobností v České republice. Cílem práce je prozkoumat, jakou roli mohou nezaměnitelné tokeny hrát v marketingové komunikaci v České republice z pohledu českých odborníků. Teoretická část představuje samotné NFT a také technologii a filozofii blockchainu, která je pro NFT zásadní, spolu s digitálními kanály jako je herní prostředí nebo metaverzum, které mohou ovlivnit budoucí využití NFT. Zároveň předkládá možnosti a principy využití NFT v marketingu spolu s příklady. Výzkumná část staví na hloubkových polostrukturovaných rozhovorech s komunikačními a technologickými experty. Následná kvalitativní analýza těchto dat poskytla informace o pohledu odborníků na tuto technologii v kontextu marketingu v rámci České republiky. Mezi hlavní zjištění výzkumu patří, že využití NFT v České republice může být poměrně široké, typicky se může jednat o věrnostní programy či jiné aktivity budující komunitu značky. Zatímco v minulosti byly tuzemské NFT projekty značek spíše krátkodobého charakteru a využívaly prvotní obliby NFT a zvýšeného mediálního pokrytí tohoto tématu, v budoucnu bude tato technologie dle odborníků využívána spíše ve skryté formě a s dlouhodobou strategií.
Vliv positioningu na spotřebitelské vnímání co-branding kampaní v kategorii FMCG se zaměřením na Gen Z
Hofmanová, Kristýna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem positioningu značek na spotřebitelském vnímání co-branding kampaní v kategorii FMCG, a to z pohledu zástupců generace Z. Konkrétně se zaměřuje na vliv v rámci propojování značek s funkčním a hédonistickým positioningem, dále se také zabývá rozdílností vnímání u lokálních a globálních značek. Teoretická část práce analyzuje existující výzkum o brandingu v obecné rovině, ale také v souvislosti s FMCG a preferencemi Gen Z. Praktická část obsahuje analýzu a interpretaci rozhovorů s příslušníky generace Z, v rámci kterých měli za úkol hodnotit fiktivní spolupráce existujících značek, které byly navrženy tak, aby se dotkly všech výše zmíněných druhů positioningu. Pojícím prvkem fiktivních spoluprací byla česká značka zmrzliny Prima, která se objevila ve všech návrzích. Výsledky ukázaly důležitost přítomnosti společného brandového atributu i jeho využití ve společné komunikaci u všech fiktivních spoluprací. Důležitá byla pro respondenty také autenticita spolupráce, přidaná hodnota pro ně či jejich okolí, velmi pozitivně navíc hodnotili propojování lokálních značek.
Návrh rámce strategického rozvoje značky
Matušová, Anna ; Andrýsková, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na strategický rozvoj značky plaveckého klubu Kometa Brno. Po představení teoretických konceptů, které budou poskytovat základ pro následující analýzu, bude provedena podrobná analýza aktuální situace klubu z různých perspektiv, včetně analýzy trhu, konkurence a současných zákazníků. Z této části analýzy bude vycházet analýza značky pomocí modelu Ko Floora, což umožní hlubší porozumění silných a slabých stránek značky. V návrhové části se práce primárně zaměří na ujednocení prvků značky a způsobu komunikace, s cílem posílit povědomí o značce a upevnit její pozici na trhu. Tímto způsobem se diplomová práce snaží přispět k dlouhodobému strategickému rozvoji plaveckého klubu Kometa Brno.
Návrh rámce strategického rozvoje značky
Bakala, Jan ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rámce strategického rozvoje značky pro novou řadu produktů brněnské firmy Grig a.s. uváděnou na český trh. Firma se plánuje zaměřit na novou cílovou skupinu, pro jejíž oslovení není stávající značka vhodná. Potřebuje tedy vytvořit rámec strategického rozvoje značky, který připraví vhodné podmínky pro úspěšnou realizaci plánu. Teoretická část představuje odpovídající teoretická východiska, analytická část přináší výzkum a analýzy potřebné pro samotný návrh rámce strategického rozvoje značky, který je realizován v rámci návrhové části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 146 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.