Název: Marketing of the Guimaras island (Philippines) concerning mango as a symbol of the region
Autoři: Hrušovský, Tadeáš
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: branding; Filipíny; Guimaras island; local product; lokální produkt; mango; ostrov Guimaras; Philippines; promotion; propagace

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=96832

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-642919


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet