Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metal v době normalizace a prvních letech 90.let a jeho ohlas v tištěných médiiích
Hemelík, Adam ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá obrazem hudebního žánru metal ve vybraných ročnících vybraných českých tištěných médií na konci 80., potažmo na začátku 90. let. Součástí práce jsou též kapitoly zabývající se historií a charakteristikou metalu a (sub)kultury okolo něj v tuzemsku od počátku 80. do počátku 90. let.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Zmapování informačních zdrojů o spalování biomasy
Komárek, Martin ; Bělohradský, Petr (oponent) ; Hájek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním informačních zdrojů o spalování biomasy. Cílem teto práce je uvést základní informační zdroje, ze kterých získáme cenné poznatky pro další zpracování a výzkum v tomto oboru energetiky.V uvedených kapitolách této práce získáme praktické informace o těchto zdrojích.
Vlastnictví mediálních domů v ČR
Pelikánová, Karolína ; Benda, Josef (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Magisterská práce Vlastnictví mediálních domů v ČR popisuje aktuální mediální krajinu v České republice v rámci hlavních vydavatelství s významným zásahem a širokým portfoliem titulů a dále zhodnocuje metodou analýzy pokrytí tématu Získání důvěry vlády s podporou KSČM. Cílem práce bylo popsání proměny struktury vlastnictví mediálních domů, které je momentálně téměř zcela v českých (resp. československých) rukách. Prostřednictvím analýzy popisuje možnou motivaci současných mediálních magnátů.
Obraz ženy v české reklamě
MACHÁČKOVÁ, Věra
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu českých reklam a jejím cílem bude ukázat, jaký obraz přinášejí reklamní texty o ženě a jejích rolích ve společnosti. Analyzován bude nejen jazykový materiál, ale také obrazové složky těchto druhů komunikátů. V teoretické části prácebude představen styl reklamy ainzerce, typy reklam akoncept stereotypu v rámci etnolingvistických přístupů. Praktická část práce pak bude založena na excerpcích reklam, v nichž je hlavním aktérem, nebo naopak objektem žena, a na jejich základě pak bude představeno stereotypové vnímání ženy v české společnosti.
Mediální obraz seniorů v českých magazínech pro seniory
Sikorová, Renáta ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Turek, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tím, jak jsou staří lidé zobrazováni v médiích. Práce pomocí obrazové analýzy obsahu zkoumá pět magazínů pro seniory: Doba seniorů, Grand Generace, Revue 50 plus, Spokojený domov a Vital Plus, ročník 2015. První část této práce představuje teoretické koncepty, které se váží k této problematice. Je zde definován koncept stáří, pojem senior a určeny hranice stáří podle různých autorů. Další kapitola definuje reprezentaci reality v médiích a popisuje rozdílnost mediální a sociální reality. V kapitole Reprezentace stáří v médiích představujeme závěry českých a zahraničních studií, ze kterých jsme čerpali nejen v teoretické části, ale i při tvorbě výzkumného plánu. Čtvrtá kapitola se věnuje stereotypům a mýtům spojeným se stářím, stárnutím a se seniory. Součástí práce je samostatná obrazová analýza obsahu fotografií. Jejím předmětem jsou fotografie, na kterých jsou osoby nad 50 let. Tyto obrazy jsou analyzovány pomocí několika proměnných, které jsme si sestavili z českých a zahraničních výzkumů. Vycházíme především z české studie z roku 2007, jejíž výsledky pak porovnáváme s našimi. Cílem výzkumu je odpovědět na výzkumné otázky, vytvořit obraz seniorů, kteří se v magazínech pro osoby nad 50 let vykytují, a sledování trendu vývoje zobrazování starších osob v českých...
Proměny Revolver Revue (1990-2000) a její kritická analýza
Korábková, Kateřina ; Čeňková, Jana (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Cílem této práce nazvané Proměny Revolver Revue (1990-2000) a její kritická analýza je zmapování podoby a vývoje kulturního časopisu Revolver Revue včetně jeho Kritické Přílohy Revolver Revue v první porevoluční dekádě s přihlédnutím k podobě jeho literární kritiky, která se silně podílela na jeho vnímání. Časopis zásadním způsobem ovlivnila jeho undergroundová minulost a zkoumané období devadesátých let je časem výrazných společensko-politických a kulturních změn, proto je v práci připomínán dobový kulturní a mediální kontext. Pro získání představy o roli časopisu a jeho proměnách viděných zvenčí jsou v práci zahrnuty ohlasy z dobového tisku. Teoretická část se zabývá pojmem literární kritiky, která souvisí jednak s otázkami po hledání role kritiky v devadesátých letech, jednak nastiňuje mnohost různých pohledů, chápání a přístupů. Oddíl věnovaný Kritické Příloze pak zahrnuje analýzu několika vybraných kritických textů s cílem přiblížit, jaká byla podoba kritiky, kterou časopis publikoval. Součástí práce jsou také rozhovory se šéfredaktorkou časopisu Terezií Pokornou a jedním z jeho zakladatelů Jáchymem Topolem, které jsou nejen zdrojem informací, nýbrž i zajímavou sondou do samotné redakce časopisu. Zároveň také slouží ke konfrontaci mediálního obrazu časopisu.
Venkovské zpravodajství listu Bohemia do 50.let 19.století
Vodičková, Radka ; Sekera, Martin (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Bakalářská práce "Venkovské zpravodajství listu Bohemia do 50. let 19. století" analyzuje mediální obsahy a četnost zpráv z venkovských měst a míst, které v uvedeném období publikoval německy psaný list Bohemia. V úvodu práce popisuje historický a kulturně politický kontext první poloviny 19. století v českých zemích, přibližuje život a zvyky měšťanů a sociální proměny společnosti. Seznamuje nás také s mediálním prostředím daného období. Blíže pak zachycuje vývoj listu Bohemia, jeho obsahové zaměření, oblasti zájmu a činnost. Podrobněji se věnuje právě venkovskému zpravodajství, které se v listu začalo objevovat v samostatné rubrice od roku 1837. Kvantitativní analýza venkovského zpravodajství zachycuje postupnou strukturovanost a bohatost mediálních obsahů a jejich proměny v závislosti na politické a společenské situaci.
Časopisy pro předškolní mládež v období let 1990 až 2000
Veitová, Kateřina ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Sládková, Hana (oponent)
Název práce: Časopisy pro předškolní mládež v letech 1990 až 2000 Autor: Kateřina Veitová Vedoucí práce: Mgr. Radim Wolák Práce se zabývá rozborem trhu s časopisy pro předškolní děti v letech 1990 až 2000. V první části popisuje proměny mediálního prostředí a podmínky pro vydávání periodických tiskovin. Sleduje všechny tituly, které byly v daném období vydávány, a zaznamenává, jaký vliv na ně měly změny podmínek vydavatelského podnikání. V druhé části se práce zaměřuje na vývoj vybraných titulů z hlediska vnějších a vnitřních znaků v určeném období a srovnání daných časopisů mezi sebou. K analýze byly vybrány tituly: Bobík, Medvídek Pú, Méďa Pusík, Mickey Mouse, Kačer Donald a Sluníčko, analyzovány byly vždy dva výtisky z každého roku, ve kterém v období let 1990 až 2000 tato periodika vyšla. K dosažení cílů práce byla použita metoda kvalitativního výzkumu a studium příslušné literatury. Součástí práce je rovněž kapitola věnující se profilu dítěte předškolního věku, pro lepší orientaci v tématu. Klíčová slova: Časopisy, předškolní věk, děti, kvalitativní výzkum, média po roce 1989

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.