Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obraz ženy v české reklamě
MACHÁČKOVÁ, Věra
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu českých reklam a jejím cílem bude ukázat, jaký obraz přinášejí reklamní texty o ženě a jejích rolích ve společnosti. Analyzován bude nejen jazykový materiál, ale také obrazové složky těchto druhů komunikátů. V teoretické části prácebude představen styl reklamy ainzerce, typy reklam akoncept stereotypu v rámci etnolingvistických přístupů. Praktická část práce pak bude založena na excerpcích reklam, v nichž je hlavním aktérem, nebo naopak objektem žena, a na jejich základě pak bude představeno stereotypové vnímání ženy v české společnosti.
Časový průběh retence radiojódu u pacientů po podání léčebné dávky 131I v prvních dnech po terapii
MACHÁČKOVÁ, Věra
Po srovnání diagnostické a terapeutického poločasu bylo zjištěn rozdíl, z něhož lze usuzovat, že terapeutický poločas a tím nepřímo i retence radiojódu je závislá na podané aktivitě. Dle provedeného měření lze stanovit datum propuštění pacientů s benigním onemocněním na druhý den (u nízkých aktivit) a desátý den (u vysokých aktivit). U pacientů s maligním onemocněním lze stanovit datum propuštění na třetí den (u nízkých aktivit) a pátý den (u vysokých aktivit).

Viz též: podobná jména autorů
4 MACHAČKOVÁ, Veronika
4 MACHÁČKOVÁ, Veronika
4 Macháčková, Veronika
1 Macháčková, Vladimíra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.