Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Efektivní marketingová komunikace na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována pro společnost TONDACH Česká republika, s. r. o. Je zaměřena na efektivní marketingovou komunikaci na veletrzích. Obsahuje informace o efektivním využití prezentace firmy na veletrzích. Možnosti a návrhy, jak by mohla vypadat struktura prezentace firmy na jednotlivých veletrzích. Na co by se měla firma zaměřit, co využít, aby byl veletrh pro firmu efektivní.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Efektivní marketingová komunikace na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována pro společnost TONDACH Česká republika, s. r. o. Je zaměřena na efektivní marketingovou komunikaci na veletrzích. Obsahuje informace o efektivním využití prezentace firmy na veletrzích. Možnosti a návrhy, jak by mohla vypadat struktura prezentace firmy na jednotlivých veletrzích. Na co by se měla firma zaměřit, co využít, aby byl veletrh pro firmu efektivní.

Viz též: podobná jména autorů
1 Fusková, Martina
1 Fusková, Milada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.