Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,027 záznamů.  začátekpředchozí588 - 597dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán pro logopedickou ordinaci
Vojtěchovská, Tereza ; Šabatová, Barbora (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je zpracovat podnikatelský plán pro založení logopedické ordinace. Práce je rozdělena na dvě základní části a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy a je zde pojednáno o legislativních krocích nezbytných k tvorbě samotného plánu. V praktické části je vyčíslena celková investice a jsou vyhodnocena rizika.
Podnikatelský záměr - založení studia krásy
Syková, Iveta ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem na založení studia krásy. Podnikatelský záměr bude vypracován a sestavován tak, aby byla možná realizace otevření tohoto studia. V práci jsou teoretické poznatky, analýzy všech prostředí, se kterými podnikatelský záměr souvisí a samotný návrh řešení i se sestaveným finančním plánem.
Návrh zlepšení marketingové strategie podniku
Bartejs, Lubomír ; Hurta, Jakub (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem zlepšení marketingové strategie podniku. Práce obsahuje analýzy vnitřního i vnějšího prostředí společnosti společně s dotazníkovým šetřením koncových zákazníku. Na základě analýz a průzkumu je vypracován návrh zlepšení stávající marketingové strategie.
Podnikatelský záměr založení reklamní a marketingové agentury
Kalman, Robin ; Martináková, Dagmar (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru pro nově vzniklý podnikatelský subjekt, který je v oboru reklamy a propagace. Práce obsahuje teoretickou část, analytickou část a část praktickou. První část obsahuje teoretické poznatky vztahující se k vypracování podnikatelského záměru, analytická část je zaměřena na analýzu trhu a podniku. Poslední praktická část obsahuje návrh reálného podnikatelského záměru spolu s finančním plánem a s návrhy na možný rozvoj.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Hrbatová, Jana ; Kuráňová, Jana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením konkurenceschopnosti podniku FiberTech, s.r.o., působícího na B2B trhu v oblasti telekomunikačních činností. Analyzování současného stavu podniku v konkurenčním prostředí je podloženo makroekonomickými a mikroekonomickými faktory. Na základě výstupů jednotlivých analýz jsou navržena opatření směřující k posílení konkurenceschopnosti firmy a upevnění postavení na trhu.
Návrh komunikačního mixu firmy
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy marketingu a marketingového mixu. Praktická část vychází z teoretické části, kdy na základě analýz je proveden návrh na zpracování nového komunikačního mixu, který má za úkol zvýšit povědomí o existenci autosalonu, posílit podporu prodeje a zvýšit informovanost veřejnosti o nabídce modelů automobilky.
Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku
Alt, Jan ; Zeman, Karel (oponent) ; Zemánková, Lenka (vedoucí práce)
Hlavní náplní bakalářské práce je zpracování finanční analýzy společnosti ZLKL, s.r.o. pomocí vybraných metod. V první části budou zpracována teoretická východiska k dané problematice. V druhé části bude zpracována finanční analýza podle zpracované teorie. V poslední části bakalářské práce budou navržena řešení k zlepšení zjištěných problémů.
Návrh marketingového plánu wellness centra
Hlavenková, Miluše ; Karasová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku a návrhy vhodné pro posílení konkurenceschopnosti a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. Část druhou tvoří analýza současného stavu společnosti. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a opatření, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení postavení společnosti na jihomoravském trhu.
Návrh zlepšení marketingového mixu
Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analyzovat vnější i vnitřní prostředí podniku. Po provedení analýz vyhledat problémy podniku v jednotlivých segmentech marketingového mixu - 5P. Následně tyto problémy v jednotlivých segmentech marketingového mixu řešit v podobě vlastních návrhů pro zlepšení. Podnik se zabývá pronájmem reklamních ploch na čekárnách, které jsou postaveny na zastávkách veřejné hromadné dopravy ve městech.
Návrh komunikačního mixu
Macháňová, Hana ; Masařík, Radek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se bude věnovat komunikačnímu mixu ve firmě Unimal Color ve Valašském Meziříčí. Cílem je navrhnout nové a levné způsoby komunikace se zákazníkem. Tyto nové způsoby komunikace by měly vést ke zlepšení pozice na trhu a zvýšit podvědomí zákazníků o firmě Unimal color.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,027 záznamů.   začátekpředchozí588 - 597dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.