Název: Návrh zlepšení marketingové strategie podniku
Překlad názvu: Proposal of Improving a Company's Marketing Strategy
Autoři: Bartejs, Lubomír ; Hurta, Jakub (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza trhu; distribuce; dotazník; konkurence; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; zákazníci; competition; customers; distribution; market analysis; marketing; marketing mix; marketing strategy; questionnaire; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31379

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248485


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet