|
Informační strategie firmy
Hlavenková, Miluše ; MSc, Lukáš Martinec, (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajícího informačního systému a návrhy vhodné pro posílení automatizace obchodních procesů a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti informačních technologií, které jsou základem pro objasnění pojmů a metod, které budou v práci popisovány. Analýzu současného stavu informačního systému tvoří druhou část této práce. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a změny, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení informační strategie firmy a změny v zjednodušení obchodních procesů v podniku.
|
|
Návrh marketingového plánu wellness centra
Hlavenková, Miluše ; Karasová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku a návrhy vhodné pro posílení konkurenceschopnosti a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. Část druhou tvoří analýza současného stavu společnosti. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a opatření, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení postavení společnosti na jihomoravském trhu.
|
|
Informační strategie firmy
Hlavenková, Miluše ; MSc, Lukáš Martinec, (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou stávajícího informačního systému a návrhy vhodné pro posílení automatizace obchodních procesů a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti informačních technologií, které jsou základem pro objasnění pojmů a metod, které budou v práci popisovány. Analýzu současného stavu informačního systému tvoří druhou část této práce. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a změny, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení informační strategie firmy a změny v zjednodušení obchodních procesů v podniku.
|
|
Návrh marketingového plánu wellness centra
Hlavenková, Miluše ; Karasová, Barbora (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou podniku a návrhy vhodné pro posílení konkurenceschopnosti a dalšího růstu společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. Část druhou tvoří analýza současného stavu společnosti. Na jejím základě jsou předloženy návrhy a opatření, které jsou cílem této práce, jež povedou ke zlepšení postavení společnosti na jihomoravském trhu.
|