Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně u společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou uvedeny důležité pojmy zabývající se touto problematikou, je sledováno chování zákazníka, celý proces jeho nákupu a uspokojení potřeb, dále pak také způsoby měření této spokojenosti. Praktická část vychází z teoretické části, kdy je zprvu popsána společnost a její obor činnosti, následně je pak rozebráno měření zákaznické spokojenosti, které obsahuje jednotlivé oblasti a okruhy. V závěrečné časti je zhodnocení analýz a návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Rely servis s.r.o.
Návrh komunikačního mixu firmy
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy marketingu a marketingového mixu. Praktická část vychází z teoretické části, kdy na základě analýz je proveden návrh na zpracování nového komunikačního mixu, který má za úkol zvýšit povědomí o existenci autosalonu, posílit podporu prodeje a zvýšit informovanost veřejnosti o nabídce modelů automobilky.
Návrh marketingové strategie firmy
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy marketingu a marketingových strategií. Praktická část vychází z teoretické části, kdy na základě analýz je proveden návrh na zpracování nové marketingové strategie, která má za úkol zvýšit povědomí o existenci autosalonu a posílit tak jeho konkurenceschopnost, prodeje a image.
Určovací žaloba jako typ žaloby
Řeháková, Michaela ; Pohl, Tomáš (vedoucí práce) ; Macková, Alena (oponent)
Určovací žaloba jako typ žaloby Abstrakt Žaloba je jedním z vůbec nejdůležitějších institutů civilního práva procesního. Obecně je chápána jako procesní úkon žalobce, ale také jako nástroj ochrany žalobcova ohroženého či porušeného práva. Je do značné míry ovládána dispoziční zásadou, přičemž sama žaloba je vlastně komplexním dispozičním úkonem žalobce. Každá žaloba má tři základní obligatorní složky, které jsou podstatné pro otázku totožnosti žalob. Žaloba musí taktéž obsahovat předepsané obecné a zvláštní náležitosti. V praxi rozlišujeme více druhů žalob, přičemž nejdůležitějším dělením je dělení podle obsahu žalobního petitu. Takto rozlišujeme žaloby na plnění, žaloby určovací, právotvorné a statusové. Předmětem žaloby na určení je právo nebo právní poměr. Ve stanovených případech jím může být i právní skutečnost. Právo také někdy může být určováno k určitému okamžiku v minulosti. Žaloba na určení má primárně preventivní funkci, ač tato funkce nemusí být vždy funkcí dominantní. Tato žaloba může být formulována pozitivně nebo negativně, jejím účelem je vydání deklaratorního rozhodnutí, nikdy ne rozhodnutí konstitutivního. Toto rozhodnutí je ve své podstatě autoritativním výrokem soudu o existenci či neexistenci práva nebo právního poměru. Základními podmínkami pro úspěch žalobce ve věci jsou aktivní věcná...
Výživa obézních dětí mladšího školního věku
ŘEHÁKOVÁ, Michaela
V současné době je obezita velmi rozšířená a počet obézních lidí se stále zvyšuje. Narůstající problematika s obezitou by se neměla brát na lehkou váhu, neboť má negativní vliv na zdravotní stav populace. Hlavními cíli bakalářské práce s názvem "Výživa obézních dětí mladšího školního věku" bylo zhodnocení jídelníčků dětských pacientů před a po návštěvě nutričního terapeuta, zhodnocení vlivu diety při správném dodržování a posouzení vlivu rodičů na dětskou obezitu. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytuje základní přehled o hodnocení stavu výživy u dětí, dále se zaměřuje na výživu dětí mladšího školního věku včetně denního stravovacího režimu a nakonec obsahuje informace o dětské obezitě a její léčbě. Praktická část byla provedena prostřednictvím kvalitativního výzkumu. Pro výzkum byly použity jídelní záznamy dětských pacientů a informace získané z rozhovorů jak s pacienty, tak s jedním nebo oběma z rodičů. Výzkumný soubor tvoří 4 obézní pacienti, kteří byli vybráni na základě vyhodnocení podle percentilových grafů. Proběhly dvě návštěvy nutričního terapeuta, ve výzkumu jsou tedy porovnávány informace před a po doporučeních od nutričního terapeuta. Z výsledků je především zřejmé, že většina obézních pacientů má také obézního alespoň jednoho z rodičů. Hlavní problém nastává tedy ze strany rodičů, neboť mají sami nevhodné stravovací a pohybové návyky. Dalším důležitým zjištěním je, že obezita není způsobená nadbytečným energetickým příjmem, ale výběrem potravin a nápojů.
Návrh marketingové strategie firmy
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy marketingu a marketingových strategií. Praktická část vychází z teoretické části, kdy na základě analýz je proveden návrh na zpracování nové marketingové strategie, která má za úkol zvýšit povědomí o existenci autosalonu a posílit tak jeho konkurenceschopnost, prodeje a image.
Globalizační trendy ve společnosti Škoda Auto, a.s.
Řeháková, Michaela ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Bakalářská práce poukazuje na to, že globalizace je součástí dnešního světa a že její trendy prostupují téměř každou oblast lidské činnosti. Tato práce je zaměřena především na globalizační trendy v determinantech globalizace, kterými jsou zmenšování světa a rozvoj technologií, dále na trendy v dopravě, v přesouvání výroby, v rozvoji transnacionálních korporací, v kapitálových tocích a v mezinárodním pohybu pracovní síly. V bakalářské práci Globalizační trendy Škoda Auto a.s. je zachycen vývoj globalizačních trendů ve výše zmíněných oblastech konkrétně ve společnosti Škoda Auto a.s. Další částí práce je shrnutí dokumentu Strategie 2025, který stanovuje cíle a budoucí trendy pro společnost v různých oblastech jejího fungování.
Návrh komunikačního mixu firmy
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy marketingu a marketingového mixu. Praktická část vychází z teoretické části, kdy na základě analýz je proveden návrh na zpracování nového komunikačního mixu, který má za úkol zvýšit povědomí o existenci autosalonu, posílit podporu prodeje a zvýšit informovanost veřejnosti o nabídce modelů automobilky.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně u společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou uvedeny důležité pojmy zabývající se touto problematikou, je sledováno chování zákazníka, celý proces jeho nákupu a uspokojení potřeb, dále pak také způsoby měření této spokojenosti. Praktická část vychází z teoretické části, kdy je zprvu popsána společnost a její obor činnosti, následně je pak rozebráno měření zákaznické spokojenosti, které obsahuje jednotlivé oblasti a okruhy. V závěrečné časti je zhodnocení analýz a návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti Rely servis s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 ŘEHÁKOVÁ, Michaela
2 Řeháková, Magdaléna
2 Řeháková, Martina
1 Řeháková, Michela
1 Řeháková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.