Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 542 záznamů.  začátekpředchozí531 - 540další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing hotelu Best Western Kampa
Bubla, Ladislav ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
V teoretické části bakalářské práce je popsán především význam SWOT analýzy a nástroje marketingového mixu hotelového zařízení. Praktická část se zabývá hodnocením vývoje ubytovacích zařízení v Praze se zaměřením na konkurenci hotelu Best Western Kampa a jeho SWOT analýzu. V části zabývající se marketingovým a komunikačním mixem jsou popsány nástroje, které hotel využívá ke své komunikaci s potencionálními zákazníky.
Marketingová komunikace hotelu (na příkladu hotelu Golf Praha)
Kadlecová, Alena ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Eliáš, Vratislav (oponent)
Úkolem této diplomové práce je vymezení kriterií marketingové komunikace oblasti hotelnictví. Součástí práce bude zhodnocení komunikace hotelu Golf v Praze, její kvality a účinnosti. Přínosem práce budou možné návrhy na zlepšení této komunikace a její kvality, případná doporučení změn tak, aby působila na zvolené segmenty klientů co nejefektivněji a pomáhala tím dosahovat lepších obchodních výsledků.
The Prague Real Estate Market
Chovanec, Roman ; Krejčí, Filip (vedoucí práce) ; Milek, Lubomír (oponent)
Táto diplomová práca slúži ako analýza hlavných segmentov trhu nehnuteľností v Prahe. Obsahuje analýzu kancelárskych, obchodných, priemyselných, hotelových a rezidenčných nehnuteľností a s nimi súvisiaceho investičného trhu, najmä z pohľadu inštitučných investorov. V práci sú spojené teoretické fundamenty developmentu nehnuteľností so súčasným stavom na trhu. Práca ponúka prehľad ponuky a dopytu, cien, yieldu, neobsadenosti, hlavné trendy a vývoj každého segmentu. Analýza súčasného stavu trhu je taktiež prepojená na ekonomickú krízu. Práca obsahuje dôvody utlmeného a spiaceho súčasného stavu trhu ako i vyvíjajúce sa trendy v nasledujúcich rokoch.
Specifika účetnictví a účetní závěrky u hotelů
Pavlasová, Lenka ; Müllerová, Libuše (vedoucí práce) ; Rauš, Jiří (oponent)
Hotel je podnik se širokou nabídkou služeb pro turisty a tato diplomová práce se zaměřuje na popis jednotlivých činností z účetního hlediska. V první části práce charakterizuji vývoj cestovního ruchu, který k hotelnictví samozřejmě patří. V další části se věnuji právní úpravě, která se využívá při provozování hotelu. Dále popisuji účetní specifika u jednotlivých činností hotelu a nakonec se zabývám účetní závěrkou u hotelů.
Marketing služeb lázeňského zařízení
Vaňková, Lucie ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Frková, Ludmila (oponent)
V mé diplomové práci se zaměřuji na význam uplatnění marketingu prostřednictvím analýzy marketingových činností lázeňského hotelu nacházejícího se v dynamickém konkurenčním prostředí. V první kapitole práce popisuji teoretické východisko marketingových činností v odvětví lázeňských služeb vedoucí k úspěšnému působení podnikatelského subjektu na trhu. V další kapitole je provedena analýza nástrojů marketingového mixu, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí subjektu a následné zhodnocení postavení podnikatelského subjektu vůči konkurenčním subjektům na praktickém příkladě. Pro tvorbu této kapitoly využívám zejména interních zdrojů lázeňského zařízení, které mi byly poskytnuty zástupcem marketingového oddělení společnosti. Závěrečná kapitola práce zahrnuje zhodnocení provedených analýz marketingové činnosti společnosti vůči teoretickým poznatkům marketingu.
Organizace a řízení vybraného ubytovacího zařízení
Tasci, Iulia ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Kiráľová, Alžbeta (oponent)
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit způsob řízení hotelu a organizace jeho činností. V první části bakalářské práce jsou vymezeny základní pojmy v oblasti řízení hotelem, v jednotlivých podkapitolách je rozebrán historický vznik, klasifikace hotelů a způsobů řízení, také jsou vyjmenovány služby hotelu a jejich význam. Ve druhé části je prostudováno praktické použití způsobů řízení ve vybraném hotelovém podniku, je provedena analýza organizaci a řízení a navrhnuto několik rad pro zlepšení činnosti hotelu. V poslední části práce je rozebrán podrobný postup pro zakládání hotelu jak z právního, tak i z ekonomického pohledu. Je to jakési shrnutí poznatků získaných během studia a během provádění analýzy organizaci úspěšného hotelu.
Tvorba zájezdu v rámci domácího cestovního ruchu
Pfauserová, Lenka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku týkající se činnosti cestovních kanceláří, konkrétně na tvorbu produktu v rámci domácího cestovního ruchu. Jejím cílem je vytvořit zájezd, který bude schopen obstát v konkurenci a bude se těšit zájmu mnoha lidí. Cílovou destinací je jižní část Plzeňského kraje, která má velký potenciál pro rozvoj cestovního ruchu díky početným historickým památkám i krásám přírody.
Analýza marketingového mixu Hotelu U Města Vídně
Bednářová, Zuzana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Vitovská, Helena (oponent)
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu vybraného hotelu. Důraz klade především na rozbor komunikačního mixu. Dále analyzuje organizační makrookolí a mikrookolí a snaží se stanovit profil typického návštěvníka hotelu a jeho potřeby s ohledem na marketingový mix. Na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení.
Netradiční metody v řízení hotelu 21. století
Tomandlová, Lenka ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Popis řizení hotelu dle teoretických pouček v porovnání s praxí.
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Voldřichová, Michala ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Vaňková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu" se zabývá situací v lázeňském hotelu Royal. Cílem diplomové práce je zpracovat situační analýzu hotelu, popsat a zhodnotit jeho současně uplatňovanou marketingovou strategii a představit návrhy na její zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy a představeny postupy, které jsou pro zvolení správné marketingové strategie klíčové. Praktická část je věnována lázeňskému hotelu Royal a zahrnuje provedení situační analýzy, popis současně uplatňované strategie včetně marketingového mixu a návrhy na zlepšení do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 542 záznamů.   začátekpředchozí531 - 540další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.