Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 421 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh dílčí části CRM systému ve zvolené společnosti
Drahošová, Hana ; Vlasák, Petr (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem dílčí části informačního systému, který je vyvíjen na platformě xRM, potažmo nad systémem Microsoft Dynamics CRM 2013. Jedná se o agendový systém, který není čistě prodejní - nejedná se tedy o klasické CRM, je proto nutné navrhnout úpravy standardního systému tak, aby vyhovoval potřebám zadavatelské firmy. Vzhledem k rozsáhlosti celého systému, který se skládá z 32 agend, se tato práce zabývá detailním návrhem pouze jedné z nich - Případ k publikaci. Analýza a návrh zahrnuje i popis fungování standardního MS Dynamics CRM 2013.
Návrh využití moderních marketingových nástrojů v podniku
Dostálová, Markéta ; Buchta, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na zákazníka a srovnává ji s novými marketingovými poznatky. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní českou firmu s uvedením návrhů na řešení případných nedostatků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně ve společnosti Česká pojišťovna a.s
Pokorná, Kateřina ; Pavlů, Dušan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o problematice analýzy měření spokojenosti zákazníků ve společnosti Česká pojišťovna a.s.. Vlastní návrh řešení systému měření spokojenosti a úprava opatření vychází z analýzy současného stavu a teoretických poznatků a povede ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti.
Informační strategie firmy
Chmelka, Miroslav ; Částek, Jan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem informační strategie pro malou firmu. Nejprve je provedena analýza firmy, její strategie a analýza současného stavu informačních systémů a informačních technologií. Na základě této analýzy je formulována informační strategie, která navrhuje změny v několika oblastech. Tyto změny by měly přispět k dosažení stanovených cílů firmy, především se jedná o výběr a zavedení nového informačního systému.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Ondruch, Lukáš ; Kindlová, Dita (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení informačního systému vybrané firmy. Po detailní analýze stávajícího informačního systému společnosti je vyhodnocen aktuální stav a teoretické hrozby pro společnost. Následně jsou popsány návrhy na změny v systému. Výsledek práce bude dodán vedení firmy k nahlédnutí a následné úvaze o změnách v IS.
The Design of the Implementation of the Entity Customer in the MS Dynamics CRM 2015 System in the Chosen Company
Písečný, Patrik ; Kvasnica, Dušan (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
The main goal of this Bachelors Thesis is a design of new product Insurance in MS Dynamics CRM 2015 software according to the functional requirements provided by Client and design of implementation as an attribute to entity Customer. The term Insurance is meant as complementary product to existing Clients services, which has set duration, is invoiced periodically, and is always attached to specific customer, the main entity.
Analýza procesů ve firmě za účelem optimalizace CRM systému ve vybrané společnosti
Částek, Marek ; Sodomka, Petr (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací CRM (systému pro řízení vztahů se zákazníky) vybrané společnosti, vyvíjeného na míru externí firmou. Teoretická část se zaobírá definicí principu řízení vztahů se zákazníky a CRM systémy jako takovými. V analytické části práce je provedeno zhodnocení současného stavu CRM ve společnosti. Na základě analýz pak budou navrženy možné změny a opatření pro zlepšení využití systému.
Návrh projektu na zavedení CRM systému do vybrané firmy
Žišková, Kristýna ; Smolíková, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu projektu na zavedení CRM systému ve vybrané firmě s využitím nástrojů, technik a metod projektového managementu. Tento návrh bude podpořen využitím softwarového nástroje MS Project Professional 2019. Teoretická část práce je východiskem pro zpracování následující analytické části. Na základě zjištěných skutečností je v praktické části práce zpracován návrh projektu.
Zavedení CRM systému ve firmě
Špringl, Petr ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a návrhem zlepšení v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve firmě. Je zde rozebrána problematika týkající se řízení vztahů se zákazníky a CRM systémů včetně jejich zavádění. Výrazná část práce se zabývá analýzou současného CRM v konkrétní firmě a na základě této analýzy identifikuje její nedostatky a navrhuje možná řešení vedoucí ke zlepšení.
Návrh strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o.
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o. Zaměřuje se na pozici firmy na trhu náhradních dílů na skútry v ČR a na Slovensku a možností jejího dalšího rozvoje. Cílem práce je plán rozvoje firmy v časovém horizontu 5 let s posloupností kroků, které po sobě budou následovat a jeichž naplnění povede k upevnění a posílení pozic na trzích, na kterých firma působí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 421 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.