Název:
Návrh strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o.
Překlad názvu:
Proposal of Scootland s.r.o. Development Strategy
Autoři:
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá vypracováním strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o. Zaměřuje se na pozici firmy na trhu náhradních dílů na skútry v ČR a na Slovensku a možností jejího dalšího rozvoje. Cílem práce je plán rozvoje firmy v časovém horizontu 5 let s posloupností kroků, které po sobě budou následovat a jeichž naplnění povede k upevnění a posílení pozic na trzích, na kterých firma působí.
The bachelor thesis deals with drawing up a proposal of Scootland s.r.o. development strategy. It focuses on position of company on the scooter spare parts market in the Czech republic and Slovakia and possibilities of its further growth. Goal of this work is a 5-year development plan including consequent steps which leads to strenghtening of positions on the company’s markets.
Klíčová slova:
CRM; E-shop; expanze; franchising; informační systém; informační technologie; Internet; marketing; plánování; Podnikání; prodej; servis; skútry; strategie; Business enterprise; CRM; E-shop; expansion; franchising; information system; information technology; Internet; marketing; planning; sale; scooters; service; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13797