Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně ve společnosti Česká pojišťovna a.s
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Increasing its Level at Česká pojišťovna, a.s.
Autoři:
Pokorná, Kateřina ; Pavlů, Dušan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce pojednává o problematice analýzy měření spokojenosti zákazníků ve společnosti Česká pojišťovna a.s.. Vlastní návrh řešení systému měření spokojenosti a úprava opatření vychází z analýzy současného stavu a teoretických poznatků a povede ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti.
This thesis deals with the problem of analysis of customer satisfaction measurement in company Česká pojišťovna a.s.. Custom design of the system of customer satisfaction measurement and adjustment of those measures is based on analysis of the current state and theoretical knowledge and will ensure increase of customer satisfaction.
Klíčová slova:
CRM; marketingový výzkum; měření spokojenosti zákazníků; NPS; spokojenost zákazníků; CRM; customer satisfaction; customer satisfaction measuring; marketing research; NPS
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39188