Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování fotbalových fanoušků-mediální obraz a jeho protipóly
Fiala, Tomáš ; Záruba, Robert (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Práce pojednává o vývoji fotbalových fanoušků pod vlivem médií. Přibližuje, jaké faktory ovlivňují chování fanouška na stadionu i mimo něj a jaké důsledky má jejich činnost. Text vychází z metody zkoumání procesů a interakcí. Základními informačními zdroji jsou kromě letitého pozorování autora a odborné literatury také rozhovory s osobnostmi fotbalové veřejnosti. Mezi ně patří sportovní novináři, funkcionáři klubů a samotní fanoušci. Práce je rozdělena na dvě části. První poskytuje teoretický základ, který popisuje vývoj fotbalových fanoušků po sametové revoluci, nemediální vlivy na chování, a posléze možné důsledky jejich interakcí. Druhá část vychází především z rozhovorů a snaží se odpovědět na výzkumnou otázku, zda média hrají zásadní roli ve vývoji a chování fotbalových fanoušků. V konečném hodnocení autor na základě svých poznatků, kromě jejího zodpovězení, nabídne možnosti dalšího vývoje s teorií, jaké faktory mohou k budoucímu chování fanoušků dále přispět. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Divácké násilí v České republice: veřejně politický problém
Čarnogurský, Tomáš ; Cejp, Martin (vedoucí práce) ; Smolík, Josef (oponent)
Diplomová práce "Divácké násilí v České republice: veřejně politický problém" pojednává o fenoménu diváckého násilí v Česku jakožto veřejně politického problému. Po schválených tezích následuje úvod práce a ve třetí části jsou vymezeny její cíle: výzkum diváckého násilí, popis politiky jeho řešení a její zhodnocení včetně návrhů na zlepšení. Ve čtvrté, teoretické části jsou s využitím odborných textů českých i zahraničních autorů shrnovány poznatky o historii a sociálněvědním výzkumu fenoménu. Metodologii provedeného evaluačního výzkumu se věnuje další kapitola, v níž jsou uvedeny (primární i sekundární) zdroje dat a metody jejich zpracování. V šesté části se autor zaměřuje na jednotlivé projevy a formy diváckého násilí v Česku i na fanouškovské skupiny, které se ho zúčastňují. Sedmá a osmá kapitola jsou věnovány politice řešení diváckého násilí. Nejprve je současná česká politika prostřednictvím analýzy jejích aktérů popsána, a to včetně jejího evropského základu a příkladu dvou zahraničních modelů - německého a anglického. Následně jsou analyzovány silné a slabé stránky dosavadního českého způsobu boje proti diváckému násilí, jeho příležitosti i ohrožení a jsou diskutovány nástroje, které by v budoucnu mohly přispět k jeho vylepšení. Devátá kapitola výklad uzavírá. Práce je doplněna o české...
Mediální obraz českého sci-fi fandomu v denním tisku v letech 2001-2006
Pohl, Milan ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Veis, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce "Mediální obraz českého sci-fi fandomu v denním tisku v letech 2001- 2006" pojednává o způsobech, jimiž jsou fanoušci science fiction zobrazováni v českých tištěných médiích. Fanoušci sci-fi tvoří svéráznou subkulturu, o níž se většina veřejnosti dozvídá právě z médií. Tato práce pomocí metody kvalitativní analýzy odhaluje pravidelnosti a zákonitosti tohoto obrazu. Soustředí se na způsoby, jimiž je zobrazován vztah fanoušků k primárnímu textu, ale také vztahy fanoušků uvnitř komunity či vztahy fanoušků k širší společnosti.
Vztah textových postupů a popularity při receptu mediálního textu na příkladu rozhlasového seriálu "Tlučhořovi"
Pouzarová, Patricie ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Cílem diplomové práce Vztah textových postupů a popularity při recepci mediálního textu na příkladu rozhlasového seriálu "Tlučhořovi" je odhalit, zda významotvorné textové postupy, které jsou v něm využity, souvisí s jeho popularitou a úspěchem. Jako metody jsou využity sémiotická analýza vzorku dílů ze seriálu a "respondent interview" s posluchači seriálu. V prvním se soustředí především na konkrétní textové postupy a v druhém na to, co respondenti pojmenovávají jako důvody, pro které seriál sledují. Významotvorné textové postupy jsou jedním z centrálních témat kulturálních studií a tato práce si klade za cíl vyvodit z výsledků závěr, který by byl zobecnitelný na vztah mediálních textů a jejich publik všeobecně.
Smrt autora v kontextu sociálních sítí
Procházková, Pavlína ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Tato práce se zabývá tím, jak působení autorů na sociálních sítích ovlivňuje, jak fanoušci vnímají jejich dílo. Základním cílem výzkumu bylo zjistit, zda a především jak přítomnost autora na sociálních sítích mění vztah čtenářů s uzavřeným dílem, jak jej definoval Roland Barthes ve své eseji Smrt autora. Teoretická část práce se opírá o historické koncepce autorství a jejich diferenciace, s důrazem na postmoderní teoretiky jako právě Roland Barthes či Michel Foucault. Teorie následně rozebírá digitální revoluci, technologický determinismus a vzestup vlivu sociálních sítí, včetně jeho vlivu na knižní marketing a koncept celebritizace autorství. V poslední části teorie shrnuje výzkumy, které analyzují fanouškovské komunity a jejich vztah se současnými autory a jejich působením na sociálních sítích, s důrazem na Harry Potter fanouškovskou komunitu a osobu J.K. Rowlingové. Výzkumná část práce analyzuje hloubkové, polostrukturované rozhovory s fanoušky ságy Harry Potter. V úvodní části se rozhovory týkají raného vztahu fanoušků s dílem, jejich osobní historie s dílem, následně se výzkum soustředí především na to, jak fanoušci vnímají působení Rowlingové na sociálních sítích a jak toto působení zasahuje do jejich vnímání jejího díla. Hlavním zjištěním je, že co se týče působení Rowlingové na sociálních...
Vnímané archetypy značek týmů Formule 1
Martinec, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Vnímané archetypy značek týmů Formule 1 Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, jakým archetypům řadí fanoušci formule 1 v Česku a na Slovensku všech 10 týmů ročníku 2021. Metody: Stěžejní součástí bakalářské práce byl marketingový výzkum vnímání značek týmů Mistrovství světa vozů formule 1 ročníku 2021, při kterém bylo použito elektronické dotazování. Teoretická část vychází zejména z analýzy dostupné literatury o teorii archetypů a formule 1. V analytické části této práce bylo využito projektivních technik, konkrétně metody vizualizace a personifikace. Výsledky: Týmy, které jsou v současné formuli 1 úspěšné, kombinují archetyp Hrdiny s druhým výrazným archetypem. Ostatní týmy s výjimkou Haasu mají pouze mírně výrazný archetyp nebo vyrovnaný poměr několika archetypů zároveň. Klíčová slova: motorsport, branding, fanoušci
Zahraniční vlastnictví v českém fotbale
Grečl, Michal ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Zahraniční vlastnictví v českém fotbale Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit aktuální rozpoložení fanoušků v České republice ohledně budoucích potenciálních vlastníků, zároveň současných vlastníků, a investorů ze zahraničí v českém fotbale. Mojí snahou byla analýza konceptu zahraničních fotbalových lig, dle kterého přistupovaly a přistupují k cizím zahraničním vlastníkům a jaké používají případná opatření. Cíleným výstupem mé bakalářské práce bylo podat názory a obavy řadových i skalních fanoušků k tomuto tématu, a zamyšlení se nad možnými změnami, kterými by se Ligová fotbalová asociace mohla řídit. Metody: Pro svou bakalářskou práci využívám elektronické dotazování. Dotazník je polo-strukturovaný - tedy situace kombinování standardizovaného typu dotazníku a typu s otevřenými otázkami. Na jedné straně je tedy snadnost sečtení a porovnání dat u pevně daného seznamu otázek a na straně druhé má respondent možnost se více slovy vyjádřit a přidat tak ucelenější názor. Výsledky: Bakalářská práce nabízí detailní pohled na zahraniční vlastnictví českých fotbalových klubů a představuje organizační struktury ve vybraných soutěžích států Evropy. Kapitola s výsledky uvádí konkrétní názory fanoušků z České republiky napříč všemi soutěžemi a shrnuje smíšené názory na toto téma. Klíčová...
Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí
Straková, Karolína ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingová komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření opatření a koncepce marketingové komunikace házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí, jež povedou k jejímu zlepšení. Metody: V této bakalářské práci byly využity kvalitativní metody - analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Dále byl proveden polostrukturovaný rozhovor s místopředsedou klubu. Polostrukturované rozhovory byly realizovány také se třemi vybranými fanoušky. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace bylo zjištěno, že klub nevyužívá vzhledem ke svým možnostem komunikační nástroje tak efektivně, jak by mohl. Výsledkem této práce je koncepce možných zlepšení, které byly do marketingové komunikace klubu zapojovány již během tvoření samotné koncepce. Šlo především o zkvalitnění komunikace klubu s jeho fanoušky na jednotlivých profilech na sociálních sítích, webových stránkách nebo v přímé komunikaci. Pro udržení pozitivního vývoje změn je důležité, aby v klubu fungoval určený pracovník, který bude v této oblasti aktivně pracovat. Tyto návrhy vedly ke zlepšení komunikace mezi klubem a jeho fanoušky. Klíčová slova: komunikační mix, online komunikace, házená, fanoušci, public relations
Vnímání technologie VAR fanoušky pražských prvoligových fotbalových týmů
Zelinka, David ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vnímání technologie VAR fanoušky pražských prvoligových fotbalových týmů Cíle: Cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, jak fanoušci pražských prvoligových fotbalových týmů vnímají současné fungování technologie VAR ve fotbalovém prostředí. Metody: V bakalářské práci byly použity kvantitativní metody sběru dat. Jednalo se o dotazování. Dotazník byl zveřejněn elektronicky. Výsledky byly zachyceny pomocí grafů a tabulek. Výsledky: Na základě získaných informací od respondentů vyšlo najevo, že technologii VAR vnímá pozitivně velká většina dotazovaných. K současnému fungování mají však určité výhrady. Klíčová slova: Názory, fotbalová liga, fanoušci, VAR, vztahy s veřejností, zpětná vazba

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.