Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Instagram Influencer Marketing - analýza úspěšnosti propagačních příspěvků
Špičková, Martina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
S rostoucí oblibou marketingu na sociálních sítích chce každá firma propagovat svůj produkt co nejúčinněji a je si vědoma toho, že využití influencera může mít velmi pozitivní dopad na jejich komunikační kampaň. Cílem diplomové práce je za pomocí propojení kvalitativní a kvantitativní analýzy zmapovat nejčastější prvky v propagačních příspěvcích influencerů na platformě Instagram, které vedou ke zvýšenému zájmu publika. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku nových médií, sociálních sítí, aplikace Instagram a oblíbeného Instagram Influencer Marketingu. V rámci výzkumu je stanovena hlavní a vedlejší výzkumná otázka a formulováno deset hypotéz, z nichž jedna se nepodařila potvrdit. V první fázi výzkumu bylo zjištěno několik faktorů, které byly v druhé fázi výzkumu analyzovány a vedly k interpretaci výsledků práce. Na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního výzkumu lze konstatovat, že nejvíce zvyšují zájem virtuálního publika propagační příspěvky z módního průmyslu, které jsou zveřejněny jako neplacená propagace formou fotografie, je na nich zobrazena osoba a není vidět logo firmy, která je propagována.
Cestovatelská publicistika v éře nových médií a multimediálních platforem
Strasmajer, Matěj ; Géla, František (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou obsahu obecně a konkrétně formou obsahu cestovatelského. Zabývá se šířením tohoto obsahu skrze sociální média a charakteristiku hlavních sociálních médií, zejména platformě Youtube. Zabývá se vlogem a jeho tvůrci, v praktické části kvalitativního a kvantitativního výzkumu zkoumá vlog ze dvou úhlů směrů. Věnuje se influencerům na sociálních sítích a jejích rozdílu a společném s tvůrci obsahu. V první praktické části zkoumá vlog na příkladu Caseyho Neistata a jeho kanálu. V druhé zkoumá vlog skrze tvůrce cestovatelského obsahu, kteří působili v čínském městě Wuhan při vypuknutí epidemie Covid.
Postoj generace Z k influencer marketingu na Instagram
Čapková, Erika ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů na sociálních sítích a jejich využití v rámci marketingové komunikace. Práce si klade za cíl zjistit postoj generace Z k influencer marketingu na sociální síti Instagram. V teoretické části práce jsou nejdříve vymezeny pojmy influencer a influencer marketing. Následují výhody, rizika, cena a možnosti spolupráce s influencery. Práce dále nastiňuje charakteristiku ideálního influencera a pro influencer marketing vymezuje legislativní a etický rámec. V praktické části práce jsou zpracovány hloubkové rozhovory se zástupci generace Z, které odkrývají, jak generace Z sponzorovaný obsah na Instagramu vnímá.
Využití internetových influencerů jako nástroj marketingu
Ehrenbergerová, Nicole ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů a jejich využití jako nástroj marketingu. Klade si za cíl prozkoumat, jak by měl influencer marketing v ideálním případě práci je nejdříve vymezen pojem marketing a jeho tradiční dalších nástupem doby internetu mění nejen marketing, ale i postoj spotřebitelů vůči médiím. Následující kapitoly popisují fenomén influencerů a jejich spolupráce se značkami, tedy influencer marketing. Práce poskytuje přehled nejdůležitějších faktorů, které při vytváření kampaně s influencerem značka řeší, a doporučuje, jak k nim přistupovat, aby byla kampaň úspěšná. To je v práci podloženo kromě akademických zdrojů i rozhovory odborníky na české scéně, zakladate Erikem Salte, a Jakubem Maříkem z praktické části práce je zpracován dotazník, který odkrývá, jak na spolupráce influencerů se značkami nahlíží jejich fanoušci. případové studii, která popisuje spolupráci českých blogerek se značkou Kari Traa.
Vliv a působení influencerů na generaci Y a její nákupní chování
Divišová, Klára ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává o vlivu influencerů na generaci Y a její nákupní chování. Klade si za cíl pomocí kvalitativního výzkumu zjistit, jak influenceři působí na sociálních sítích na vybrané respondenty generace Y v České republice, konkrétně jak vnímají samotné influencery a jejich doporučení. Dále je zjišťováno, zda rozhodnutí uživatelů ovlivní fakt, že se jedná o placenou spolupráci a jestli mají tendenci věřit spíše klasické formě propagace nebo právě influencerům. Generace Y byla zvolena z toho důvodu, že se jedná o poslední generaci, která vyrůstala bez vlivu influencerů. Důraz byl kladen především na jejich postoje, názory a reálné zkušenosti. Celý text je členěn do tří částí. První část vytváří teoretická východiska pro téma práce na základě rešerše literatury, elektronických zdrojů a odborných článků. Druhá, metodologická, část práce se zabývá metodou sběru a analýzy dat. V práci bylo použito kvalitativního výzkumu, konkrétně polostrukturovaných rozhovorů. Celkově bylo provedeno deset rozhovorů. Analytická část práce je zaměřena na respondenty, kteří byli zvoleni na základě daných kritérií, a interpretuje jejich postoje a reálné zkušenosti. Následně jsou shrnuty a vyhodnoceny hlavní poznatky výzkumu.
Vliv influencerů na své publikum se zaměřením na generaci 30+
Machová, Kateřina ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Šimková, Karolína (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem influencerů na uživatele ve věkové skupině 30-89 let, popisuje tématiku influencingu a k němu přidružené oblasti. Vysvětluje zapojení těchto vlivných osobností v rámci influencer marketingu, popisuje reklamu, spolupráci, přesvědčování a ovlivňování v rámci sociálních médií. Jsou představeny nejvíce využívané sociální sítě, které influenceři využívají (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube) včetně novinek, které tyto sítě v průběhu posledních několika let uvedly. Jsou zmíněni nejvlivnější influenceři v rámci České republiky včetně svých online i offline aktivit. Dále jsou teoreticky vymezeny typy výzkumů, které byly pro práci využity, a následně je charakterizována použitá metodika. Hlavní částí diplomové práce jsou souhrnné výsledky realizovaného dotazníkového šetření u 120 respondentů a následných hloubkových rozhovorů se 30 z nich. Cílem výzkumů bylo zjistit míru a charakter vlivu influencerů na věkovou skupinu 30-89 let a zjistit další informace a názory, které pomohou k lepšímu pochopení tohoto fenoménu napříč i staršími věkovými skupinami. Výzkumný vzorek je v obou výzkumech rovnoměrně rozložen mezi věkové skupiny tak, aby byla zajištěna nejvyšší vypovídající hodnota. Součástí práce je souhrnné shrnutí a závěr diplomové práce, výčet zdrojů a přílohy, v...
Etické aspekty komunikace influencerů na Instagramu jako novodobých názorových vůdců
Orgoníková, Daniela ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Etické aspekty komunikace influencerů na Instagramu jako novodobých názorových vůdců má za cíl pochopit, jakou roli hraje etika u influencerů během komunikace na Instagramu se svým publikem. Teoretická část se zaměřuje na chápání pojmu sociální sítě a také vymezuje pojem influencer. Úvodní část dále pracuje s klíčovými pojmy autenticita, self-branding nebo názorový vůdce, jež přináší zajímavé perspektivy, na základě kterých lze na influencery nahlížet. Práce dále popisuje fenomén influencer marketingu a jeho možná úskalí. Výzkumná část práce se prostřednictvím smíšeného výzkumu zaměřila na dvě roviny problematiky etiky na Instagramu. První část zaujímá kvalitativní výzkum, který popisuje vnímání etiky komunikace influencerů u uživatelů na Instagramu, který zároveň slouží i jako příprava pro následující fázi. Další částí je kvalitativní výzkum pomocí polostrukturovaných rozhovorů s influencery, který má za cíl zmapovat pohled influencerů, jakou roli hraje etika při jejich působení na Instagramu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.