Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,254 záznamů.  začátekpředchozí839 - 848dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv specializací Cestovní ruch a Malé a střední podniky v tržním prostředí na rozhodnutí studenta začít podnikat
Šašková, Helena ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Práce sleduje, jak mladí lidé vnímají podnikatelské příležitosti a zda mají odhodlání začít podnikat. Důležitý je vliv vzdělávacích institucí a pedagogů. V dnešní době mají studenti z jejich strany velkou podporu a stabilní základnu. Cílem práce je analýza vlivů specializací. Bylo pro ni použito kvalitatiní a kvantitativní dotazníkové šetření. To shledává vliv obou specializací a dalších motivů na rozhodnutí studenta začít podnikat. K dosažení cíle slouží i případové studie s již podnikajícími studenty. Hlavním přínosem práce je nalezení vzájemného propojení podnikatelských záměrů studentů, tedy i specializací. Aplikací těchto závěrů vzniká otázka, zda budou mít specializace o spolupráci zájem. Využitelnost těchto poznatků je nejen pro akademickou půdu.
Podnikatelský plán
Randlová, Simona ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kaczor, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu se zaměřením na otevření specializovaného obchodu s dámským oblečením v Táboře. Práce je tvořena částí teoretickou, na níž navazuje část praktická. V teoretické části jsou vysvětleny jednotlivé pojmy týkající se podnikatelské praxe z legislativního hlediska a jsou zde také nastíněny právní formy podnikání. Stěžejním teoretické části je pak kapitola podnikatelský plán, která se věnuje jednotlivým náležitostem podnikatelského plánu a metodám, které se využívají při analýze prostředí podniku. Praktická část již zpracovává samotný podnikatelský plán obchodu včetně finančního plánu. V závěru jsou vyhodnoceny jednotlivé výsledky, podle kterých by mělo být jasné, zda je záměr proveditelný.
Návrh internetového obchodus využitím sociálních sítí
Fojtík, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem a oživením internetového obchodu Hotversi-onparts.cz, a to s využitím znalostí o podnikání prostřednictvím internetu, interneto-vém marketingu, disciplíně Competitive Intelligence, sociálních sítích, trhu s autodoplňky, a v neposlední řadě s důkladnou znalostí konkurence. Smyslem práce je metodicky přistoupit k danému projektu a postupovat od zjišťování teoretických informací k jejich aplikaci v reálném prostředí. Nosnou částí práce je popis oboru Competitive Intelligence v teoretické rovině, a to se zaměřením na podnikatele - jed-notlivce, za použití nejaktuálnějších nástrojů pro realizaci disciplíny Competitive Intelligence prostřednictvím sociálních sítí. Cílem tohoto teoretické rozboru je aplika-ce zde popsaných metod a principů v praktické části práce, která se zaměřuje na důkladnou analýzu vybraných konkurenčních internetových obchodů. Reálná ukázka aplikace disciplíny Competitive Inteligence v prostředí internetových obchodů je největším přínosem této práce.
Podnikatelský záměr a plán pro minipivovar v Táboře
Jeníček, Jakub ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro realizaci minipivovaru ve městě Tábor. Práce je tvořena dvěma částmi. Teoretická část má seznámit s podnikatelskou praxí a oblastí malých a středních podniků. Dále popisuje, jak má vypadat a k čemu je určen dokument podnikatelského plánu, včetně popisu doporučených částí a uvedení základních postupů při jeho tvorbě. Praktická část je zpracována jako samostatný podnikatelský plán minipivovaru. Jeho využití směřuje především k přiblížení oboru pivovarnictví, popisu podnikatelského záměru, návrhu realizace všech částí takového projektu a zhodnocení životaschopnosti celého projektu v daných podmínkách. Primárním uživatelem je samotný podnikatel.
Převod podnikání fyzické osoby na společnost s ručením omezeným
Zápotočná, Martina ; Müllerová, Libuše (vedoucí práce) ; Najman, Martin (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá převodem podnikání fyzické osoby na společnost s ručením omezeným. Definuje pojmy podnikatel a obchodní závod, charakterizuje z právního, účetního a daňového hlediska individuálního podnikatele a společnost s ručením omezeným. Pojednává o konkrétních důvodech změny právní formy podnikání a o možných způsobech převodu podnikání individuálního podnikatele na kapitálovou společnost. Praktická část analyzuje a popisuje situaci konkrétní fyzické osoby, podnikatele, který převádí podnikání na společnost s ručením omezeným.
Management obcí v oblasti teplárenství
Neuwirthová, Markéta ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Coufalová, Pavla (oponent)
Předmětem diplomové práce "Management obcí v oblasti teplárenství" je vyhodnocení vlivu vlastnických vztahů při provozu tepelného hospodářství v obci Bystřice nad Pernštejnem a srovnání výše cen tepelné energie u městských a soukromých teplárenských společností. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První teoreticko-metodologická část vychází z odborné literatury a popisuje podnikání obcí, způsoby a formy řízení obecních podniků a zabývá se legislativními podmínkami, které upravují energetiku, jejíž částí je teplárenství, ve kterém obce mohou vykonávat svoji podnikatelskou činnost. Praktická část analyzuje podnikatelskou činnost obce Bystřice nad Pernštejnem v oblasti výroby a rozvodu tepelné energie, vnější a vnitřní prostředí městské společnosti Bystřická tepelná s.r.o. a srovnává výše cen tepelné energie u městských a soukromých teplárenských společností.
Podnikatelský plán - založení kozí farmy
Bednářová, Martina ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem předkládané diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro založení zemědělského podniku. Jeho specializací je chov koz a přímý prodej výrobků z kozího mléka. Stěžejní součást plánu představuje provedená strategická analýza. Podkladem pro její zpracování byly údaje významných českých institucí, analýza trhu i komunikace s konkurenty a odborníky. Obdobně tomu bylo u dalších významných součástí plánu. Jsou jimi marketingový, výrobní a finanční plán. Marketingový plán poskytuje informace o uplatňovaných marketingových strategiích. Výrobní plán informuje o technologii či objemu výroby. Ověření životaschopnosti daného záměru proběhlo na základě finančního plánu. Přínosem práce je identifikace a rozpracování všech důležitých aspektů majících vliv na zahájení i následnou činnost konkrétního podniku, jakož i návrh řešení problematických oblastí.
Podnikatelský plán - obchod s potřebami pro výrobu bižuterie
Kubisková, Jana ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat podnikatelský plán pro začínajícího podnikatele v oblasti maloobchodu s korálky a komponenty pro výrobu bižuterie. V rámci práce jsou také prozkoumány možnosti spolupráce s chráněnými dílnami. V teoretické části jsou uvedeny potřebné informace týkající se podnikatelského plánu a základní informace o chráněných dílnách. V praktické části jsou vytvořeny konkrétní části podnikatelského plánu a zhodnocena možnost spolupráce s chráněnou dílnou. V závěru práce jsou navržena opatření pro zlepšení finančních výsledků podnikatelského záměru.
Podnikatelský plán - založení cestovní kanceláře
Lukášová, Pavla ; Bakos, Tomáš (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského plánu založení cestovní kanceláře specializující se na výjezdový cestovní ruch. Teoretická část této práce seznamuje čtenáře se základními termíny v oblasti podnikání, podnikatelského plánu, legislativy týkající se cestovních kanceláří a také se stěžejními pojmy cestovního ruchu. Praktická část vychází z poznatků získaných v teoretické části a představuje konkrétní podnikatelský plán a zjišťuje, zda je založení podniku reálné a zda bude podnik životaschopný na trhu českých cestovních kanceláří. Zhodnocení životaschopnosti podnikatelského plánu je provedeno metodou finanční analýzy, tvorby SWOT analýzy a výpočtu bodu zvratu.
Podnikatelský plán
Komárková, Lucie ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracovat konkrétní podnikatelský plán na založení internetového obchodu s úzkou specializací. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V první z nich jsou definovány základní pojmy a uvedena struktura jednotlivých kapitol podnikatelského plánu. Praktickou část tvoří podnikatelský plán internetového obchodu se specializací na obuv pro irské tance. Vypracováním podnikatelského plánu by mělo být objasněno, zda je internetový obchod možné uvést do praxe a případně za jakých podmínek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,254 záznamů.   začátekpředchozí839 - 848dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.