Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení projektů v aplikaci na praktické úloze: Organizace hudebního festivalu Indie Sessions
Ngo Quang, Huy ; Melechovský, Jan (vedoucí práce) ; Čížek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce "Řízení projektů v aplikaci na praktické úloze: Organizace hudebního festivalu Indie Sessions" se zaměřuje na teorie a praxe řízení projektů. Úvodní část se zabývá esenciálními poznatky z teorie grafů. Druhá část se věnuje metodám a nástrojům pro řízení projektů. Stěžejní částí práce je praktická úloha, kde jsou využity získané znalosti na projekt festivalu Indie Sessions. Úloha je převedena do softwaru MS Project, pomocí kterého jsou provedeny různé analýzy, jako jsou nákladové, časové, rizikové nebo analýzy zdrojů. Celý projekt je zobrazen pomocí Ganttova diagramu.
Vizuální styl hip hopové subkultury,s přihlédnutím na koncepce vizuálního stylu hudebního festivalu Hip hop kemp
Chaloupková, Veronika ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat prostředí hip hopové subkultury v České republice a vymezit její vizuální projevy pro účely komunikace s touto skupinou. Teoretické část je zaměřená na definování pojmu subkultura. Přibližuje hip hopové prostředí s jeho historií a řeší oblast vizuálního projevu a vizuálního stylu. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na festivalu Hip Hop Kemp, který je zde představen. Závěrem práce je rozbor vizuálního stylu tohoto festivalu a vyhodnocení návaznosti na vizuální styl subkultur.
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Pavlů, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubíčková, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. Jejím cílem je podrobná analýza jednotlivých reklamních a dalších marketingových činností Dvořákovy Prahy, na jejímž základě budou navržena doporučení, jak přispět ke zvýšení veřejného povědomí o festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky, jak v marketingu obecně, tak v umění, kde se festival pohybuje. Následně je také vymezen marketingový výzkum, jeho proces a metody. V druhé části jsou tato východiska zpracována. Po představení Dvořákovy Prahy se práce věnuje konkrétní analýze marketingových aktivit festivalu a následně také výzkumu, provedenému za účelem zjištění povědomí veřejnosti o festivalu. V závěrečné části práce jsou využity poznatky z analýzy marketingového mixu a výsledků výzkumu k návrhu možných zlepšení v marketingové kampani tak, aby přispěla ke zvýšení povědomí o festivalu a k vyššímu zájmu veřejnosti.
Zahájení lázeňské sezony v Teplicích - ekonomická stránka pořádání hudební akce ve volném prostoru
Mayer, Adolf ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je popis ekonomických aspektů spojených s pořádáním akce ve volném prostoru. Teoretická část definuje regionální a lokální kulturu, organizaci, marketing a financování hudebních akcí. Praktická část je zaměřena na Slavnostní zahájení lázeňské sezóny v Teplicích, jakožto na příklad hudebního festivalu. Na něm jsou popsány jednotlivé marketingové metody, náklady spojené s pořádáním akce a způsoby získávání finančních prostředků. V závěru je zhodnocen sociokulturní dopad akce a její vliv na město a okolí.
Finanční zabezpečení akce pořádáné v otevřeném urbánním prostoru, analýza festivalu Majáles
Šrot, Jan ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou pořádání hudebních festivalů. Teoretická část vymezuje oblast organizace, financování, právních forem, a dalších záležitostí pro uskutečnění takovéto akce. Praktická část je věnována detailnímu popisu a analýze festivalu pražský Majáles. V závěru je zhodnocena závislost festivalu na příjmech ze vstupného a možnost zavedení dobrovolného vstupného na tento festival.
Marketingová strategie festivalu Rozhlasový podzim
Vejražková, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Hritz, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem hudebního festivalu. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, zabývající se marketingem neziskových a kulturních organizací, marketingovým a komunikačním mixem a cílovými skupinami festivalů vážné hudby. Metodickým vstupem jsou SWOT analýza, Porterův model pěti sil a analýza konkurence. V praktické části jsou získané poznatky aplikovány na Mezinárodní hudební festival Rozhlasový podzim. Její součástí je kvantitativní marketingový průzkum zaměřený na povědomí o značce Rozhlasový podzim. V závěru práce jsou navržena opatření a změny ve stávající marketingové strategii festivalu, která mají potenciál pomoci festivalu tak, aby již nedocházelo k dalšímu snižování návštěvnosti, ale naopak k jejímu zvyšování.
Problematika marketingových komunikací hudebních festivalů v Česku
Podivinská, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Vladimír (oponent)
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice marketingu v kultuře, marketingovým a komerčním komunikacím obecně, a marketingovému a komunikačnímu mixu hudebních festivalů. V praktické části se podrobněji zabývám vybraným hudebním festivalem Podblaník. Na základě dostupných informací popisuji marketingový a komunikační mix festivalu Podblaník a analyzuji jeho propagační kampaň. V závěru práce navrhuji doporučení pro marketingové komunikace tohoto festivalu.
Prezentace kulturní akce a její vizuální identita
Novotná, Kateřina ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnější prezentací kulturní události, komunikací s divákem a celkovou strategií marketingové komunikace. Teoretická část je tedy věnována především marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, dále i komunikaci vizuální, zejména corporate designu, image a vizuální identitě celkově. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní příklad hudebního festivalu Mighty Sounds, jeho vývoj a narůstající popularitu spojenou právě s úspěšnou sebeprezentací. V praktické části jsou informace a závěry podloženy dotazníkovým výzkumem, zabývajícím se rostoucím povědomím o existenci tohoto festivalu i jeho působení a komunikaci s cílovou skupinou v průběhu roku.
Vliv recese prodeje hudebních nosičů na živou hudební produkci v ČR
Vondryska, Jan ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Polouček, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá aktuálním fenoménem prudkého poklesu prodeje hudebních nosičů a vlivem tohoto jevu na produkci živých hudebních vystoupení populárního žánru. Teoretická část vymezuje současné pojetí problematiky kreativních průmyslu a ukazuje živou hudební produkci jako jeden ze základních kamenů těchto průmyslů. V dalších částech autor pojmenovává klíčová odvětví hudební produkce, jakými jsou hudební festivaly, vystupování v hudebních klubech a prodej hudebních nosičů. Následně autor analyzuje vzájemnou interakci mezi uvedenými třemi odvětvími. Závěrečná část je tvořena pokusem o predikci budoucího vývoje populárně hudebního průmyslu za stávajících podmínek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.