Název: Problematika marketingových komunikací hudebních festivalů v Česku
Překlad názvu: The matter of marketing communication of music festivals in Czech Republic
Autoři: Podivinská, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Soukup, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hudba; hudební festival; komerční komunikace; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; Podblaník; propagační kampaň; commercial communication; communication mix; marketing; marketing communication; marketing mix; music; music festival; Podblanik; promotion campaign

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27849

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74531


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet