Název:
Prezentace kulturní akce a její vizuální identita
Překlad názvu:
Presentation of a cultural event and its visual identity
Autoři:
Novotná, Kateřina ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá vnější prezentací kulturní události, komunikací s divákem a celkovou strategií marketingové komunikace. Teoretická část je tedy věnována především marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, dále i komunikaci vizuální, zejména corporate designu, image a vizuální identitě celkově. Praktická část je pak zaměřena na konkrétní příklad hudebního festivalu Mighty Sounds, jeho vývoj a narůstající popularitu spojenou právě s úspěšnou sebeprezentací. V praktické části jsou informace a závěry podloženy dotazníkovým výzkumem, zabývajícím se rostoucím povědomím o existenci tohoto festivalu i jeho působení a komunikaci s cílovou skupinou v průběhu roku.The bachelor thesis deals with the external presentation of a cultural event, communication with a spectator and with the overall strategy of marketing communication. The theoretical part is mainly engaged in marketing communication and communication mix, as well as visual communication, especially corporate design, image and visual identity in general. The practical part is focused on a specific example of the music festival Mighty Sounds, its development and growing popularity associated with successful self-presentation. The information and conclusions in the practical part are supported by the questionnaire research dealing with the growing awareness of existence of this festival and communication with a target group within a year.
Klíčová slova:
hudební festival; komunikační mix; kulturní akce; marketingová komunikace; marketingový výzkum; prezentace; vizuální komunikace; communication mix; cultural event; marketing communication; marketing research; music festival; presentation; visual communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27883