Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Beran, Jaromír ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu.
Expanze českého výrobce modulových dřevostaveb na intrakomunitární trh
Kočařík, David ; Kubant, Michal (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje společnosti DOMESTA PLUS s.r.o., která se zabývá výrobou modulových dřevostaveb. Teoretická část práce obsahuje vymezení pojmů souvisejících s intrakomunitárním trhem, podmínkami pro vstup na tento trh a popisem vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Tyto analýzy jsou použity v praktické části práce jako podklad pro návrh vhodné strategie rozvoje, spočívajícího v expanzi společnosti na intrakomunitární trh. Na základě výsledků analýz je zpracován konkrétní návrh změny vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti a zlepšení ekonomické situace firmy. Návrhová část se zabývá také identifikací rizik souvisejících se zavedením změny.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Jílková, Šárka ; Schüller, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti HomeGym s.r.o. na zahraničním trhu. Práce je situována do čtyř částí. Úvodní část se zabývá vymezením problematiky, stanovení hlavního a dílčích cílů, postupem zpracování a použitou metodikou. Další část je teoretická, kde jsou vymezeny pojmy související s danou problematikou. Následuje praktická část, která je rozdělena na část analytickou a vlastní návrhy řešení. Analýza současného stavu společnosti je obsažena v analytické části, na kterou navazují vlastní návrhy řešení a jejich přínos pro rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraniční trh.
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Sova, Ondřej ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomové práce se zaměřuje na návrh strategie expanze vybrané společnosti na zahraniční trh. Společnost sídlí v Brně a zaměřuje se na výroby Barefoot obuvi. Teoretická část práce je zaměřená na popis jednotlivých nástrojů, metod a analýz, které budou použity v analytické části diplomové práce. V analytické části je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Návrhová část diplomové práce je zaměřena na doporučení vhodných kroků vstupu na zahraniční trh včetně finančního plánu.
Rozvoj obchodních aktivit pro firmu realizující stínící techniku
Nováková, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit firmy realizující stínící techniku, který povede k získání nových zákazníků na rakouském trhu a zvýšení tržeb. Práce zahrnuje teoretické poznatky dané problematiky, strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Analytická část popisuje současný stav vybrané firmy, jejímž výsledkem je SWOT analýza. V návrhové části jsou zpracovány jednotlivá doporučení a návrhy týkající se rozvoje.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Czech Market
Mazal, Tomáš ; Varsányi, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The thesis deals with proposal of a marketing strategy for Slovak company Shirt Up, s.r.o. entering the Czech market. The company is a small producer of t-shirts with custom print and currently has presence exclusively in Slovakia. The aim of this paper is to present a possible marketing strategy to enter that will be based on theoretical frameworks and analysis of current situation.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti na zahraničním trhu
Poláčková, Kateřina ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti TV PROBBE s.r.o. na zahraničním trhu. Předmětem podnikání společnosti je výroba, velkoobchod a maloobchod krmiv a chovatelských potřeb. V teoretické části jsou shrnuty poznatky, jež jsou východiskem pro další části práce. V analytické části je hodnocena aktuální situace vnějšího i vnitřního prostředí společnosti. Návrhová část stanovuje doporučení, jejichž realizace by měla vést k rozvoji obchodních aktivit společnosti.
Návrh obchodní strategie firmy Plojhar vstupující na zahraniční trh
Trajerová, Lucie ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na malou českou rodinnou firmu Plojhar, jejímž oborem podnikání je papírnictví. Teoretickou část práce tvoří literární rešerše týkající se problematiky strategické analýzy a tvorby obchodní strategie vstupu na zahraniční trh. V praktické části je charakterizována firma Plojhar a následně je provedena situační analýza pomocí vybraných analytických nástrojů a metod pro vnitřní a vnější prostředí firmy. Poté je přistoupeno k návrhu vstupu firmy na zahraniční trh, přičemž je kladen důraz i na ošetření rizik s tímto návrhem spojených.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti
Škodová, Kristýna ; PhDr. Alena Lubasová Ph.D (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit výrobní společnosti Strojírna Oslavany, spol. s.r.o. na tuzemském i zahraničním trhu. Teoretická část zahrnuje nezbytná východiska a informace potřebné ke zpracování navazující části práce. Analytická část následně vyhodnocuje aktuální situaci vnějšího a vnitřního prostředí společnosti i zkoumaného trhu. Výsledek práce tvoří návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti v rámci zavedení nového výrobku na trh.
Marketingový mix vybrané společnosti
Vrbasová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu změn současného marketingového mixu vybrané společnosti vystupující na trhu Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Teoretická část zpracovává podstatné pojmy a znalosti, které jsou využity ve druhé části práce, kde jsou tyto znalosti prakticky využity v různých analýzách. Poslední část práce navrhuje změny v oblasti marketingového mixu podle výsledků získaných z druhé, analytické části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.