Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nanoinfluencer marketing
Panýr, David ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Diplomová práce se zabývá nanoinfluencer marketingem. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy jako je ústní šíření, influencer marketing nebo věrohodnost doporučení. Hlavním obsahem analytické části je zpracování případových studií z kampaní využívající placené či neplacené influencery. Jsou zde uvedeny cíle každé kampaně, její průběh, specifika a výsledky, které jsou následně vyhodnoceny. Tyto kampaně probíhaly na sociálních médiích Facebook a Instagram. Analýza nanoinfluencer marketingu je podpořená dvěma rozhovory, jeden s představitelem agentury zaměřující se na ústní šíření a druhý s marketingovou expertkou značky, s níž proběhla komunikační kampaň s influencery. Práce nabízí srovnání obou typů influencerů, tedy placených a neplacených nano. Je porovnána jejich efektivita a vhodnost využití. Zároveň jsou definovány segmenty trhy využívající nanoinfluencery a je posouzena jejich vhodnost a úspěšnost v těchto spolupracích.
Doporučování jako denní praxe každého z nás
Matoušová, Barbora ; Osuský, Michal (vedoucí práce) ; Gorčíková, Magdaléna (oponent)
Tato práce se zabývá doporučováním jako všudypřítomným fenoménem, především pak jeho mechanismem fungování. Doporučování je běžnou součástí komunikace každého z nás. Jedná se o rozhovor na libovolné téma mezi přáteli či známými, kteří mají s daným tématem určitou vlastní zkušenost a na jejím základě vědomě druhému poskytují negativní či pozitivní referenci o probíraném výrobku, službě či události. Není však neobvyklé, že podstata doporučování je využívána k marketingovým a komerčním účelům, jakými jsou například reklamy nejrůznějších podob, webové stránky či určité mobilní aplikace. Na doporučování jakožto specifickou formu sociální komunikace můžeme pohlížet z několika různých úhlů pohledu. Běžné je si dle tradičních modelů komunikační situaci rozčlenit na aktéry, obsah, formu a záměry a efekty. Tyto obecné poznatky jsou v této práci pak dále propojeny s jednotlivými oblastmi života, jakými jsou zábava, služby, základní věci a výrobky denní spotřeby, nadstandardní výrobky a sociální vztahy. Z analýzy rozhovorů vyplynulo, že klíčovým konceptem v mechanismu doporučování je důvěra. Ta hraje důležitou roli ve všech složkách struktury doporučování. Nakonec jsou výsledky analýzy v práci také srovnány s poznatky z odborné literatury a předchozích výzkumů.
Marketingová komunikace ve vybraných plaveckých školách v regionu Praha
Mikulášková, Eliška ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace ve vybraných plaveckých školách v regionu Praha Cíle: Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci v pěti vybraných školách a navrhnout novou a efektivnější marketingovou komunikaci pro různé typy zákazníků plaveckých škol. Metody: Využila jsem metody kvalitativních a kvantitativních marketingových výzkumů. Z kvalitativních jsem využila techniku hloubkových rozhovorů s majiteli plaveckých škol a strukturované pozorování. Z kvantitativního jsem zvolila techniku elektronického dotazování. K dosažení výsledků mi dopomohla primární data plaveckých škol. Výsledky: Na základě výsledků výzkumů jsem zjistila, že nejefektivnější a nejvyužívanější komunikační nástroje jsou webové stránky. Nejvíce potenciálních zákazníků na nich vyhledává informace o plaveckých školách a jsou největším zdrojem nových zákazníků. Dalším velmi významným nástrojem je osobní doporučení, které má velký vliv na potencionální zákazníky před koupí plavecké služby. Naopak žádný efekt nemají sociální sítě, plakáty, letáky či reklama v televizi. Klíčová slova: marketingová komunikace, zákazníci, plavecká škola, marketingový výzkum, komunikační nástroje, webové stránky, word of mouth, sociální sítě
Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání
Dostálová, Sabina ; Honsová, Šárka (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka v Plavecké škole 3FIT. Na základě statistik, ve kterých jsou zaznamenána data všech potenciálních zákazníků poptávajících plavecké lekce a data všech zákazníků, kteří plaveckou lekci absolvovali, byly pomocí četností vyjádřeny nejvyužívanější komunikační nástroje. Název: Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání Cíle: Cílem práce je hodnocení vlivu neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka. Chceme se pokusit analyzovat počet poptávek, kterým potenciální zákazníci vyjádřili ve sledovaném období svůj zájem o soukromé plavecké lekce Plavecké školy 3FIT a o této škole se dozvěděli prostřednictvím jednoho z neplacených komunikačních nástrojů. Metody: Jako metoda byla zvolena retrospektivní longitudinální studie. Jedná se o empirický výzkum, při kterém je daný jev zkoumán po určité časové období. Ke studii byly využity primární data Plavecké školy 3FIT. Výsledky: Na základě výsledků studie jsme zjistili, že každý z využívaných komunikačních nástrojů byl zdrojem nových zákazníků. Největší počet poptávek byl obdržen přímo u bazénu, zájemcům o lekce byly rozdány vizitky. Největší počet realizovaných lekcí se ovšem...
Doporučování jako denní praxe každého z nás
Matoušová, Barbora ; Osuský, Michal (vedoucí práce) ; Gorčíková, Magdaléna (oponent)
Tato práce se zabývá doporučováním jako všudypřítomným fenoménem, především pak jeho mechanismem fungování. Doporučování je běžnou součástí komunikace každého z nás. Jedná se o rozhovor na libovolné téma mezi přáteli či známými, kteří mají s daným tématem určitou vlastní zkušenost a na jejím základě vědomě druhému poskytují negativní či pozitivní referenci o probíraném výrobku, službě či události. Není však neobvyklé, že podstata doporučování je využívána k marketingovým a komerčním účelům, jakými jsou například reklamy nejrůznějších podob, webové stránky či určité mobilní aplikace. Na doporučování jakožto specifickou formu sociální komunikace můžeme pohlížet z několika různých úhlů pohledu. Běžné je si dle tradičních modelů komunikační situaci rozčlenit na aktéry, obsah, formu a záměry a efekty. Tyto obecné poznatky jsou v této práci pak dále propojeny s jednotlivými oblastmi života, jakými jsou zábava, služby, základní věci a výrobky denní spotřeby, nadstandardní výrobky a sociální vztahy. Z analýzy rozhovorů vyplynulo, že klíčovým konceptem v mechanismu doporučování je důvěra. Ta hraje důležitou roli ve všech složkách struktury doporučování. Nakonec jsou výsledky analýzy v práci také srovnány s poznatky z odborné literatury a předchozích výzkumů.
Image of the brand Kérastase Paris
Bláhová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vnímání značky Kérastase Paris spotřebiteli na českém a slovenském trhu na základě dotazníkového šetření. Následně je zjištěný image značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s její strategií a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrženy marketingová doporučení pro značku. Dále jsou v práci zkoumány nákupní zvyklosti v oblasti vlasové péče v SR a ČR.
Virální marketing
Tesařová, Lenka ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Endtová, Simona (oponent)
Bakalářská práce pojednává o efektivním propagačním nástroji zvaný virální marketing. Hlavním přínosem práce je vymezení pojmu a pramenů vzniku virálního marketingu, provedení analýzy procesů virálního marketingu, definování postupů a pravidel pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření. Také je pojednáváno o charakteristikách sociálních médií a jejich dělení podle zaměření a marketingové taktiky. Práce se týká sociální sítě Facebook, vymezení jeho pojmu, počátky vzniku a statistiky uživatelů. Je pojednáváno o použití Facebooku pro marketingové účely s vypozorovanými a praktickými příklady. Hlavním cílem práce je analýza vytvořeného projektu na sociální síti Facebook a potvrzení nebo vyvrácení hypotézy o virálním šíření daného projektu. Závěrem práce jsou analyzovány případné nedostatky virální kampaně a zhodnocené informací z provedené analýzy dat.
Efektivnost komunikační kampaně na pivo značky Pardál
Vágnerová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá představením pivovaru Budějovický Budvar, n.p., s ním spojené reklamní aktivity a komunikační kampaň na nové pivo značky Pardál. Přináší ucelený přehled tvorby nového piva od nápadu až po jeho uvedení na trh včetně jeho propagace a úspěchů při vstupu na trh. Hlavním cílem je zhodnotit, zda tato kampaň byla efektivní z pohledu účasti na marketingových soutěžích v ČR i v zahraničí a z pohledu výsledků vlastního terénního šetření, které se zaměřuje zejména na povědomí spotřebitelů o značce piva Pardál. Na základě těchto informací nastíním návrhy týkající se propagace piva Pardál do budoucna. Teoretická část této práce popisuje marketingové komunikace, komerční komunikace a její formy, komunikační mix a v neposlední řadě kroky přípravy komunikační kampaně.
Buzz marketing a jeho využití v praxi
Khodl, Vojtěch ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je představit hlavní rysy moderního marketingového přístupu zvaného buzz marketing, identifikovat možnosti i úskalí jeho využití a zjistit, v jaké míře je tento přístup znám a využíván v České Republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V té první se věnuji obecnému úvodu do problematiky moderních marketingových kampaní a vysvětlení některých důležitých pojmů. Druhá část zkoumá současné rozšíření buzz marketingu v České republice stejně jako jeho potenciál pro další rozvoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.