Název: Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání
Překlad názvu: The influence of free marketing communication tools on potential customers' behavior in field of swimming in small business
Autoři: Dostálová, Sabina ; Honsová, Šárka (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; internet; komunikace; malý podnik; OSVČ; Plavecká škola; tradiční nástroje; webové stránky; word of mouth; communication; Facebook; Internet; self-employed; small business; Swim school; traditional tools; website; word of mouth

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/74619

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-343983


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet