Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Krejčová, Karolína ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je vytvořit marketingovou strategii pro národní kulturní památku Stará čistírna odpadních vod v Bubenči. Součástí práce je teoretický úvod do marketingu kulturních organizací a do logiky tvorby marketingové strategie. Praktická část se zbývá postupným vytvářením marketingové strategie pro národní kulturní památku na rok 2017. Začíná situační analýzou, na jejímž základě jsou stanoveny cíle a strategie. Pro potřeby práce je zde využito metod analýzy, dotazníkového šetření a pozorování. Stěžejní část práce tvoří analýza návštěvníka a současné nabídky, která je založena na zmíněném dotazníkovém šetření. Na základě získaných dat je vytvořen marketingový mix, z něhož vychází akční plán a rozpočet. Ke změření efektivity zvolené strategie a cílů slouží vymezené metody kontroly a hodnocení v poslední kapitole. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky získané za první čtvrtletí 2017.
Digitalizace muzejních sbírek a její vliv na návštěvníka.
Šrubařová, Adéla ; Janištinová, Anna (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se věnuje oblasti digitalizace v muzeích umění v souvislosti s osobou muzejního návštěvníka. Prvním ze tří cílů práce je objasnit, jak se proměnil vztah mezi muzeem a návštěvníkem a k jakým změnám došlo v činnostech muzeí umění v důsledku vlivu moderních technologií a internetu. Druhým cílem je poskytnout ucelený pohled na oblast digitalizace muzejních sbírek, určit determinanty úspěšného projektu digitalizace a vytyčit problémy, které se mohou v průběhu digitalizačního procesu vyskytnout. Třetím cílem je porovnat český a britský přístup ve vybraných oblastech a nastínit možná zlepšení pro budoucí vývoj. Teoretická část se zaměřuje zejména na vývoj muzea, muzejních návštěvníků, prožitku muzejní návštěvy a muzejní prezentace. Analytická část se věnuje samotné oblasti digitalizace, projektu digitalizace a problémům, které se mohou v průběhu procesu objevit. Zdůrazněna je i problematika autorského zákona, která s digitalizací úzce souvisí. V závěru je provedeno srovnání českého a britského přístupu k digitalizaci a činnostech s ní spojených.
Nákupní chování zahraničních návštěvníků Prahy
Bartošová, Lenka ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice nákupního chování zahraničních návštěvníků Prahy. Na zahraničního návštěvníka je nahlíženo jako na spotřebitele poptávajícího nejen zboží, ale i služby spojené s jeho pobytem v Praze. Hlavní část práce je věnována dotazníkovému šetření, které si kladlo za cíl identifikovat výši a strukturu výdajů zahraničních návštěvníků Prahy.
Analýza a komparace programů muzejní edukace ve vybraných muzeích v ČR.
Vacková, Tereza ; Janištinová, Anna (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice muzejní pedagogiky a edukačních programů v muzeích. Téma je nejprve rozebráno teoreticky, přičemž tato část práce zahrnuje definici základních pojmů ze zkoumané oblasti, popisuje formy muzejních edukačních programů a způsoby, jakými jsou tyto programy připravovány. Na základě teoretických poznatků porovnává praktická část práce edukační programy tří vybraných muzeí. K porovnání bylo vybráno Regionální muzeum a galerie v Jičíně, Muzeum Mladoboleslavska a Městské muzeum Nová Paka. Cílem komparace je posoudit, zda je aktuální stav v jednotlivých institucích vyhovující a dále navrhnout změny, které by případné nedostatky vyřešily.
Centrum pro sport a volný čas Brno
Chovanečková, Nikol ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Tématem zadání diplomové práce Centrum pro sport a volný čas Brno je řešení relaxačního a sportovního areálu ,,Centrum Lužánky“. Předmětem práce je architektonicko-urbanistická studie, která se zabývá zpracováním konceptu sportovního centra za Lužánkami v Brně-Ponava. Diplomová práce detailněji řeší objekt a území stávajícího bazénu Lužánky. Stávající stav objektu postaveného v roce 1979 již nesplňuje požadavky pro návštěvníky a sportovce. Hlavním cílem práce je rekonstrukce stávajícího 50 m bazénu, návrh nového 25 m bazénu umístěného pod suterénem stávajícího objektu, který umožní například pořádání mezinárodních závodů. Zároveň se sníží zatížení těchto bazénů, vytvořením vnitřního a venkovního aquaparku, zejména pro skupinu rekreačních návštěvníků. Atraktivitu objektu zvyšuje nově navržená parková odpočinková zóna a navržená víceúčelová plocha, v letním období splňující účel sportovního hřiště, v zimním období kluziště. Další přidanou hodnotou objektu je vytvoření zóny s vnitřní a venkovní kavárnou a rozsáhlé odpočinkové zóny na střeše aquaparku. Areál celkově zvyšuje občanskou vybavenost území navrženým konceptem rozsáhlých služeb pro zdraví, relaxaci a sport. Výhodou celého konceptu je vzájemné propojení všech objektů. Vstup do objektu zkracuje navržená lávka pro pěší, dostupná z jižní i severní frekventované strany. Celkový návrh je podtržen navýšením nových parkovacích ploch umístěných zejména podél příjezdové komunikace ul. Sportovní, procházející zelenou zónou. Komunikace a parkovací plochy mají podobu obytných ulic, respektující pohyb chodců. Území má velmi bohatou sportovní historii, která se datuje již od roku 1922. Novým konceptem navyšující sportovně rekreační kapacity budou naplněny požadavky a současná očekávání návštěvníků v dané lokalitě a zároveň se tak zvýší atraktivita celého území.
Muzejní marketing: Národní galerie v Praze v letech 2012-2014
Pajgrtová, Anežka ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací marketingových postupů a nástrojů do muzejního prostředí s výtvarným uměním. Předmětem zkoumání této práce je Národní galerie v Praze - významná umělecká instituce, která má ambice vybudovat silnou muzejní značku mezinárodního formátu. Cílem práce je příprava doporučení pro Národní galerii v oblasti marketingu a komunikace. Doporučení vznikne na základě konfrontace rešerše současných trendů a příležitostí v muzejním marketingu a analýzy dosavadních aktivit Národní galerie. Práce je rozdělaná do tří částí. První část zahrnuje teoretické vymezení základních pojmů jako je muzejní marketing, strategický marketing, návštěvník, marketingový a komunikační mix. V druhé části se práce věnuje deskripci trendů a příležitostí v oblasti muzejního marketingu. Poslední část se zabývá zkoumáním aktivit Národní galerie a návrhem zlepšení jejích marketingových postupů.
Popularizace vědeckého poznání na příkladu Hrdličkova muzea člověka v letech 1929-1939.
Toman, Petr ; Stella, Marco (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Práce byla součástí širšího úsilí o revitalizaci Hrdličkova muzea člověka, které se jej zároveň snažilo uchopit coby předmět společenskovědního, zejm. historického, bádání. Vycházeje z obecného problematizování konstrukce popularizačních poselství muzejními institucemi, pokusila se práce zaměřit na způsob, jakým aktéři stojící v pozadí zřízení Hrdličkova muzea člověka vytvářeli tuto expozici. Konstrukce expozice Hrdličkova muzea člověka pak byla nahlédnuta skrze několik rovin, které mohly zásadním způsobem její podobu ovlivnit: 1. vědeckým ukotvením realizátorů a jejich osobními postoji, 2. vztahem k veřejnosti, 3. vztahem ke státu a národu, potaz byl vzat i průběh realizace a okolnosti jej provázející. Cílem tak bylo zpracovat počátky Hrdličkova muzea jinak, než jen čistě z hlediska historického popisu vzniku, ale zohlednit i kulturní, společenský a politický kontext, v němž Muzeum vznikalo a působilo. Šlo tak o pokus analyzovat, nakolik tyto z většiny "nevědecké" fenomény zasahovaly do podoby expozice, která měla být vědeckým, objektivním a autoritativním sdělením pro veřejnost. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Turismus a mechanismy jeho monitorování v Česku
Ducháčková, Jana ; Melichar, Jan (vedoucí práce) ; Čermák, Daniel (oponent)
Práce se zabývá charakteristikou a vyhodnocením kvality metod monitorování návštěvnosti velkoplošných zvláště chráněných území v zahraničí a možnostmi jejich použití v Česku. V něm podrobně dokumentuje současný stav monitoringu návštěvnosti na příkladech devíti lokalit. Informační báze o situaci v Česku byla vytvořena prostřednictvím interview s osmi klíčovými aktéry a dotazníkovým šetřením. To bylo uskutečněno v listopadu až prosinci roku 2011 na správách 4 národních parků a 25 chráněných krajinných oblastí. Dotazníkové šetření mělo 100% návratnost. Jedná se tedy o komplexní charakteristiku situace v Česku včetně zdejší úrovně metodiky monitoringu. Na základě výsledků šetření bylo možné konstatovat, že v českých NP je prováděn systematický kvantitativní monitoring, kdežto v českých CHKO nikoliv. Většina správ NP a CHKO nemá k dispozici nebo nepoužívá jednotnou certifikovanou metodiku sčítání návštěvníků, takže by se jimi získané a vyšším orgánům státu hlášené údaje neměly srovnávat. V práci je pro hlubší poznání užívaných metod monitoringu charakterizováno 22 kvantitativních šetření v evropských státech a 9 z mimoevropských s cílem přinést poznatky o tom, jaké nástroje a jaká technická řešení jsou možná a případně aplikovatelná v ČR. Práce obsahuje vyhodnocení osmi různých metod kvantitativního...
Zodpovědný cestovní ruch na Křivoklátsku
STAROSTOVÁ, Markéta
Bakalářská práce se zabývá šetrným cestovním ruchem v CHKO Křivoklátsko. Hlavním cílem je zhodnotit současný stav šetrných typů cestovního ruchu v oblasti pomocí analýzy současné nabídky. Dotazníkovým šetřením byl zjišťován zájem návštěvníků CHKO Křivoklátska o aktivity šetrného cestovního ruchu. Údaje získané analýzou nabídky a poptávky byly použity jako základ pro návrhy optimalizace využití oblasti cestovním ruchem.
Zefektivnění výkonu informačního centra
KOUDELKOVÁ, Nikola
Tématem této bakalářské práce je Zefektivnění výkonu informačního centra. Hlavním cílem bakalářské práce je najít srozumitelné, jednoduché a přenositelné mechanismy pro zlepšení nabídky informačního servisu obcí (velikostní kategorie od 500 do 5000 obyvatel) a v poslední řadě návrh produktu nebo služby, kterým bude zefektivněn výkon turistického informačního centra ve vybrané obci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.