Název: Muzejní marketing: Národní galerie v Praze v letech 2012-2014
Překlad názvu: Museum Marketing: The National Gallery in Prague During the years 2012-2014
Autoři: Pajgrtová, Anežka ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový a komunikační mix; Muzejní marketing; Národní galerie v Praze; návštěvník; marketing and communication mix; Museum marketing; National Gallery in Prague; visitor

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/80687

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-350344


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet