Název: Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Překlad názvu: Marketing strategy for national cultural monument The old wastewater treatment plant in Bubenec
Autoři: Krejčová, Karolína ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kulturní organizace; marketing; marketingová strategie; národní kulturní památka; návštěvník; cultural organization; marketing; marketing strategy; national cultural monument; visitor

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69064

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361130


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2020-03-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet