Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Senioři v době fake news
Pajgrtová, Anežka ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent)
Stárnutí představuje nejsilnější předpoklad pro podlehnutí zprávám s dezinformačním nebo podvodným charakterem na internetu. Senioři jsou ​skupinou, která tyto zprávy nejčastěji konzumuje a zároveň šíří. S postupným stárnutím populace a zvětšováním skupiny seniorů se stupňuje tento celospolečenský problém. ​Téma diplomové práce je věnováno problematice fake news a šíření dezinformací v online prostředí mezi seniory ve věku 65 a více let. Cílem práce je blíže prozkoumat aspekty, na základě kterých senioři posuzují věrohodnost zpráv, a jaké ze znaků fake news dokážou odhalit. Teoretická část práce je věnována definici základních souvisejících pojmů s fake news a popisu stavu mediální gramotnosti seniorů v České republice v kontextu realizovaných výzkumů. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů se seniory za účelem zodpovězení výzkumných otázek.
Muzejní marketing: Národní galerie v Praze v letech 2012-2014
Pajgrtová, Anežka ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aplikací marketingových postupů a nástrojů do muzejního prostředí s výtvarným uměním. Předmětem zkoumání této práce je Národní galerie v Praze - významná umělecká instituce, která má ambice vybudovat silnou muzejní značku mezinárodního formátu. Cílem práce je příprava doporučení pro Národní galerii v oblasti marketingu a komunikace. Doporučení vznikne na základě konfrontace rešerše současných trendů a příležitostí v muzejním marketingu a analýzy dosavadních aktivit Národní galerie. Práce je rozdělaná do tří částí. První část zahrnuje teoretické vymezení základních pojmů jako je muzejní marketing, strategický marketing, návštěvník, marketingový a komunikační mix. V druhé části se práce věnuje deskripci trendů a příležitostí v oblasti muzejního marketingu. Poslední část se zabývá zkoumáním aktivit Národní galerie a návrhem zlepšení jejích marketingových postupů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.