Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální práce s uživateli nealkoholových návykových látek s psychiatrickou komorbiditou v kontaktních centrech
Krejčová, Karolína ; Dvořáková, Monika (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Petr (oponent)
Bakalářská práce představuje podobu sociální práce v nízkoprahových sociálních službách zvaných kontaktní centra, přibližuje téma závislostí a duševních onemocnění, které se mohou u člověka vyskytovat souběžně. Zároveň práce také charakterizuje profil sociální pracovnice, sociálního pracovníka, která/který pracuje v daném zařízení. Empirická část doplňuje teoretickou část a představuje, s jakými náročnými situacemi se sociální pracovnice a pracovníci setkávají nebo se mohou setkat při vykonávání sociální práce s uživateli a uživatelkami návykových nealkoholových látek, kteří/které se potýkají s duševními nemocemi. Také jsou přiblíženy nástroje a zdroje podpory, které se využívají při řešení konkrétních náročných situací. Do výzkumné kvalitativní studie jsou zařazeni sociální pracovnice a pracovníci z území hlavního města Praha a Středočeského kraje. Klíčová slova psychiatrická komorbidita, duální diagnóza, kontaktní centra, sociální práce, sociální pracovník, nízkoprahová služba
Marketingová strategie národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod v Bubenči
Krejčová, Karolína ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je vytvořit marketingovou strategii pro národní kulturní památku Stará čistírna odpadních vod v Bubenči. Součástí práce je teoretický úvod do marketingu kulturních organizací a do logiky tvorby marketingové strategie. Praktická část se zbývá postupným vytvářením marketingové strategie pro národní kulturní památku na rok 2017. Začíná situační analýzou, na jejímž základě jsou stanoveny cíle a strategie. Pro potřeby práce je zde využito metod analýzy, dotazníkového šetření a pozorování. Stěžejní část práce tvoří analýza návštěvníka a současné nabídky, která je založena na zmíněném dotazníkovém šetření. Na základě získaných dat je vytvořen marketingový mix, z něhož vychází akční plán a rozpočet. Ke změření efektivity zvolené strategie a cílů slouží vymezené metody kontroly a hodnocení v poslední kapitole. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky získané za první čtvrtletí 2017.
Letenkové portály v ČR
Krejčová, Karolína ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na letenkové portály v České republice. Jejím cílem je analyzovat vztah mezi vybranými letenkovými portály a jejich globálním distribučním systémem (GDS). Teoretická část zahrnuje definici online trhu, následně charakterizuje online trh cestovního ruchu a objasňuje základní pojmy spojené přímo s letenkovými portály. V praktické části je zkoumána struktura a průběh rezervace vybraných portálů. Portály jsou rozděleny do dvou skupin podle daného GDS, posléze je aplikována metoda pozorování a metoda modelové rezervace. Na základě zjištěných poznatků jsou obě skupiny porovnávány. SWOT analýza použitá v závěru práce vyhodnocuje letenkové portály jako celek.

Viz též: podobná jména autorů
5 KREJČOVÁ, Karolína
28 KREJČOVÁ, Kateřina
8 KREJČOVÁ, Kristýna
1 Krejčová, Kamila
28 Krejčová, Kateřina
2 Krejčová, Klára
2 Krejčová, Kristína
8 Krejčová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.