Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o.
Jeřábková, Martina ; Novák, Karel (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu marketingové strategie pro firmu Autosklo H.A.K., s. r. o. Pardubice. Analyzuje současnou situaci a navrhuje opatření k dosažení stanovených marketingových cílů.
Návrh marketingového mixu
Majerová, Oldřiška ; Veselý, Petr (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace stávajícího marketingového mixu v Cukrárně u Bílků. Na základě vybraných marketingových analýz je podán návrh na úpravu marketingového mixu, prostřednictvím něhož se zvýší spokojenost zákazníků, posílí tržby a zvýší konkurenceschopnost podniku na místním cukrářském trhu.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Sombergová, Markéta ; Jelínek, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku spojenou s návrhem komunikačního mixu pro Fitness centrum Kameňák. Obsahuje zhodnocení současného stavu komunikačního mixu společnosti a odhalení problémů, se kterými se společnost v této oblasti potýká. Následují návrhy pro zlepšení tohoto stavu. Diplomová práce je rozdělena na tři části. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, druhá část je zaměřena na analýzu současné situace ve firmě a náplní třetí části je návrh takového komunikačního mixu, který firmě umožní lepší prezentaci svých služeb a přivede více zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o.
Dosedělová, Denisa ; Lalošák, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Moje diplomová práce navrhuje marketingovou strategii, se kterou si firma PANDOS obhájí pozici na trhu a udrží si své zákazníky i v době současné hospodářské krize. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy, včetně zhodnocení jejího marketingového mixu. Výsledky analytické části zachycují hrozby nebo další příležitosti rozvoje společnosti. Reakcí je návrhová část, která obsahuje souhrn opatření, jak hrozbám předejít, a postupy, jak docílit možných příležitostí.
Marketingový výzkum vhodnosti aplikování GIS na produkty firmy Geodis Brno
Chmelař, Vladimír ; Staník, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat, který z dostupných geografických informačních systémů (GIS) na českém trhu, určený pro využívání ve státní správě, samosprávě i v soukromém sektoru v ČR, je marketingově nejvýhodnější pro obchodní distribuci společně s geografickými daty firmy GEODIS BRNO. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část se zabývá analýzou společnosti GEODIS, analýzou systémů GIS, výsledky analýzy a doporučením.
Studie oceňování produktů IT ve vybraném podniku
Kyselková, Veronika ; Mrázová, Katarina (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na oceňování produktu IT ve vybraném podnikatelském subjektu. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část je teoretická, druhá popisuje podnikatelský subjekt a hodnotí oceňování ve společnosti. Třetí obsahuje návrhy řešení a poslední část obsahuje podmínky realizace a přínosy. Na základě provedených analýz je navržena nejvhodnější varianta oceňování, která bude pro daný podnikatelský subjekt nejlepší.
Návrh marketingové strategie pro firmu Dosedel Interior s.r.o.
Strupek, Ondřej ; Dosedělová, Denisa (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Moje diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii, se kterou si firma Dosedel Interior s.r.o., vybuduje pevnou pozici na trhu a přiláká nové zákazníky. Součástí práce bude analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Výstupem této práce bude návrh, který má být reakcí na fakta zjištěná v analytické části.
Návrh řízení neshodného výrobku
Janíček, Vojtěch ; Kejval, Vladimír (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a optimalizování procesů řízení při neshodném výrobku ve společnosti AMT spol. s r.o., která se zabývá výrobou a ostření obráběcích nástrojů. Práce obsahuje detailní analýzu současného stavu, kde jsou popisovány procesy, když je zjištěn neshodný výrobek. Na základě této analýzy a zjištění případných nedostatků, bude doporučeno řešení, které pomůže k snížení výskytu neshodných výrobků.
Výroba součásti "Držák pro lištu závěsů"
Pytlík, Radek ; Štroner, Marek (oponent) ; Žák, Ladislav (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia předkládá návrh technologie výroby držáku pro lištu závěsů z pozinkovaného ocelového plechu 11 305 o tloušťce 1 mm. Výrobní série je stanovena na 20 000 ks/rok. Podle literární studie problematiky stříhání a ohýbání a také na základě výpočtů bylo navrženo stříhání v postupovém střižném nástroji a ohýbání v ohýbacích nástrojích. Pro výrobu je použitý výstředníkový lis LEN 40 C a hydraulický lis CDC 2 – 7. Střižník, střižnice, ohybníky a ohybnice jsou vyrobeny z nástrojové oceli 19 436.3.
Studie průběhu zakázky vybraným podnikem
Radkovič, Martin ; Zelinka, Petr (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázky vybraným podnikem, konkrétně podnikem Alca plast s.r.o., který působí na trhu zabývajícím se výrobou sanitární techniky. Bakalářská práce analyzuje současný průběh zakázky společností a specifikuje jednotlivé podnikové procesy. Následně uvádí nové návrhy pro zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.