Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 267 záznamů.  začátekpředchozí258 - 267  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití trendu zážitkového turismu v gastronomii
ADRIÁNOVÁ, Jana
Základním cílem této diplomové práce bylo zjištění nových trendů v gastronomii a jejich uplatnění v současném životě. Především, jak na tyto novodobé trendy reagují lidé, jaké jsou jejich požadavky a do jaké míry je aplikují nebo přijímají. Dále, jak vnímají {\clqq}zážitkovou gastronomii``, čemu dávají přednost a zda jsou spokojeni či naopak.
Výkonnost výrobních podniků v Jihočeském kraji
RADOSTA, Pavel
Tato diplomová práce hodnotí současné moderní metody měření a řízení výkonnosti firmy pomocí diagnostických indikátorů. Vymezuje úlohu bankrotních a bonitních modelů v systému vyšší formy finanční analýzy. Demonstruje využití těchto diagnostických indikátorů při komparativní analýze a tvorbě oborových rankingů. Uvádí přehled nejvýznamnějších výrobních podniků v Jihočeském kraji, které porovnává v rámci jednotlivých odvětví do kterých dané podniky spadají a popisuje jejich specifika. Na základě vlastní metodiky porovnává podniky výrobního sektoru a posuzuje úroveň jejich výkonnosti. Cílem je na základě zjištěných údajů stanovit jak si podnik vede v rámci daného odvětví. Dále se tato práce zabývá otázkou zda některému z analyzovaných podniku nehrozí bankrot či jiné finanční problémy a jakou hodnotu vytvořili podniky za poslední sledované období.
Historie a současnost vývoje technických prvků a doplňků horského kola \\
ŠKARKA, Jan
Diplomová práce popisuje historický vývoj vybraných prvků horského kola. Od začátku sedmdesátých let k modelovým řadám komponentů pro rok 2007. Je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá obecnou rovinou daného úkolu, kterou představuje historie vynálezu jízdního a horského kola. Následuje přehled jednotlivých disciplín světové soutěžní cyklistiky se zaměřením na disciplíny horských kol. Druhá část řeší vlastní problematiku práce, podávající konkrétní přehled o vývoji jednotlivých částí. Vývoj je zpracován z hlediska historického přehledu, věnující se zásadním a v menší míře i nevšedním konstrukčním řešením.
Prognóza vývoje postavení České pojišťovny na národním pojistném trhu
Znojová, Anna ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje postavení České pojišťovny na českém pojistném trhu. Zkoumá Českou pojišťovnu jako samostatný subjekt a krátce se zabývá její dlouholetou historií. Dále se pak zaměřuje na český pojistný trh z hlediska historického vývoje, kdy zaznamenal několik zásadních změn, které byly klíčové nejen pro Českou pojišťovnu. Práce si klade za cíl analyzovat český pojistný trh s ohledem na jeho vývoj minulý a současný stav v kontextu postavení České pojišťovny v jeho rámci jako samostatného dominantního subjektu. Pokusí se nastínit několik scénářů, jakými by se mohlo její postavení v rámci národního pojistného trhu ubírat. Na pozici na českém pojistném trhu bude nahlédnuto ze třech různých pohledů. Prvním bude předepsané životní pojistné, následovat bude předepsané neživotní pojistné a vše završí celkové předepsané pojistné. V závěru bude učiněna nejpravděpodobnější predikce dalšího možného vývoje České pojišťovny na národním pojistném trhu. Bude nahlédnuto jak na samotnou pozici České pojišťovny, tak na její postavení vůči ostatním subjektům národního pojistného trhu, které dělají co je v jejich silách, aby se bývalému monopolu přiblížily, případně ho předstihly.
Výzkum trhu v České republice a jeho vývoj
Kambourova, Tzveta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zahradníček, Stanislav (oponent)
Práce se zabývá především výzkumem trhu v České republice, ale obsahuje i část zabývající se výzkumem trhu v Československu. První část práce je teoretická, obsahuje základní teoretickou charakteristiku výzkumu trhu - definici, cíl, původ výzkumu trhu, vybrané typy výzkumů, vybrané metody a kodex výzkumu trhu. V druhé části se práce zabývá výzkumem trhu od odbobí před druhou světovou válkou až do přelomu tohoto tisíciletí. Zaměřuje se na výzkumníky, tématiku výzkumů, používané metody a roli sdružení SIMAR v souvislosti s ekonomicko-politickým pozadím a technickým pokrokem. Poslední část práce obsahuje další vývoj výzkumu trhu v České republice až do současnosti-opět v souvislosti s ekonomicko-politickým pozadím a technickým pokrokem, a obsahuje také nástin možných trendů tohoto oboru do budoucna.
Vliv hospodářské krize na trendy v letecké dopravě v ČR
Csiriková, Kateřina ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dopad hospodářské krize na trendy a vývoj v letecké dopravě v ČR. První část je věnována úvodu do problematiky v podobě situace letecké dopravy v době hospodářské krize ve světě a stručné charakteristiky současné letecké dopravy v ČR. Součástí je zároveň i obecná charakteristika trendů v letecké dopravě ve světě a v ČR. Druhá část je zaměřena na vývojové tendence v letecké dopravě v ČR během hospodářské krize a analyzuje vliv na jednotlivé trendy. Závěrečná část hodnotí na základě analýzy situaci v dané sféře.
Automotive Corporate Strategy in CEE
Kadlecová, Petra ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Seydlitz, Christian (oponent)
Diplomová práce zobrazuje stav českého automobilového průmyslu. Poukazuje na trendy automobilového průmyslu v České republice v krátkém teoretickém představení. Poukazuje obzvláště na trend budoucí rostoucí konkurence z rychle se rozvíjejících zemí, problém rostoucích cen surovin či limity ze strany úřadů, které prosazují omezení výfukových plynů. Společnosti v automobilovém průmyslu reagují na tyto problémy a omezení. V diplomové práci byly získány relevantní informace o stavu a reakcích českých společností, které působí v oblasti automobilového průmyslu, v dobách ekonomické krize. Práce popisuje strategickou reakci automobilových společností a odpovídá na hlavní otázku: Jak bude vypadat situace v českém automobilovém průmyslu po skončení ekonomické krize.
Aktuální trendy v oblasti ECM
Havránek, Denis ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Cílem této práce je prezentovat aktuální trendy na trhu technologií pro Enterprise Content Management (ECM) a dopad nepřetržitého vývoje oblasti IS/ICT na analyzovanou oblast. Průběhem práce jsou rozebrány základní definice a charakteristiky komponent ECM systému, je stručně vymezena situace na dnešním trhu produktů ECM a jsou prezentovány nejvýznamnější trendy v oblasti ECM v tomto roce a i s ohledem do budoucna. Celkem je probráno pět trendů: vliv nových technologií sociálního webu druhé generace (Web 2.0) na produkty a nástroje pro spolupráci v systémech ECM; snaha o integraci nestrukturovaných dat ECM systému s daty systémů pro Business Intelligence (BI) pro vytváření lepších nástrojů na podporu strategických rozhodování v podnicích; využití modelu Software-as-a-Service (SaaS) jako levnější a přístupnější varianty pro distribuci ECM řešení; nárůst obliby komerčních open-source ECM řešení jako konkurenceschopná a finančně dostupnější varianta; a jako poslední, specifikace CMIS (Content Management Interoperability Services) jako navrhovaný standard zahrnující sadu webových služeb, zaručujících interoperabilitu a přístup k datovým úložištím bez ohledu na používaném systému. Na závěr je ještě prezentováno, jak se jednotlivé trendy odráží na konkrétních řešeních trhu produktů ECM.
Technická analýza na finančních trzích: odborná disciplína?
Štěpán, Martin ; Jílek, Josef (vedoucí práce) ; Sunega, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou předpokladů, na kterých je technická analýza postavena, především jejich reálnost a relevantnost. Pozornost bude zaměřena na prokázání, zda je technická analýza schopna spolehlivě fungovat jako odborná disciplína na finančních trzích a generovat vhodné signály k nákupu či prodeji. Dále se bude pozornost zaměřena na technické formace (hlava a ramena) s cílem zjistit, jak moc jsou objektivní. Uvedeny budou statistické metody, které by měly subjektivitu technické analýzy odstranit. Závěry teorie efektivních trhů budou testovány na amerických trzích. Dalšími disciplínami spojené s technickou analýzou budou řízení rizik, řízení peněžních toků a zpětné testování. Jako metody budou použity různé druhy regresních analýz. Hodnotit budu jejich přínosy s cílem zjistit, jak velká je jejich přidána hodnota a zda lze s jejich použitím vytvořit "profitabilní" systém obchodování.. Cílem práce bude zjistit, zda technická analýza může být dobrým obchodním nástrojem na finančních trzích a překonat doporučovanou strategii Kup a drž.
Moderní trendy v marketingu
Myšák, David ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá moderními trendy v marketingu. Hlavní důraz je kladen na internetový marketing, kterému je věnována převážná část této práce. Čtenář je v úvodu seznámen se základními pojmy internetového marketingu, které mu pomohou lépe pochopit určité souvislosti zmiňované v této práci. Další, teoretická, část se zabývá otázkou, do jaké míry je internetový marketing pro firmy nezbytný a popisuje jeho možné využití v praxi. Autor v práci zohledňuje prognózované trendy známého odborníka, v oblasti internetového marketingu, Larrycho Chase. Úvod praktické části je věnován základním informacím o společnosti IRBOS s.r.o, která projevila zájem o využívání tohoto moderního marketingového trendu. Další část popisuje samotný proces realizace internetového marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 267 záznamů.   začátekpředchozí258 - 267  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.