Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  začátekpředchozí123 - 132  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sponzoring umění / Sponzoring a Art banking v Unicredit Bank
Stemberg, Audrey ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Wojciková, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá oblastí sponzoringu umění se zaměřením na sponzoring a Art Banking v UniCredit Bank. Práce se věnuje základnímu popisu sponzoringu, jeho druhům a vysvětlení základních pojmů, popisu sponzoringu v praxi banky UniCredit Bank Czech Republic a.s. a popisu služby Art Banking v této bance. Cílem bakalářské práce je pomocí empirického průzkumu zjistit, jaké mají dotazovaní preference v oblasti kulturních institucí a akcí, provést vyhodnocení a na základě výsledků dotazníku navrhnout optimální cílové skupiny sponzoringu. Metodický postup dosažení cíle zahrnuje vymezení a definování pojmů, popis sponzoringu umění v UniCredit Bank, sestavení dotazníku, rozeslání dotazníků statisticky dostatečnému vzorci populace, zpracování a analýzu výsledků a připravení návrhu.
Sponzorství, dary a reklamy - účetní a daňové aspekty
FICOVÁ, Andrea
Bakalářská práce se zabývá účetními a daňovými aspekty sponzorství, darů a reklam. V teoretické práci nejdříve charakterizuji sponzorství, dary a reklamu. Dále rozebírám, jak se tyto náklady účtují. Posledním bodem teoretické části jsou daňové aspekty těchto nákladů. Zde jsem se především zaměřila na dary z pohledu dárce. Zde detailně popisuji za jakých okolností si může fyzické nebo právnická osoba snížit základ daně o zákonné dary. V praktické části popisuji, jak se sponzorství, dary a reklama účtují u Jednoty, s.d. České Budějovice, také popisuji koho Jednota, s.d. České Budějovice sponzoruje a jaké formy reklamy využívá. V posledním bodě praktické části řeším vliv darů na daňový základ.
Sponzoringové aktivity společností energetické skupiny RWE se zaměřením na podporu české kinematografie.
Kollerová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jančová, Sylva (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Sponzoringové aktivity společností skupiny RWE se zaměřením na podporu české kinematografie" se v úvodní teoretické části zabývá obecně pojmem sponzoring a jeho druhy. Teoretická část vychází ze základní dostupné literatury zabývající se sponzoringem. Po představení struktury skupiny RWE se zaměřením na Českou republiku následuje jádro práce, sponzoringové aktivity společností této skupiny. Práce nabízí přehled největších sponzoringovýcg projektů RWE, více je pak zaměřena především na projekt RWE - energie českého filmu. Hlavní cíl práce je tento projekt v širším kontextu popsat, analyzovat a podat případné doporučení do budoucnosti.
Sportovní sponzoring jako marketingový nástroj komunikačního mixu firmy
Kiss, Petr ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Lomská, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza účinnosti sportovního sponzoringu jako jednoho z marketingových nástrojů komunikačního mixu firmy DEKTRADE, a. s., která je hlavním sponzorem cyklistického týmu. K lepšímu objasnění pojmu a funkcí sponzoringu sportu práce nejprve nahlíží na sport jako marketingové odvětví, definuje sponzoring z ekonomického a právního hlediska, mapuje jeho vývoj, představuje možnosti využití v oblasti sportu, určuje jeho roli v komunikačním mixu firmy a představuje možnosti měření efektivnosti investic vložených do sponzoringu sportu. V práci jsou realizovány metody hodnocení účinnosti sponzoringu, konkrétně výzkum odezvy sponzoringu, známost značky a monitoring médií. Závěr práce přináší doporučení pro zlepšení stávající situace.
Porovnání sponzoringových aktivit Rádia Impuls a RockZone 105,9
Kelblová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štíhelová, Kristýna (oponent)
V práci se zabývám uplatněním sponzoringu v oblasti médií se zaměřením na rozhlas. V teoretické části definuji sponzoring jako jeden z nástrojů komerční komunikace a jmenuji hlavní druhy sponzoringu. Dále se zabývám jeho významem, vlivem na účetnictví firmy, uvádím metody měření efektivity sponzoringu a specifika tzv. mediálních partnerství. V praktické části provádím komparaci sponzoringových aktivit Rádia Impuls jako nejposlouchanějšího rádia v České republice a RockZone 105,9 jako menšího pražského rádia. Uvádím nejvýznamější rozdíly plynoucí z odlišného postavení oboou rádií na trhu.
Sponzoring vysokých škol
Daňková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Sponzorství v oblasti školství je v současnosti rozšiřující se formou marketingové komunikace. Zajímal mne jak postoj českých veřejných a soukromých vysokých škol, tak dárců k možnostem sponzoringu či partnerství. Cílem mé práce bylo definovat sponzoring a vymezit tento pojem v rámci marketingové komunikace. Současně pro podpoření teorie, že sponzoring se stává významným nástrojem marketingové komunikace, jsem přiblížila konkrétní marketingové strategie vybrané firmy (České spořitelny) a zanalyzovala jsem konkrétní kampaň z oblasti vzdělávání.
Sponzorský projekt McDonald's Olympic Hopefuls na podporu mladých sportovců.
Adamec, Richard ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Dlouhý, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá sponzorským projektem McDonald's Olympic Hopefuls. V prvních dvou částech jsou položeny teoretické základy pro vypracování diplomové práce, jsou zde vysvětleny pojmy týkající se marketingu, marketingové a komerční komunikace. Třetí část se zaměřuje na sponzoring, jeho typy a na hodnocení sponzorských projektů. Aplikační část popisuje historii projektu McDonald's Olympic Hopefuls. Obsahuje hodnocení projektu a doporučení do budoucnosti.
Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008
Lubas, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika sponzoringu sportovního odvětví, konkrétně na olympijské hry. K tomuto účelu byl proveden marketingový výzkum formou face-to-face dotazování, který poukázal na znalost partnerů Českého olympijského týmu. Záměrem práce je zhodnotit marketing na olympijských hrách v Pekingu 2008 jak z pohledu globálních firem, tak i z pohledu těch českých.
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu
Nováková, Kateřina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace basketbalového klubu TJ Sokol Hradec Králové. Náplní práce je zjistit současný stav a analyzovat jednotlivé prvky komunikace s potenciálními diváky a sponzory. K zjištění potřebných informací poslouží pozorování prostředí a komunikace s vedením zmiňovaného klubu. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení současného stavu marketingové komunikace. V současné době klub nemá k dispozici žádnou analýzu zabývající se touto problematikou. Bonusem této práce je stanovení střednědobých marketingových cílů a nastínění marketingových strategií k jejich dosažení. Tato práce je rozdělena do čtyř částí. V první jsou popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a podrobněji rozebrány nástroje komunikace. Ve druhé části jsou aplikovány marketingové a komunikační nástroje na oblast sportu. Třetí část se zabývá samotnou analýzou současného stavu marketingové komunikace využívané klubem. V poslední čtvrté části jsou navrženy marketingové cíle a strategie vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Globalizační efekt propojení sponzoringových aktivit s podporou prodeje ve vybraných nadnárodních společnostech v EU
Bayerová, Ema ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Dufek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce má za cíl analyzovat propojení sponzoringu a podpory prodeje v nadnárodních firmách. Zkoumá, jakým způsobem tyto společnosti řídí své sponzoringové strategie, zda spíše globálně či lokálně. V první kapitole se práce zabývá vztahem sponzoringu a komerčních komunikací z právního, daňového a zejména marketingového hlediska. Druhá kapitola popisuje možné formy propojení podpory prodeje a sponzoringových projektů. Třetí kapitola analyzuje dopad globalizace na sponzoring a podporu prodeje a zmiňuje se o integrované marketingové komunikaci. Jako praktické příklady propojení sponzoringu a podpory prodeje v nadnárodních společnostech jsou pak popisovány společnosti Telefónica S.A. a McDonald's Corporation.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   začátekpředchozí123 - 132  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.