Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing E-knihy: případová studie knihy DeepFreak
Stemberg, Audrey ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá tržním prostředím, marketingem, internetovým marketingem a jeho specifiky. Dále rozebírá jednotlivé nástroje internetového marketingu. V praktické části se zaměřuje na analyzování internetového marketingu e-knihy na příkladu románu deepFreak. Analyzuje marketingové aktivity spojené s touto knihou, které jsou prováděny autorskou dvojicí, jež nemá žádné vzdělání ani praktické zkušenosti v oblastech arts managementu a internetového marketingu. Na základě získaných teoretických poznatků a provedené analýzy je v závěrečné části pro autory knihy navržena marketingová strategie.
Sponzoring umění / Sponzoring a Art banking v Unicredit Bank
Stemberg, Audrey ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Wojciková, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá oblastí sponzoringu umění se zaměřením na sponzoring a Art Banking v UniCredit Bank. Práce se věnuje základnímu popisu sponzoringu, jeho druhům a vysvětlení základních pojmů, popisu sponzoringu v praxi banky UniCredit Bank Czech Republic a.s. a popisu služby Art Banking v této bance. Cílem bakalářské práce je pomocí empirického průzkumu zjistit, jaké mají dotazovaní preference v oblasti kulturních institucí a akcí, provést vyhodnocení a na základě výsledků dotazníku navrhnout optimální cílové skupiny sponzoringu. Metodický postup dosažení cíle zahrnuje vymezení a definování pojmů, popis sponzoringu umění v UniCredit Bank, sestavení dotazníku, rozeslání dotazníků statisticky dostatečnému vzorci populace, zpracování a analýzu výsledků a připravení návrhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.