Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace sportovního klubu Karate K4 Hodonín
Šabová, Dominika
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci sportovního klubu Karate K4 Hodonín. Teoretická část obsahuje literární rešerši zahrnující základní pojmy marketingu, sportovního marketingu a marketingové komunikace v rámci sportovních klubů. Praktická část zahrnuje hodnocení současné situace a marketingové komunikace tohoto zapsaného spolku. Také provádí sběr primárních dat prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření ke zlepšení marketingové komunikace s veřejností, zvláště pak s potenciálními zájemci o daný sport a stávajícími členy. Dále budou navržena opatření související s obchodní činností sledovaného subjektu.
Zastoupení ekonomických odvětví mezi partnery českého profesionálního sportu se zaměřením na průmysl hazardu a alkoholu
Pokorný, Dominik ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Křivda, Tomáš (oponent)
Název: Zastoupení ekonomických odvětví mezi partnery českého profesionálního sportu se zaměřením na průmysl hazardu a alkoholu Cíle: Primárním cílem diplomové práce je realizace průzkumu orientovaného na průmyslovou skladbu partnerů podporujících profesionální sportovní subjekty, se zastoupením v nejvyšších soutěžích českého sportu. Práce tak poskytuje souhrnný přehled o složení průmyslových odvětví v rámci podpory českého profesionálního sportu. Cílem diplomové práce je také podrobnější pohled na skupinu kontroverzně vnímaných oblastí ekonomiky, které jsou mnohdy nedílnou součástí sportovních partnerství. Metody: Je využito metody postupného sběru virtuálních dat z primárních zdrojů, neboli oficiálních webových stránek zahrnutých sportovních subjektů. Celý proces je realizován v rámci programu Microsoft Excel, kam jsou zaznamenávány všechny sportovní subjekty se svými uvedenými partnery, kterým je vždy přiřazen příslušný typ partnerství a odpovídající definované průmyslové odvětví. Ve stejném programu jsou následně připraveny i výsledné statistiky, které představují oficiální výstupy diplomové práce. Výsledky: Diplomová práce předkládá rozsáhlý a podrobný přehled o struktuře průmyslových odvětví zastoupených mezi partnery sportovních subjektů, spadajících do sféry českého profesionálního sportu....
Sponzoring v individuálních sportech
Šimková, Johanka
ŠIMKOVÁ, JOHANKA. Sponzoring v individuálních sportech. Brno, 2019. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucı́ práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami u sportovců z individuálních sportů, kteří nemají vlastního manažera. Práce zkoumá danou problematiku jak z pohledu sportovců hledajících sponzora, tak z pohledu firem, které sponzorskou podporu nabízejí. U sportovců je využito kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníkové šetření, u zástupců firem je realizován kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů. Výstupem práce je identifikace faktorů vedoucích k souladu mezi poptávkou a nabídkou sponzoringu. Na základě získaných výsledků z obou výzkumů jsou uvedena praktická doporučení pro sportovce.
Specifika marketingové komunikace malých podniků
KŘÍHA, Jan
Úkolem mé bakalářské práce je na základě analýzy specifik marketingové komunikace malých podniků navrhnout změny v komunikaci vybraného podniku. Teoretická část definuje malé podniky, popisuje výhody a nevýhody tohoto druhu podnikání a možnosti podpory v České Republice. Dále se zabývá jednotlivými nástroji, které jsou využívány v rámci marketingové komunikace. Těmito nástroji jsou reklama, podpora prodeje, event marketing, public relations, osobní prodej, přímý marketing a sponzoring. Dále v této části budou představeny nové technologie v marketingové komunikaci malých podniků. Praktická část vychází z teoretických poznatků a je zde pomocí vlastního pozorování prováděna analýza specifik marketingové komunikace v kavárně Kousek a v další části je navržena změna v komunikaci, která by vybranému podniku mohla pomoci lépe komunikovat s okolím.
Financování vybraného volejbalového klubu
Cihlářová, Aneta ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Financování vybraného volejbalového klubu Cíle: Cílem bakalářské je analýza příjmů klubu od sezóny 2015/2016 do 2021/2022. Na základě analýzy je dosaženo hlavního cíle, kterým je navrhnout doporučení na zlepšení finanční situace klubu. Metody: K dosažení cíle byly v práci využity kvalitativní metody. Sekundární data byla získána metodou analýzy dokumentů a doplněna o informace získané pomocí polostrukturovaného rozhovoru. Pro přehlednou interpretaci získaných dat byla využita metoda popisné analýzy. Výsledky: Výsledkem práce jsou navržená doporučení, které by mohla vést k zvýšení příjmů z vlastní činnosti. Dalším doporučením jsou návrhy, které pomůžou získat klubu nového sponzora. Klíčová slova: dotace, sponzoring, sportovní klub, volejbal
Analýza marketingových aktivit předních českých tenistů na sociálních sítích v letech 2015-2020
Vondra, Martin ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Hrbáčková, Anna (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingové aktivity vybraných českých tenistů na sociálních sítích v letech 2015-2020. Teoretická část práce se zaměřuje na představení základních teorií. Popisuje základní teorie marketingu, sportovního marketingu, online marketingu a influencer marketingu. V kapitole zaměřené na sponzoring se práce věnuje základním definicím sponzoringu, jeho aplikaci ve sportu a konkrétně v tenise. Kapitola zaměřená na tenisový marketing a sponzoring se věnuje aplikaci teoretických vymezení na tenis jako sport. Práce popisuje, jaké způsoby sportovního marketingu se v tenise objevují, a vysvětluje, jak fungují. Praktická část bakalářské práce představuje kvantitativní obsahovou analýzu sociálních sítí vybraných českých tenistů v rámci splnění cílů práce. Zkoumaným obdobím jsou roky 2015-2020. Část je rozdělena do pěti bloků, každý blok analyzuje vybraného tenistu a jeho tři vybrané sociální sítě Instagram, Facebook a Twitter. Jednotlivé bloky popisují marketingové aktivity českých tenistů na sociálních sítích, a jaké produkty propagují. Výsledky této analýzy jsou poté aplikovány na výzkumné otázky a hypotézy a je vyvozen závěr.
Sponzoring českého házenkářského klubu
Straková, Karolína ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Sponzoring českého házenkářského klubu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření sponzorského balíčku pro oslovení a potenciální zisk generálního sponzora českého házenkářského klubu TJ Sokol Nové Veselí. Metody: V této diplomové práci jsou využity kvalitativní metody - analýzu textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Dále byl proveden polostrukturovaný rozhovor s místopředsedou klubu. Polostrukturované rozhovory byly realizovány také se zástupci vybraných firem. Výsledky: Z analýzy současného stavu a provedených rozhovorů se ukázalo, že klub v současné době nedisponuje uceleným sponzorským balíčkem. Komunikace se sponzory probíhala vždy individuálně na základě konkrétních jednání a ucelená forma chyběla, což snižovalo efektivitu vyjednávání. Z toho důvodu se první část práce zaměřuje na analýzu stávající situace, možnosti a nabídku protislužeb, které může klub nabízet. Na základě toho byl vytvořen jeden základní balíček, neboť se na základě rozhovorů ukázalo, že tato strategie je pro klub efektivnější. Vytvořený balíček byl prezentován osloveným sponzorům, přičemž se podařilo naplnit cíl a získat pro klub nového sponzora. Klíčová slova: sponzoring, sportovní sponzoring, sponzorský balíček, házená
Návrh sponzorské nabídky pro potenciální partnery SC Xaverov Horní Počernice
Talašová, Zuzana ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh sponzorské nabídky pro potenciální partnery SC Xaverov Horní Počernice Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvořit návrh sponzorské nabídky pro potenciální sponzory SC Xaverov Horní Počernice. Sekundárním cílem je analýza současné nabídky klubu pro sponzory a vytvoření návrhů na zlepšení současné spolupráce se sponzory. Metody: Jako hlavní metoda byl v této práci využit polostrukturovaný rozhovor s jedním ze členů vedení klubu. Pro získání dodatečných informací byla provedena případová studie a analýza dokumentů týkajících se sponzoringu klubu. Výsledky: Na základě analýzy současné situace klubu bylo zjištěno, že klub nemá vypracované žádné sponzorské balíčky ani souhrn nabídky protislužeb pro sponzora. Proto bylo vytvořeno pět sponzorských balíčků, které mohou klubu usnadnit vyjednávání se sponzory. Dále byl vytvořen souhrn protislužeb, které má klub ve svých možnostech, ale momentálně je nenabízí. Klubu bylo také doporučeno vytvořit sekci pro sponzory na svých webových stránkách a zhotovit grafické zpracování sponzorské nabídky, jejíž návrh byl vytvořen. Klíčová slova: marketing sportu, sponzoring, sponzorský balíček, fotbal
Esportový team jako nástroj marketingové komunikace
Zeman, Ondřej ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Esportový tým jako nástroj marketingové komunikace se věnuje fenoménu esportu a jeho možného užití v marketingové komunikaci značek. Práce popisuje možnosti, které mohou komerční značky využít při oslovování nové cílové skupiny - samotných hráčů či fanoušků kompetitivního hraní počítačových her. V teoretické části se zaměřím především na vysvětlení pojmů z oblasti gamingu a esportu, které jsou potřeba k pochopení kontextu a samotné cílové skupiny této komunikace. Práce v úvodu zasazuje historii esportu do časové osy, popisuje základní sociální média, platformy či herní tituly. V analytické části analyzuji mediální obsah esportového týmu eSuba, kde kladu důraz na komunikaci jednotlivých partnerů. Pro potřeby práce jsem si vybral období roku 2021. Zároveň jsou součástí práce hloubkové strukturované rozhovory s představiteli esportových týmů, které by měly přiblížit pohled na marketingovou komunikaci z jejich odborného pohledu. Z rozhovorů vyplynulo, že týmy preferují dlouhodobější spolupráce založené primárně na finanční odměně. U spolupráce by měl být jasně stanovený cíl a měla by působit přirozeným dojmem. Práce by v konečném důsledku měla mít doporučující charakter pro komunikační experty, kteří chtějí využít esportový tým k propagaci značky.
Efektivita sponzoringu vybraných sportovních akcí ve vysílání veřejnoprávní televize
Hozák, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Efektivita sponzoringu vybraných sportovních akcí ve vysílání Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je identifikace efektivity vybraných sportovních akcí z pohledu televizního sponzoringu a následný návrh Metody: V a jedna kvantitativní metoda. Z hloubkové interview a nestrukturovaný rozhovor. Kvantitativní metodou pro samotnou analýzu a srovnání jednotlivých sportovních akcí. Díky Výsledky: v televi velikostí a zájmem, který se pojí s vybranou né na vysoké k tí o diváka bylo

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.