Název: Specifika marketingové komunikace malých podniků
Překlad názvu: Specifics of marketing communication of small businesses
Autoři: KŘÍHA, Jan
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: event marketing; malý podnik; marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; sponzoring; advertising; direct marketing; event marketing; marketing communication; personal selling; public relations; sales promotions; small businesses; sponsorship
Citace: KŘÍHA, Jan. Specifika marketingové komunikace malých podniků. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/62132

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-517086


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet