Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace sportovního klubu Karate K4 Hodonín
Šabová, Dominika
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci sportovního klubu Karate K4 Hodonín. Teoretická část obsahuje literární rešerši zahrnující základní pojmy marketingu, sportovního marketingu a marketingové komunikace v rámci sportovních klubů. Praktická část zahrnuje hodnocení současné situace a marketingové komunikace tohoto zapsaného spolku. Také provádí sběr primárních dat prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření ke zlepšení marketingové komunikace s veřejností, zvláště pak s potenciálními zájemci o daný sport a stávajícími členy. Dále budou navržena opatření související s obchodní činností sledovaného subjektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.