Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza využíti sociálních sítí jako marketingového nástroje u pražských firem se zaměřením na prodej oblečení a obuvi
Duong, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této práce je provést analýzu využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje, zejména pak zjistit, jak na sociálních sítích operuje průměrná společnost podnikající v Praze v oboru prodeje oblečení a obuvi. Dále zjišťuji, jaká je internetová přítomnost firem na sociálních sítích a jak tyto firmy komunikují se svými zákazníky. Tato práce reaguje na vysoký nárůst popularity sociálních sítí a jejich využití k budování značky. Jako cílovou skupinu jsem si vybral společnosti podnikající v Praze v oboru prodeje oblečení a obuvi, jelikož jsem chtěl provést studii o oboru, který je právě v Praze velice diverzifikovaný. Mé závěry mohou sloužit jako informace o současném konkurenčním prostředí v daném oboru v daném regionu a také jako návod, jak předčit konkurenci či jak se vyrovnat konkurenci v online aktivitách.
Marketing strategy for an eLearning platform
Protchenko, Angelina ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
The primary purpose of this Bachelors thesis is to develop a marketing strategy, demonstrating how the new website can be developed and marketed online. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part provides an overview on planning a marketing strategy for a new business in general. It involves definitions and process of marketing, describes a marketing plan structure in detail, outlines main components of marketing mix and illustrates the process of creation and promoting a website. Then the practical part refers to applying theory to practice. In the practical part is examined the market for the website, are identified potential customers and are analyzed the main competitors. Furthermore, this part highlights the key promotional tools to market the website online and estimates the websites first sales at the introduction stage.
Analýza online komunikace série běžeckých závodů RunCzech v porovnání se zahraničními maratony
Machytka, Matěj ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním, zhodnocením a optimalizací online komunikace společnosti Prague International Marathon, potažmo největším českým seriálem běžeckých závodů RunCzech. Cíle této práce jsou naplňovány za pomoci provedeného dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 158 běžců a běžkyň. V teoretické části jsou zmíněny základy marketingu, brandingu a nákupního chování spotřebitelů. Velká pozornost je pak věnována marketingu v online prostředí, zejména na sociálních sítích. Pro závěry své práce dále využívám interních dat RunCzech, které mi byly společností poskytnuty. Kromě interních dat a rozhovoru s marketingovými pracovníky RunCzech jsem provedl i obsahovou analýzu profilů značky na Facebooku a Instagramu s cílem najít jejich nedostatky. Závody RunCzech jsou dále porovnány s významnými zahraničními závody jako jsou Virgin Money London Marathon a Boston Marathon.
Poskytovatelé a producenti informací a jejich cílení na uživatele - zákazníka prstřednictvím sociálních sítí
Rousková, Zuzana ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Pilecká, Věra (oponent)
Databázová centra, producenti a poskytovatelé informací a informačních služeb jakožto hlavní představitelé subjektů informačního průmyslu a již etablovaní na informačním trhu desítky let jsou si vědomi trendů v oblasti technologií a marketingu. Proto tyto subjekty informačního průmyslu nemohly nezaznamenat současný i latentní potenciál sociálních médií a sítí a zahrnuly tyto specifické komunikační kanály do svého portfolia propagačních a komunikačních aktivit. Informační subjekty vytváří v sociálních sítích komunity různého rozsahu od počtu uživatelů v řádu desítek a stovek až po desetitisíce zainteresovaných příznivců a sociální sítě se tak staly nedílnou součástí marketingových strategií těchto subjektů a zejména pak prostorem pro přímý kontakt s uživatelem - zákazníkem pro jeho oslovení i možnou podporu v poskytovaných informačních službách. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketing v sociálních médiích databázových center a poskytovatelů informací
Rousková, Zuzana ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Němečková, Lenka (oponent)
(česky) Databázová centra a poskytovatelé informací jsou tradičními a historicky hlavními složkami informačního průmyslu. Příchod internetu a jeho služeb, včetně současných trendů jako jsou sociální média a sítě, změnil a obohatil informační chování, komunikační kanály a marketingové strategie mezi poskytovateli informací a uživatelem. Přestože subjekty informačního průmyslu typu databázových center jsou v marketingových strategiích tradiční, jejich angažovanost v oblasti marketingu v sociálních médiích je proaktivní a rozvojová. Průzkum potvrdil, že 10 z 12 prověřovaných subjektů tyto komunikační kanály aktivně rozvíjí a podporuje.
Využití marketingu v sociálních médiích
Bečvaříková, Tereza ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Zbiejczuk, Adam (oponent)
Diplomová práce "Využití marketingu v sociálních médiích" se zabývá aplikací sociálních médií v marketingové komunikaci. Cílem mé práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti sociálních médií v marketingové propagaci. Jaké jsou nejpoužívanější nástroje social media marketingu, jaké formy propagace nabízejí a jak tyto nástroje správně používat. Zda je propagace skrze sociální média efektivní, jak velkou roli hrají v současné komunikaci a jak se staví k social media marketingu samotní klienti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá popisem základních definic pojmů pro mou diplomovou práci. Dále se věnuji tomu, jaké postavení má marketing v nových médiích a co nového přinesla marketingu nová média. Zmapování online a social media marketingu a jejich prostředků propagace. Další úsek teoretické části je věnován popisu vybraných sociálních médií. Jako vlastní přínos mé diplomové práce jsem v praktické části provedla vlastní výzkum. Po formální stránce se jedná o kvalitativní výzkum, složitější otevřené otázky, soustředěné na menší skupinu respondentů, určený k odhalení výhod a nevýhod využití sociálních médií v současném marketingu. Závěr mé práce se věnuje výsledkům mého výzkumu. Pomocí dotazníků a dodatečných rozhovorů s odborníky na online a social media marketing jsem získala...
Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Turazová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce "Strategie digitálního marketingu - kombinace kanálů digitálních médií" zkoumá, jakým způsobem tři telekomunikační operátoři, kteří dominují českému trhu - společnosti T-Mobile Czech Republic, O2 Czech Republic a Vodafone Czech Republic - využívají kanály digitálních médií pro svou komunikaci se zákazníky. Konkrétně zjišťuje a popisuje, jaké kanály společnosti do své marketingové komunikace zapojují, jakým způsobem je využívají a proč se je rozhodly do své komunikační strategie integrovat. Dále také zkoumá, jak společnosti tyto digitální kanály propojují a jak se dají vzájemně kombinovat tak, aby vznikla účinná strategie digitálního marketingu. Pomocí případové studie byly zkoumány marketingové aktivity těchto firem. Bylo zjištěno, že každá z firem využívá pro svou marketingovou komunikaci podobný set kanálů digitálních médií, ale pracuje s nimi trochu odlišně. Na základě těchto zjištění byly identifikovány tři konkrétní strategie - Strategie rozmanitého obsahu, Strategie interaktivních kanálů a Strategie standardizovaného obsahu. Každá ze strategií má své výhody a nevýhody, které byly popsány a strategie byly vzájemně porovnány. Provedeným výzkumem bylo zároveň zjištěno, že je vhodnější zabývat se studiem digitálních kanálů jako celku, nikoli jednotlivě, protože jejich funkce...
Použití sociálních média pro propagaci vzdělávacích služeb
Kolomatskyi, Artem ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Havlík, Jan (oponent)
Cílem diplomové prácí je analyzovat vliv propagací v socílanich media pro vzdělávací služby. Táto práce pokrývá všichní pojmy a přehledy z literatury příslušné teto temate. Teoretické údáje býlí vyplily z příkladů realizací nástrojů který mohli bych pomoct podpořit státky a služby na lokálním trhu. Praktická část prácí postávena na výzkumu podniků ktery provádí vzdělovací služby v Ukraině a jak investovani v vývoj socialnich media ukázuje zvýšení obratu prodeje. Myslím, že moje práce bude užitečná v porozumění všech klíčových oblastech v marketingu sociálnich média. Cílem tohoto učení je nabídnout cenné vhledy ve vývoji procesů který byl bych užitečný Meat Studies v přitahování nových klientů v vzdělávací služby firmy.
Strategie komunikace značky Huawei na sociálních sítích
Slavičínský, Jaroslav ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikace značky Huawei na sociálních sítích a srovnání s konkurenční značkou Samsung. Následně bude vytvořena komunikační strategie, která bude sloužit jako doporučení pro značku Huawei, jak komunikovat na sociálních sítích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán význam marketingu na internetu a speciálně na sociálních médiích. Dále je v ní obsažena charakteristika vybraných sociálních sítí. Praktická část obsahuje samotnou analýzu komunikace, srovnání se značkou Samsung a doporučenou strategii vedoucí ke zlepšení komunikace značky Huawei v prostředí sociálních médií.
Návrh marketingové strategie podniku
Pelán, Radim ; Kreps, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje popisu procesů ve firmě, rozborem marketingových činností e-shopu v roce 2013, analýze návštěvnosti a návštěvníků e-shopu. Třetí část navrhuje změny a vylepšení marketingové strategie e-shopu pro rok 2014 s co možná největší efektivností a návratností investic.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.