Název:
Marketing v sociálních médiích databázových center a poskytovatelů informací
Překlad názvu:
Social media marketing of database vendores and information suppliers
Autoři:
Rousková, Zuzana ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Němečková, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] (česky) Databázová centra a poskytovatelé informací jsou tradičními a historicky hlavními složkami informačního průmyslu. Příchod internetu a jeho služeb, včetně současných trendů jako jsou sociální média a sítě, změnil a obohatil informační chování, komunikační kanály a marketingové strategie mezi poskytovateli informací a uživatelem. Přestože subjekty informačního průmyslu typu databázových center jsou v marketingových strategiích tradiční, jejich angažovanost v oblasti marketingu v sociálních médiích je proaktivní a rozvojová. Průzkum potvrdil, že 10 z 12 prověřovaných subjektů tyto komunikační kanály aktivně rozvíjí a podporuje.(anglicky) Database vendors and information suppliers are traditional and historically the main components of the information industry. The arrival of internet and its services, including current trends such as social media and networks, has changed and enriched information behaviour, channels and marketing strategies between information suppliers and user. Although the information industry subjects as database vendors are traditional in their marketing strategies, their engagement in social media marketing is proactive and developing. The exploration confirmed that 10 of 12 examined subjects actively develop these channels and support them.
Klíčová slova:
databázová centra; Informační průmysl; marketing v sociálních médiích; poskytovatelé informací; sociální média; database centres; Information industry; information services; information suppliers; information vendors; social media; social media marketing