Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení efektivnosti Service Desk aplikace a návrh změny
Navrátilová, Kateřina ; Tesařík, David (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posouzením efektivnosti a návrhem změny aplikace typu Service Desk, který povede ke zvýšení efektivnosti podporovaných procesů a k přizpůsobení aplikace podle ITIL v3. Návrh změny je vytvořen pomocí přizpůsobených modelů podnikové architektury. Součástí práce je analýza stávajícího řešení aplikace, která je výchozím bodem pro návrh.
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
Širůček, Pavel ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá ITIL procesy v systémech service desk. Cílem práce bylo zvolit několik service desk systémů a zpracovat rozhraní, přes které bude možné se service desky komunikovat a pracovat s vybranými procesy. V práci je obecně popsána knihovna ITIL, podrobněji funkce service desku a důležité ITIL procesy. Množinu procesů, se kterými lze v rozhraní manipulovat, tvoří správa incidentů, problémů, změn a konfigurací. Pro práci s těmito procesy je navrženo a následně implementováno aplikační rozhraní fungující na bázi webových služeb. V závěru práce je prezentováno několik scénářů pro demonstraci komunikace mezi klienty a service desky přes vytvořené rozhraní.
Herní engine pro ITIL trenažér
Pučálka, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném či zrychleném čase anebo v tazích. Základem enginu je tvůrčí mód, ve kterém je možné vytvářet vlastní služby a specifikovat jejich chování během provozu tak, jako kdyby je používali reální uživatelé. Druhou částí enginu je mód hráče a jednoduchý service desk. Pomocí nich se hráči mohou starat o plynulý provoz služeb, které jim byly svěřeny. To jim nabízí možnost praktické výuky a procvičování postupů popsaných v knihovně ITIL.
Podpora zpracování požadavků zákazníků
Kalivoda, Vojtěch ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce popisuje realizaci podpory zpracování požadavků zákazníků společnosti ALVAO. Cílem práce je vytvořit rozšiřující nástroj/modul do systému ALVAO Service Desk, jenž bude zákazníkům vytvářet prostor pro jejich nápady na zlepšení systému. Kromě přidávání nových nápadů na zlepšení je jim také umožněno hlasovat a vytvářet tak mezi změnami priority. Práce se nejdříve zaměřuje na technologie, na kterých je ALVAO Service Desk postavený. V další čási je proveden rozbor samotného systému. Následuje návrh nástroje a nakonec je popsána jeho implementace.
ITIL trenažér
Dvořák, Petr ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací informačního systému pro podporu studia a procvičování vybraných postupů dle Information Technology Infrastructure Library (ITIL) se zaměřením na návrh a provoz služeb (service design and operation). V podobě webové aplikace představuje netradiční přístup k řešení výukového software s využitím rozšíření standardní výukové části o herní prvky a interaktivní scénáře. Vytvořený systém umožňuje uživatelům definovat služby a úkoly, jako jsou incidenty a problémy vzniklé jejich provozem, a hodnotit reakce odpovědných uživatelů. Aplikaci mohou využít IT správci nebo vedoucí Service Desku pro zaškolování nových techniků nebo obsluhy Service Desku.
Technická podpora managementu incidentů
Soukup, Zdeněk ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je proces managementu incidentů a další neoddělitelně související procesy (management změn, problémů a znalostí). Hlavním úkolem práce je implementace daných procesů do praktického používání v reálné společnosti a to s podporou informačního systému, jež je v rámci práce zvolen. Tyto procesy jsou také konfrontovány s knihovnou ITIL (Information Technology Infrastructure Library) a optimalizovány tak, aby v co největší míře vyhovovaly jejím požadavkům.
The Application of Fuzzy Logic for Evaluation of Quality of Customers
Paul, Lukáš ; Studený, Aleš (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Master thesis deals with the evaluation of the quality of customers of the company ALVAO, s.r.o., using fuzzy logic. MS Excel and MATLAB programs were used for this evaluation, in which models will be created and programmed. The introductory part of the work is devoted to the theoretical background, which is necessary for understanding the whole issue. The second part of the work presents the company ALVAO, s. r. o.. In the design, main, part of the work are processed fuzzy models and a demonstration of the evaluation of real customers of the company.
Analýza dat a reportování vsystému ALVAO Service Desk
Václavík, Marek ; Novák, Lukáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu reportování a datových analýz systému ALVAO Service Desk v interním provozu společnosti. Na základě zjištění nedostatků je navržen nový způsob reportování a datových analýz na platformě Microsoft Power BI. Návrh specifikuje celý cyklus funkcí Power BI od získání dat po sdílení.
Analýza dat a reportování vsystému ALVAO Service Desk
Václavík, Marek ; Novák, Lukáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu reportování a datových analýz systému ALVAO Service Desk v interním provozu společnosti. Na základě zjištění nedostatků je navržen nový způsob reportování a datových analýz na platformě Microsoft Power BI. Návrh specifikuje celý cyklus funkcí Power BI od získání dat po sdílení.
The Application of Fuzzy Logic for Evaluation of Quality of Customers
Paul, Lukáš ; Studený, Aleš (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Master thesis deals with the evaluation of the quality of customers of the company ALVAO, s.r.o., using fuzzy logic. MS Excel and MATLAB programs were used for this evaluation, in which models will be created and programmed. The introductory part of the work is devoted to the theoretical background, which is necessary for understanding the whole issue. The second part of the work presents the company ALVAO, s. r. o.. In the design, main, part of the work are processed fuzzy models and a demonstration of the evaluation of real customers of the company.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.