Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh a realizace chytré domácnosti pro obytný vůz
Václavík, Marek ; Kulheim, Jaroslav (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh a tvorbu systému chytré domácnosti pro specializované prostředí obytné dodávky. Tato práce zahrnuje teoretická východiska, analýzu zadání a současné situace společnosti a návrh výsledného systému. Návrh tohoto systému je vytvářen s ohledem na požadavky zadávající společnosti a informace získané pomocí analýz. Z těchto důvodu je výsledný systém vytvořen na základě open-source platformy Home Assistant.
Evaluace a autoevaluace v denní praxi školy
Václavík, Marek ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Práce se zabývá problematikou evaluace a autoevaluace na školách. Shromažďuje teoretická východiska a poznatky tohoto tématu. Obohacuje je o nové postřehy a postoje. Přináší školám metodický pokyn pro autoevaluační činnost. Autoevaluaci uchopujeprojektově. Řeší plánování, organizování a řízení procesů. Dále se zaměřuje na metody, nástroje, postupy a definování rolí jednotlivých aktérů v autoevaluačním procesu. Snahou autora je postihnout problematiku v co nejširším pohledu. Práce si klade za cíl přinést školám uchopitelnou platformu evaluace a autoevaluace.
Analýza dat a reportování vsystému ALVAO Service Desk
Václavík, Marek ; Novák, Lukáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu reportování a datových analýz systému ALVAO Service Desk v interním provozu společnosti. Na základě zjištění nedostatků je navržen nový způsob reportování a datových analýz na platformě Microsoft Power BI. Návrh specifikuje celý cyklus funkcí Power BI od získání dat po sdílení.
Vizualizační nástroj pro pilota dronu v Microsoft HoloLens 2
Václavík, Marek ; Kapinus, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Ovládání drona může být nelehký úkol a spolu s rozrůstající se škálou využití a zájmem o tyto bezpilotní letouny, se zvedá zájem i o dokonalejší a vyspělejší nástroje určené k jejich ovládání. V mnoha odvětvích se na repetetivní úkoly drona využívají auto-pilotní programy, které zajistí určitou míru automatizace. Zůstává stále mnoho situací, kdy je zapotřebí ovládat drona manuálně, tedy s přítomností osoby, která letoun ovládá. Takový pilot je právě nejvíce závislý na nástroji, který k ovládaní drona využívá a ve většině případů nepotřebuje pouze drona ovládat, ale mít dostatek údajů jak o letounu, tak o jeho okolí.      Běžně využívané aplikace tyto údaje zobrazují operátorovi na displej zařízení, což způsobuje určitou míru dezorientace pro pilota, který je nucen přepínat mezi těmito kontexty. Cílem této práce je prozkoumat možnost využití rozšířené reality, jakožto prostředí pro nástroj ulehčující pilotovi s dronem operovat a plnit různá zadání. Pro zobrazení rozšířené reality jsou použity brýle Microsoft HoloLens 2, které v rámci vyvinuté aplikace v reálném čase zobrazují informace potřebné k ovládání drona a zvládnutí různých úkonů přímo do prostoru k dronu na obloze, čímž se minimalizuje nutnost přepínání kontextu.
Návrh komunikační infrastruktury ve společnosti
Václavík, Marek ; Jordán, Vilém (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného stavu infrastruktury komunikačního systému v konkrétním podniku a následném návrhu nového řešení komunikačního systému. Specifikuje veškeré prvky komunikačních systémů, jejich zařazení do částí informačních systémů a do sekcí komunikačních systémů.
Implementace průřezových témat do kurikula a výuky
Václavík, Marek ; Prokop, Jiří (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent) ; Kostrub, Dušan (oponent)
Ústředním tématem této práce jsou průřezová témata. Autor je analyzuje z různých stran, ale v souvislostech kurikula. Cílem prvé části je podat ucelený obraz o průřezových tématech. Proto tato část zahrnuje několik analýz. Nedílnou součástí jsou kritické komentáře a zkušenosti autora. V závěru této části si autor dovoluje nabídnout revizi průřezových témat ve vzdělávacím programu. Výzkumná část práce odpovídá na stěžejní otázku "Jakým způsobem jsou uchopována a implementována průřezová témata do školního kurikula, výuky a života školy?" Dále si zvláště všímá překážek, které učitelé v praxi mají při jejich implementaci. Stěžejní výzkumnou metodou této kvalitativní studie je intrinsitní případová studie. Autor zde podrobně líčí získané poznatky tříletého sběru dat a zkušeností formou příběhu. V závěru studie jsou shrnuty nejvýznamnější poznatky. KLÍČOVÁ SLOVA: průřezová témata, kurikulum, případová studie, analýza vzdělávacích programů, kritická reflexe
Evaluace a autoevaluace - teorie, praxe, souvislosti. Se zaměřením na vedení
Václavík, Marek ; Prokop, Jiří (vedoucí práce) ; Mojžíšová, Jarmila (oponent)
Stěžejním tématem předkládané práce je autoevaluace čili vlastní hodnocení školy. O této problematice autor pojednává v uceleném konceptu a ve vzájemných souvislostech - od teorie k praxi. Odborníkům i lidem z praxe předkládá pevný teoretický základ, dále analýzu a interpretaci výsledků z mapování v terénu. Školám nabízí metodický pokyn pro autoevaluační činnost. Součástí je i analýza legislativního rámce, pojednání o rizicích spojených s autoevaluačním procesy a o aktuálním dění a také o plánovaných změnách (stav ke květnu 2011) v této oblasti. Zvláštní důraz je věnován roli manažerů škol v autoevaluačním procesu a jeho plánování, organizování a řízení. Podrobně se autor zabývá vybranými metodami, které lze v praxi dobře použít. Práce vychází ze současného stavu autoevaluace na českých základních a středních školách. Snaží se postihnout problematiku v co nejširším pohledu. Zároveň si klade za cíl přinést školám uchopitelnou platformu evaluace a autoevaluace Předkládaný text obohacuje tématiku o nové pohledy, postoje a postřehy.
Evaluace a autoevaluace v denní praxi školy
Václavík, Marek ; Nováková, Daniela (oponent) ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou evaluace a autoevaluace na školách. Shromažďuje teoretická východiska a poznatky tohoto tématu. Obohacuje je o nové postřehy a postoje. Přináší školám metodický pokyn pro autoevaluační činnost. Autoevaluaci uchopujeprojektově. Řeší plánování, organizování a řízení procesů. Dále se zaměřuje na metody, nástroje, postupy a definování rolí jednotlivých aktérů v autoevaluačním procesu. Snahou autora je postihnout problematiku v co nejširším pohledu. Práce si klade za cíl přinést školám uchopitelnou platformu evaluace a autoevaluace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
9 Václavík, Martin
1 Václavík, Michael
1 Václavík, Milan
1 Václavík, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.