| |
|
Technická podpora managementu incidentů
Soukup, Zdeněk ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je proces managementu incidentů a další neoddělitelně související procesy (management změn, problémů a znalostí). Hlavním úkolem práce je implementace daných procesů do praktického používání v reálné společnosti a to s podporou informačního systému, jež je v rámci práce zvolen. Tyto procesy jsou také konfrontovány s knihovnou ITIL (Information Technology Infrastructure Library) a optimalizovány tak, aby v co největší míře vyhovovaly jejím požadavkům.
|
|
Technická podpora managementu incidentů
Soukup, Zdeněk ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je proces managementu incidentů a další neoddělitelně související procesy (management změn, problémů a znalostí). Hlavním úkolem práce je implementace daných procesů do praktického používání v reálné společnosti a to s podporou informačního systému, jež je v rámci práce zvolen. Tyto procesy jsou také konfrontovány s knihovnou ITIL (Information Technology Infrastructure Library) a optimalizovány tak, aby v co největší míře vyhovovaly jejím požadavkům.
|
| |
| |
| |
| |