Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora zpracování požadavků zákazníků
Kalivoda, Vojtěch ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce popisuje realizaci podpory zpracování požadavků zákazníků společnosti ALVAO. Cílem práce je vytvořit rozšiřující nástroj/modul do systému ALVAO Service Desk, jenž bude zákazníkům vytvářet prostor pro jejich nápady na zlepšení systému. Kromě přidávání nových nápadů na zlepšení je jim také umožněno hlasovat a vytvářet tak mezi změnami priority. Práce se nejdříve zaměřuje na technologie, na kterých je ALVAO Service Desk postavený. V další čási je proveden rozbor samotného systému. Následuje návrh nástroje a nakonec je popsána jeho implementace.
Nástroj pro rozpoznání a kontrolu objednávek spedice
Kalivoda, Vojtěch ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace webového nástroje, který usnadní práci dispečerům spedičních a dopravních firem pomocí automatizovaného rozpoznání důležitých informací v objednávkách. Díky rozpoznání nemusí být všechny informace ručně přepisovány dispečery, což vede k ušetření času. Rozpoznávání objednávek je postaveno na vyhledání entit v dokumentu, reprezentace jejich okolí vektory za pomocí word2vec modelů a následné klasifikace pomocí konvolučních neuronových sítí. Nástroj dokáže v reálném čase rozpoznat 20 typů informací s průměrnou úspěšností 72.35~\%. V rámci práce byl shromážděn dataset necelých 1~700 objednávek a 141 z nich bylo anotováno. Součástí práce je webová aplikace, která slouží jako rozhraní pro nástroj a sběr dat.
Nástroj pro rozpoznání a kontrolu objednávek spedice
Kalivoda, Vojtěch ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace webového nástroje, který usnadní práci dispečerům spedičních a dopravních firem pomocí automatizovaného rozpoznání důležitých informací v objednávkách. Díky rozpoznání nemusí být všechny informace ručně přepisovány dispečery, což vede k ušetření času. Rozpoznávání objednávek je postaveno na vyhledání entit v dokumentu, reprezentace jejich okolí vektory za pomocí word2vec modelů a následné klasifikace pomocí konvolučních neuronových sítí. Nástroj dokáže v reálném čase rozpoznat 20 typů informací s průměrnou úspěšností 72.35~\%. V rámci práce byl shromážděn dataset necelých 1~700 objednávek a 141 z nich bylo anotováno. Součástí práce je webová aplikace, která slouží jako rozhraní pro nástroj a sběr dat.
Podpora zpracování požadavků zákazníků
Kalivoda, Vojtěch ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce popisuje realizaci podpory zpracování požadavků zákazníků společnosti ALVAO. Cílem práce je vytvořit rozšiřující nástroj/modul do systému ALVAO Service Desk, jenž bude zákazníkům vytvářet prostor pro jejich nápady na zlepšení systému. Kromě přidávání nových nápadů na zlepšení je jim také umožněno hlasovat a vytvářet tak mezi změnami priority. Práce se nejdříve zaměřuje na technologie, na kterých je ALVAO Service Desk postavený. V další čási je proveden rozbor samotného systému. Následuje návrh nástroje a nakonec je popsána jeho implementace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.