Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 802 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Smart City Brno - průzkumy
Witassek, Pavel ; Kula, Michal (oponent) ; Nosko, Svetozár (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit řešení pro město Brno, které městu umožní sběr podnětů a informací o jednotlivých lokalitách od občanů města. Výsledná implementace se skládá ze dvou částí, první část je server s API rozhraním a druhá část je webová aplikace s mapou. Pro zaznamenávání názorů obyvatel je využita pocitová mapa, do které respondenti zadávají body. Město Brno tak získá zpětnou vazbu od obyvatel a navíc u jednotlivých bodů mohou respondenti také uvést textový komentář. Výsledkem řešení je možnost si definovat vlastní průzkumy a město díky tomu nemusí využívat placená řešení, která se navíc musela přizpůsobovat dle potřeb města.
ARCHEOLOGICKÉ MUZEUM - PŘESTAVBA AREÁLU HRADIŠTĚ SV.HYPPOLITA VE ZNOJMĚ
Šikula, Martin ; Plášil, Jiří (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Zadáním diplomního projektu je návrh nového areálu na Hradišti Sv. Hyppolita ve Znojmě. V současné době je část areálu ve vlastnictví Nadačního fondu Sv. Hyppolita, jež je organizací zabývající se archeologickým výzkumem v dané lokalitě. Cílem tedy bylo vytvoření nového kompaktního areálu, který by sloužil nejen k výzkumu, ale i prezentaci objevených artefaktů a v neposlední řadě i jako vyhledávaná turistická aktivita. Dále bylo požadováno, aby návrh doplnil stávající urbanistickou strukturu obce a vytvořil nové předpoklady pro rozvoj, dnes nefungujícího a ekonomicky neperspektivního území. K návrhu bylo přistoupeno jako k celkové asanaci části území obce, do které byly umístěny objekty musea, vědeckého pracoviště, sídla nadace a komerčního ubytování s možností stravování. Urbanistický návrh reaguje na stávající i historické souvislosti území a díky zapojení výrazných zelených prvků vytváří i rozlehlé klidové pobytové veřejné prostory.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků firmy 7points, s.r.o. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, základní techniky a průběh marketingového výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků na základě provedené analýzy.
Podpora a rozvoj lidských zdrojů pomocí fondů EU
Buchtová, Hana ; Keller, Radek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
V průběhu zpracování práce se budu soustředit na lidské zdroje ve firmě a snažit se navrhnout možnosti pro jejich rozvoj a podporu. Smyslem práce je získat dotace z fondů EU pomocí dobře navrženého operačního programu.
Jaroslavice – sídlo v krajině
Mrlinová, Lucie ; Veselá, Markéta (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Jižní Morava disponuje odpradávna kvalitní půdou. Změna klimatických podmínek a neohleduplný lidský přístup mají za následek sucho a půdní erozi. Půda, jako naše živitelka, je ovšem velmi vzácná. Proto se v mé práci zabývám návrhem výzkumného ústavu pro ochranu půdy, který umisťuji na pozemek bývalého panského dvora v Jaroslavicích. Ústav se skládá ze tří budov, které vymezují společný dvůr. Poloha celého komplexu vyhovuje přímé návaznosti na přilehlá experimentální pole. Jaroslavice, jakožto obec ležící v nejteplejší a nejsušší oblasti v České republice, jsou pro výzkum ideální.
Marketingový mix podniku
Hlaváčová, Natálie ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Daná bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem maloobchodu s hospodářskými potřebami ve městě Bzenec. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na problematiku podstaty marketingu, marketingového řízení, marketingového mixu, mikroprostředí a na marketingový výzkum. Analytická část je zaměřena na analýzu stávajícího marketingového mixu, analýzu mikroprostředí a dotazníkové šetření. Na analytickou část navazuje část návrhová, ve které jsou navrženy změny marketingového mixu na základě analýz, které by měly vést k větší spokojenosti zákazníků a prosperitě obchodu.
Marketing realitních kanceláří
Svoboda, Robert ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingem realitních kanceláří. V teoretické části je rozebrán marketing a popis realitních kanceláří. Práce také navrhuje, jaké reklamy by měla využít modelová fiktivní firma. V praktické části práce jsou mezi sebou jednotlivé druhy reklamy porovnány pomocí metody vícekriteriálního rozhodování. Na základě toho je následně vybrána nejvýhodnější možnost.
Kdo je designér
Dohnalová, Kateřina ; Staňková, Hana Grulichová (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Do jaké míry je člověk sám o sobě designérem? Kde je hranice, která určuje kdo a proč je designér? Není designér každý z nás? Smyslem bakalářské práce je odpovědět na tyto obecné otázky. Autorka přitom vychází z vlastní dlouhodobé zkušenosti s provozem hospody, kdy se na základě zúčastněného pozorování snaží re-designovat procesy, které jsou základem fungování tohoto místa. Jako zaměstnankyně má větší potenciál vyřešit stávající problémy, které se jí zdají být nesmyslné při výkonu práce, či navrhnout jejich řešení tak, aby byly přívětivější a udržitelnější pro zaměstnance, ale braly by v potaz i zaměstnavatele a komunitu, která dané místo navštěvuje. Dlouholetý zaměstnavatel nebo přizvaný profesionál (designér) danou práci nevykonává, tudíž není schopen adekvátně zhodnotit situaci a navrhnout tak smysluplné řešení.
World: Anything bad happens. Internet: Let’s make a meme of it!
Balcaříková, Ivana ; Heřmanová,, Marie (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Za generaci Z označujeme generační skupinu, jenž se narodila mezi lety 1995 a 2012. Přišla na svět v době, kdy byl internet již v plném proudu. Je s ním neodmyslitelně spojována. Je to její přirozené prostředí. Pohybuje se v něm obratně, bez jakýchkoli potíží a zcela nepřetržitě. Na feedy gen Z kids se neustále hrnou haldy nových informací, témat, fenoménů, trendů, memů. To dává vzniknout jakési nihilistické a odevzdané povaze této generace, která je neustále zahlcována kumulací nového obsahu a musí se s ním nějakým způsobem vypořádat. Primární zbraní Gen Z se nepochybně stal humor, který přesahuje jakýkoli jiný obranný systém. Memy, reference, reakční videa se stala jejich neodmyslitelnou součástí. Internetový humor v podobě memů, krátkých tanečků či tweetů přesahuje do každodenní komunikace a může být jen čistou formou zábavy. Tento formát ale poskytuje jednotlivým uživatelům také možnost se svobodně vyjádřit i k palčivějším tématům, kterých si tato generace nepochybně všímá. Na rozdíl od těch minulých, se ale snaží vyrovnat se situací a celkovým zahlcením prostřednictvím právě onoho osobitého humoru, který čerpá z internetové kultury. Tato bakalářská práce se zaměřuje na mapování materiálu, který prostřednictvím memového formátu na platformě tiktok zprostředkovává či reaguje na současné globální problémy jako je uprchlická krize, potenciální třetí světová válka, globální oteplování nebo rasismus. Mají tyto reakce ve skutečnosti nějaký výpovědní, informační potažmo edukační potenciál, nebo jsou to jen prázdné a v některých případech nepatřičné způsoby, jak se poprat se současnou situací, o které však autoři nemají dostatek informací a proto mystifikují, či zlehčují dané téma a pokud ano, je to problematické?
Kompresorový systém moderních turbodmychadlových motorů
Rajnošek, Jakub ; Zima, Martin (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá inovacemi v kompresorových systémech moderních turbodmychadlových motorů a probíhajícími projekty, jejichž cílem je zvýšení účinnosti kompresorů. V první části jsou popsány základní parametry kompresoru s důrazem kladeným na účinnost. Druhá část zpracovává ztráty, které vedou k poklesu účinnosti. V třetí části jsou popsány příklady projektů a inovací, které se věnují oblasti zvyšování účinnosti kompresorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 802 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.