Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Překlad názvu: Marketing Research of Customer Satisfaction
Autoři: Kopřiva, Vojtěch ; Hiršová, Dagmar (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firma; Marketing; návrh na zlepšení.; respondent; spokojenost zákazníka; výzkum; zákazník; company; customer; customer satisfaction; improvement suggestion.; Marketing; research; respondent

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7628

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-581954


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet